De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh en over de flesvoeding van kruitvat, ik gebruik hem ook. Scheelt weer een paar euro in de portemonnee:D.

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    OMG!:$
    Verschrikkelijk. Ik hoop echt dat het niet echt is gebeurt. Maar met wat je verteld...
    Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat zoiets... nee laat maar.
    Sterkte!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ja, dat scheelt zeker... maar ik had begrepen dat je niet verschillende soorten voeding door elkaar moest gebruiken. Als je eenmaal voor een merk hebt gekozen... moet je die ook blijven gebruiken....
    Op het kdv gebruiken ze alleen maar nutrilon of friso. Als ik dan thuis kv-voeding ga gebruiken. Raakt ze dan niet van de leg?

(Waar maak ik mij nu druk om? Moet morgen met die provocatie-test beginnen ivm koemelk... ZUCHT!)

Maar stel ze is niet allergisch kan je dan 2 verschillende gebruiken?:(

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    oeh!!! Gup!
    Party party!!!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Eeehm wat ik gehoord heb van het cb is dat kruitvat prima gegeven kan worden in combi met andere merken. Dinand kreeg in het begin Friso, maar dat pakte niet lekker met mijn BV. Toen zei de KA van Dinand dat ik eens kruitvat moest proberen. Dit werkte beter, minder klontjes. Hoe het kan is me een raadsel, maar het werkte prima.

Op het kdv krijgt hij nutrilon, maar dat zijn 3 flessen die hij krijgt in de week, het maakt hem allemaal geen bal uit hihi:p.

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Kijk, da's nou goed om te horen. Je begrijpt wel dat ik dat ook ga proberen mocht ze niet allergisch zijn...
    Tonka en Bel, thanks!:D

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lieve schatten,
    ik ga er alweer vandoor. Het is momenteel gewoon stervensdruk. Diploma-uitreikingen regelen, stage bezoeken doen en een ziek kindje thuis.

Dames geniet met volle teugen van jullie schatjes!
    Tot snel weer!

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hehe, kom weer ff reageren. Vandaag weer drukke dag gehad, maar zit nu lekker ff op de bank. En het kolven met mn nieuwe apparaat gaat zo snel dat ik niet op meerdere topics kan reageren haha. Lees soms wel stiekem bij op mijn werkplek trouwens haha..

Hier gaat alles weer prima. Mirthe heeft de laatste dagen weer prima geslapen. Ik denk dat ik, door haar tóch weer om 11 uur wakker te maken voor een vijfde voeding, haar uit haar slaap haalde waardoor ze vervolgens ging miepen. Dus dat doen we niet meer.
    Morgen naar het CB, ben wel erg benieuwd hoeveel ze nu weegt..

Zag van iedereen mooie foto's voorbij komen.

Oh ja, zie nog een berichtje over het gesprek met onze nieuwe hulp, nou het gaat door! Dinsdag begint ze, 3 uur per week. Heerlijk...

Lila, succes alvast bij de internist.
    En jij bent veel alleen met Lila thuis zeg.

@voetjes ontdekken: nog niet, maar wel haar handjes, daar is ze heel druk mee. En afzetten ook idd, vooral op het aankleedkussen of in haar bedje (als ze geen slaapzak aan heeft).

Belliebel, knuf voor jullie! Hoop dat die hersenscan helemaal goed is natuurlijk.

MSL, jeetje wat lees ik nou. Wat balen. Dikke knuf en alle goeds!

Stemmen: hier op Femke Halsema (Groenlinks) gestemd.

Lees over zieke kindjes, beterschap! En ook beterschap voor mama25!

Guppekop, wat een berichten over je zusje zeg. Pff. Sterkte ermee.

Pnirmal, haha grappige Arun. Nu nog uit een babyflesje drinken.

Knorretje, tja het is even wennen als je weer aan het werk bent idd. Maar dat komt goed!

@voetbal: vandaag ingeslagen in vlaggetjes en shirtje voor mezelf. We hebben buurtfeest met de wedstrijd NL-Japan en moeten oranje komen, maar ik ben er klaar voor haha.

Heej Donder!

En Gup! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! (kan ik dat niet meer vergeten).

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jij beterschap met de kleine meid, tot snel en trusssssste:D

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Nog 1 uur en dan is onze GUPPEKOP jarig:D

Ik ga naar bed, weltrusten!

Liefs, mammamia

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga ook het manneke een fles geven en dan lekker slapen...ben gesloopt hihi:p.

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    *knuf*

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Lieve Gup, toen ik jouw bericht las, dacht ik meteen aan het tweede.. omdat ik eerder gehoord het van zo'n reactie na een incident.
    Ik durfde dat niet te zeggen.. :(

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Maar, wat krijgt Ylva nu dan?
    Want zo'n provocatietest kan alleen gedaan worden wanneer ze speciale voeding voor koemelkallergie drinkt.. zodat ze koemelk kunnen geven en de reactie kunnen zien?
    Laatst had je het over Omneo, daar zit gewoon koemelk in..

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oh Gup, ik lees net dat ik niet de enige ben die het dacht..
    Lees altijd terug van oudst naar nieuwste bericht, dus loop een beetje achter de feiten aan :)

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    guppekop gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

wat ben je nog jong trouwens haha dat wist ik niet zag het op hyves.

17. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    @guppekop: gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van!

gr laura

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    partytime!!!:D:D:D

zo, dat moest er even uit:D

goedemorgen!

laura, ninja, boni en nog iemand toch? dank jullie wel:D

Daniel krijgt altijd verschillende omdat ze niet in elke winkel hetzelfde hebben. Dus pak altijd maar de goedkoopste die ze hebben staan. Gister 600gram voor €5,95:)

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Daniël ging gister op handen en knieën zitten, een paar keer:D dat kleine ventje wordt echt groot nu:)

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen allemaal.

Hier alles goed. Gisteren lekker verkiezingen gekeken. Helaas heeft die Wilders het te goed gedaan. Waar gaan we heen met dit land. Zijn sommige zo blind. Dat er veranderingen moeten komen is duidelijk maar z,n man als Wilders is gevaarlijk. Bah.. Maar dat is mijn mening.

Guppenkop gefeliciteerd met je verjaardag. Zo en wat is het goedkoop in Duitseland wat je opnoemde. Ook eens daar heen gaan haha. Maar dan ben ik net zo veel kwijt. Aan benzine haha.
    Trouwens pas 20 heerlijk meid nog zo lekker jong. Als ik een tienermoeder zou zijn geweest had ik zelfs je moeder nog kunnen zijn hihi. Gelukkig niet. Leuk Daniel op handen en voeten hihi.

Donder succes met provocatie test. En werk examens enz.

Boni. Leuk die slingers enz. Oranje we komen er aan. Hou er wel totaal niet van maar ben wel calvinistisch.

Hier verder een goedenacht gehad.
    Ze heeft geslapen van negen tot acht. Wel met een paar keer speen er in maar daarna was ze van de wereld.

Groetjes en tot tikkens.

Wie ik vergeten ben sorry,:(

Deel Deze Pagina