De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Leuk!!!:D

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Fijn dat het allemaal voor nu even lijkt te werken. Toch heel even wat meer rust voor jullie

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Voetbal heb er zin in!!! zal dit jaar wel niet in de kroeg zijn haha want ja das nog niet z,n suc6 met een baby haha.
    Ik moet waarschijnlijk ook werken dus kan ik het wel kijken met me collegas allemaal mannen dus das wel gezellig hoor haha. 2 jaar terug met de ek hadden ze een tv in de keuken gezet en ik was klaar met werken samen met een collega hebben we er een stoel voor gezet en een biertje erbij en bitterballen zo na het ek gekeken was echt super gezellig haha. Bij iedere goal kwamen de rest van de collegas ook snel kijken. Gelukkig is het nooit druk tijdens een ek of wk dus hebben we alle tijd om zelf te kijken haha.

@stemmen moet het zo nog doen maar ben nog steeds zwevend haha ik weet het echt niet hoor.

Zo net 11 pakken voeding ingeslagen ik gebruik friso standaart 1 en nu hebben ze de verpakking venieuwd maar er zit 100 gram!!! minder in en hij is duurder geworden. Vind het wel erg duur worden dus nu heb ik tot 6 maand genoeg haha van die oude pakken.

Ook 3 pakken luiers ingeslagen voor 25 euro 12 pakken billen doekjes van zwitzal voor 17 euro zo kunnen we weer vooruit haha

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

@guppekop: wat een naar nieuws... toen je het zo vertelde toen straks had ik al wel een vermoeden dat het misschien iets met misbruik kon zijn... heftig hoor! Hopelijk komt ze er snel weer bovenop en kletst ze weer de oren van jullie hoofd:D

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zowhee, lekker aan het inslaan:D

ik mag/moet straks hier in duitsland voeding gaan zoeken, denk dat ik het niet ga redden tot Nl:)

6. mammamia

@ninja: zo jij kunt voorlopig weer ff vooruit met je inkopen hahaha:p

7. mammamia

Ik ga ff koken:

Bloemkool schotel met gehakt voor in de oven. Moet om half 7 naar zumba, dus wil wel op tijd gegeten hebben, anders heb ik zo'n volle maag bij het sporten en das ook nie prettig!
    Kga trouwens ff bellen om te reserveren, tis altijd zo druk met die lessen dat je nu 2 uur van te voren moet reserveren:(

X

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja dacht er zelf ook wel aan maar omdat ma dat eerst niet mailde had ik zoiets van "dat is het niet" maar ben nu toch bang van wel. Ma hoopt dat ze het in haar spel met poppen (ja dat doet ze nog steeds:)) verwerkt wat er is geweest en ma er zo achter kan komen waardor ze nu zo is. En omdat ze bijna alles naspeelt is die kans wel aanwezig.

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier: rode kool uit pot, aardappels en kippenpootje

dus als je geen erg in de tijd heb kan je niet?

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Idd toen ik het las dacht ik eigenlijk ook zo iets. Op kamp enz. Hoop dat het niet zo is.

Dat ze met poppen speeld niet erg toch heb een tante van moeders kant die ook geestelijkgehandicapt is. Die deed en doet het nu nog en die is nu 60, mijn oma van 80 zorgd nog voor haar.

En baby voeding kopen in duitseland. is dat heel erg anders dan de baby voeding hier.?

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Eet vandaag hier erg makkelijk /arun is bij me moeder samen met me neefje gezellig spelen.

Vriend maakt wat voor zich zelf. en ik zit te snoepen.:)

12. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Wij gebruikten nutrilon tot ik erachter kwam en dit werd ook bevestigt door het consternatiebureau euhhh consultatieburo dat kruidvat huismerkmelkpoeder precies hetzelfde is alleen bijna 3 euro goedkoper per pak!!!! Betaal iets van 6 euro voor een pak. Enige nadeel is dat het vaak is uitverkocht, zien we nu een kruidvat altijd even naar binnen en is wat meenemen! We hebben daardoor altijd wat op voorraad. (nu nog 5 pakken)

Voetbal, vind er echt geen bal aan maar EK en WK wel,de verbroedering etc. gaan ook met de buurt alles oranje maken op mijn voorstel, ben ook al vast begonnen!! hahaha Vind dat altijd erg grappig.

Stemmen was eitje vandaag, naast het consultie bureau waar Benthe toch moest zijn voor haar prikjes.
    Was trouwens wat boos daar, was er echt bloedheet en een uitloop van een uur!!!!! Nu heb ik Benthe wakker gemaakt voor de afspraak en neem voor zo'nklein bezoekje geen extra melk mee maar tegen de tijd dat Benthe aan de beurt was, was het etenstijds voor haar. Moe, hongerig en dan ook nog prikjes..Volgende keer belllen ze bij meer dan een kwartier uitloop.
    Verder 6,4 kilo en 62cm lang. De arts vond Benthe een voorbeeld baby!! Erg alert en aktief, vrolijk en lekker kwebbelig (dit ondanks de honger, moe en warmte = trotse mam) Mooi in het midden van de groeicurve. Lekkere superbaby van me ligt nu te slapen.

Zoet vind Benthe echt niet grappig en kijkt alsof ik azijn in haarmondje heb gegoten!! Fruit, worteltjes...bleh!!! Bloemkool is intressanter! Tijdens mijn zwangerschap kon ik kokhalzen van zoet en had het enorm snel bloedheet.. Benthe heeft het ook erg snel te warm en lust geen zoet, in hoeverre zou dit al vastliggen vraag ik me af.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    geen idee:D was nog niet aan de orde tot nu toe:D

14. mammamia

Speelt je zusje nu met haar poppen na wat er op kamp is gebeurd? of 'hoopt' je moeder dat zodat ze kan zien wat er mogelijk gebeurd is? Lijkt me moeilijk hoor... wordt ze nu pschychologisch onderzocht. Kan ze ook vertellen wat er gebeurd is, of zou ze daar niks van snappen? Lijkt me altijd lastig zo'n situatie met iemand die gehandicapt is. Bah! Hopelijk is het niet gebeurd, maar hoop natuurlijk ook niet dat ze een herseninfarct heeft gehad. Het is allebei niet leuk... Sterkte hoor!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    het schijnt wel zo te zijn dat wat je in je zwangerschap eet je kind lekkerder vind, dus als jij geen zoet lustte kan dat weleens kloppen bij jou

16. mammamia

Lekker dan, zo lang moeten wachten bij het cb en dan ook nog prikjes..., maar fijn dat Benthe weer is goedgekeurd en altijd leuk om zoiets te horen. Dan ben je toch een trotse moeder:D

Ze heeft dus al duidelijk een voorkeur voor eten, dat doet ze snel:p

17. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey allemaal,

zo hier is het huis weer aan kant:)
    ben zelf even de huiskamer deels opnieuw gaan indelen. bram vond de plek waar de box stond niet leuk waardoor hij steeds ging huilen in de box. dus de box verplaats en hij was gelijk heerlijk aan het spelen. hij kan nu ook de hele kamer door kijken en ook naar buiten. of te wel een happy kindje en moeder hihih:D. nu maar afwachten wat manlief er van vind;)

mamamia ik was 4 februari uitgerekend. bram is geboren met 38 weken en 3 dagen zwangerschap.

lekker bloemkool schotel. wij eten hier rijst met kip in de ketjap manis met roerbak groente. (of te wel sonja b)

ik ga vanavond nog even stemmen. ik wil niet dat mijn stem verloren gaat.

tonka fijn dat benthe weer goed is gegroeid. heerlijk he als ze het goed doen.

guppekop, wat er van je zusje. helaas blijkt het vaker voor te komen dan die mensen misbruikt worden. hopelijk is dat bij haar niet het geval geweest. ik vind dat te erg voor woorden

18. mammamia

Wij gebruikten nutrilon tot ik erachter kwam en dit werd ook bevestigt door het consternatiebureau euhhh consultatieburo dat kruidvat huismerkmelkpoeder precies hetzelfde is alleen bijna 3 euro goedkoper per pak!!!! Betaal iets van 6 euro voor een pak. Enige nadeel is dat het vaak is uitverkocht, zien we nu een kruidvat altijd even naar binnen en is wat meenemen! We hebben daardoor altijd wat op voorraad. (nu nog 5 pakken)

Maar er zit wel 100 gram minder in dan in de pakken van nutrilon... dus maakt dan het prijs verschil echt zoveel uit? Ik had het ook al gezien en gehoord jah...

19. mammamia

Eetsmakelijk!

20. mammamia

en hoest met mama? Alwaar wat opgeknapt vandaag?

Deel Deze Pagina