speelde hiervoor al met poppen, zijn haar oppaskindjes moeten ook naar zwemles, op tijd slapen, eten etc en soms krijgen ze zelfs sondevoeding, ziet ze weleens op school en dat gaat ze dan na doen eigenlijk haar eigen leven combineerd ze in haar spel. Dus nu hoopt ma dat wat er gebeurd ook word gecombineerd in haar spel. Nee nog niet psychologisch onderzoek omdat pa en ma niet teveel druk op dr willen leggen. Ze zal het wel kunnen vertellen, maar ze vertelt heel weinig uit zichzelf, en als je haar dan niet gelijk snapt slaat ze dicht en wil ze niet meer dus is erg lastig + dat we haar niet op "speelideeën" willen brengen. Weet ook niet wat ik liever heb... moeilijk! ik denk weleens dat ze "te goed" gehandicapt is. Ze beseft het zelf dat ze "anders" is en heeft er soms last van! Vooral nu de "kleintjes" dingen gaan doen die zij niet kan/doet zoals naar andere school. Aan de ene kant wil ze gewoon zijn, maar aan de andere kant probeerd ze er ook weleens misbruik van te maken hoor "ik ben gehandicapt dus ik kan dat niet"
Het gaat hier redelijk. Jaylinn zit lekker te eten, en ik voel me nog wel beroerd maar al wat beter. Heb ook al beetje gegeten. Straks gewoon weer lekker op de bank, en als de kids in bed liggen ook me bedje in.
nee je moet er ook niet teveel druk op leggen, anders klapt ze dicht... Het is dus een beste wijsneus dat zusje van je als ik het zo hoor hihi... lijkt me wel sneu als ze beseft dat ze anders is dan anderen, hun groeien gewoon door in hun denken en doen en zij blijft een beetje op 1 niveau... best sneu voor zo'n meissie...
Ik heb om half 5 naar de sportschool gebeld en zij zei dat je ook gewoon voor aanvang kan reserveren, maar vol is vol
is niet altijd makkelijk nee. Vooral omdat de meiden onder haar haar gaan inhalen op geestelijk vlak, ook de jongste al. Daar heeft ze het soms best moeilijk mee. Proberen haar wel normaal te behandelen. Ze is ook aan dr uitzet begonnen voor later mn zus en ik begonnen eraan omdat we verkering hadden en zij doet het vast voor "later" als ze in zo'n woonleefgroep komt, ze staat er voor ingeschreven maar pa en ma willen wachten tot ze 21 is. Maar bij zulke dingen ligt het er vaak aan of er overlijden of niet dus kan lang duren. vind het maar rare sportschool hoor
Dat is wel leuk dat ze dan naar zo'n woongroep gaat en nu al aan het sparen is voor haar uitzet. Toch een btje de gewone dingen blijven doen... Tis geen rare sportschool hoor, dit is alleen met zumba zo omdat er zo ontzettend veel aanmeldingen zijn willen ze dat een btje tegenhouden, anders sta je straks in een overvolle zaal te zumba-en haha... Ik ga er nu heen! Tot straks ofzo en anders een fijne avond iedereen! XxX
Goedeavond allemaal, Hier alles goed. Erg druk dagje gehad op mijn werk. Maar gelukkig nu weekend. Mannetje ligt lekker op bed, die is ook erg lief geweest op het KDV. Grote man is op dit moment examen aan het afleggen voor zijn werk. Ben benieuwd, hij krijgt pas over een paar weken de uitslag. @ongi. Hier net heel lichtbruin gespot. maar dan ook super licht, bijna niet te zien gewoon hihi. Ach ik weet het gewoon niet. Heb wel een klein beetje last van me buik, maar om nou te zeggen dat het ongikrampen zijn. Zucht...nog heel even geduld hebben dus. @stemmen: GRRRR belt me vader net op, en wat heb je gestemd? Eeeh nou niet...WAAAT?? Waarom niet? Nou eeeh nog geen tijd voor gehad, Paul heeft examen, dus druk gehad met alles...en het interesseert me eigenlijk niet veel wie er gaat winnen. Zal ik voor de gein op partij voor de dieren stemmen. Lijkt me wel grappig.
zijn vanavond boodschappen wezen doen. Was supermarkt met speelgoedwinkel, drogist etc in 1, echt superleuk word het dan om boodschappen te doen! bij alles heb je zo ongeveer keus uit 10 frisdrankmaker gekocht, in Nl E120, hier E40 die krijg ik morgen op mn verjaardag En heel veel potjes voor daniel, goedkoper en meer smaken! een doos pampers waar 3 pakken inzitten voor E21
HALLO!?!? Zijn jullie hier gebleven?!? Mijn hemel... ik ben er ff niet en jullie zijn weg... zucht... hihi Sorry dat ik al ff niet meer geweest ben. Dochterlief is niet zo lekker... krijg daardoor erg weinig slaap en ben gewoon kapot als ik thuis ben. Maar hoe is het hier?!? Iemand korte samenvatting? Please!
WAT?!?! IS NUTRILON HET ZELFDE ALS DIE VAN HET KV?!?! Echt?! Waar heb je dat vandaan? Ik ga ook inslaan... als duidelijk is of dochterlief een koe melk allergie heeft... Voetbal... blech... hihi GOED ZO! Goed aangepakt! Zo lang iemand met een klein schatje laten wachten! hoe durven ze! Goed dat ze de volgende keer bellen als ze uitlopen. En mooie lengte en gewicht verhouding. En een voorbeeld baby! AH! Applaus voor BENTHE! Ach, niet van zoet houden... krijgt ze misschien later geen last van overgewicht? Hier moeten we met bijvoeding wachten ivm koemelkallergietest
Haai haai! Waar druk mee? Af en toe rust nemen he? Hoe is het met Renske? Hoop goed! @ Mama beterschap!
OLA DONDER:d Gup, nog een paar uurtjes, dan ben jij de birthday girl. Pff ben opzoek naar een degelijke moederfiets. Vind de montego liberty wel erg leuke hebben. Maar zo moeilijk om een keuze te maken zeg!