Hallo Liedel dikke knuff meis! Hoop dat jullie er samen uitkomen! Enne vooral lekker van je afschrijven Ik merk dat vriend en ik er beide energie en tijd in stoppen en dat het eigenlijk goed gaat zo ben daar wel blij mee. Hier weer druk dagje gehad, morgen nog 1 lange dag en dan iets korter. Het meisje hangt erg aan me, van 1,5, dus erg slopend, zodra ik naar boven ga komt ze met achterna haha wel lief, maar moeilijk zo me werk te kunnen doen. Vanavond eten gemaakt, daarna lekker met zijn 3en gegeten. Vriend is nu even met mijn vader een tvkast ophalen via mp, vandaag ook al andere tafel gekocht, ook via mp. Gaan het huisje namelijk even flink re-stylen. Leuk leuk leuk. Heb Devin gister rond 8 uur een fles van 210 water + 7 scheppen gegeven en meneer heeft doorgeslapen tot vanochtend kwart voor 8! Wat een grote vent word het toch! Hij krijgt nu dus 4x 210+7 en gaat erg goed, en tussendoor wat fruit. Dus nu eventjes wat tijd voor mezelf nemen, lekker even tv kijken
Liedel heb het gelezen allemaal sterkte er mee. En ja snap ook wat je bedoeld. Mannen. Knorretje fijn dat het bij jullie wel lekker loopt. en een goede stunt van je. Ninja veel plezier op de kermis of als je al geweet bent! Was het leuk.? Mama fijn dat het bij jullie ook steeds beter gaat. Knap dat het nu wel lukt. En leuk z.n meisje achter je aan idd moeilijker werken lijkt me. En tv kijk ze. Karishma ligt nu net in bed. En vanmorgen schreef ik het al ook hier is vanmorgen de bom gebarsten. Was het helemaal zat. En ben een paar uur naar me zusje gegaan. Hij laat al weken blijken dat hij het niet eens is zo als ik het huishouden en de kinderen doet hij vind dat ik te veel aan hem over laat. En ergens is het waar. Jullie weten heb een postnatale gehad met Arun en moet zeggen het is me even allemaal te zwaar. En leg hem dat al weken uit dat de spanning bij mij opgelopen is. En dat ik de rust thuis niet kan vinden ( Hij is daar ook de oorzaak van) En ik ben een beetje terug in de tijd durf soms niet te lang alleen te zijn met Karishma en dat heeft allemaal te maken met het verleden en dat weet hij. En ik kan het hem heel moeilijk uit leggen wat me dan bang of paniekerig maakt. Voor al de avond en nacht ben ik gewoon blij als hij er is ondanks het me ook stress kost als hij er wel is. Rot uit te leggen allemaal pff. Maar ben gewoon steeds bang als ze wakker word dat ik haar niet in slaap krijgt en ik die onrust aan haar overbrengt en dat wil ik allemaal niet. En ben ik alleen lukt het me wel raar he? Ik weet gewoon dat ik het kan. En dat het me wel gewoon lukt. Maar angst dat blijft een lastig iets. Denk gewoon dat ik rustig moet blijven en rustig de kinderen moet doen. Ik weet er moet nog veel gedaan worden in huis maar laat ik me gewoon op de kids consentreren. En de rest komt van zelf allemaal. En het heeft niet met de kinderen te maken ze zijn beiden erg lief. Maar heeft gewoon alles met mij te maken. Wil gewoon denk te veel me best doen en daar door vraag ik te veel van me zelf. Snappen jullie het nog een beetje. Nou dames bedankt voor het lezen en sorry voor dit mega ego bericht.
Oh ik herken dit zo goed. Toen ik net ging samenwonen met manlief was hij precies zo. Ik kookte, ik waste de kleren, ik streek, ik waste af en deed het huishouden. In het begin vond ik het nog leuk, maar op een gegeven moment was ik op. Ik kon niet meer, en heb tegen manlief gezegd dat hij ook wel eens wat mocht doen. Mja daar gaf hij niet heel veel gehoor aan. Totdat ik dus stopte met wassen en strijken. Binnen no time was het een klerezooi met was wat gewassen moest worden en was dat gestreken moest worden. Manlief zei: schaat ik heb geen t-shirts meer. Dat kan kloppen, zitten allemaal in de was of moeten gestreken worden. Als je wat nodig hebt, succes met strijken. Whaha dat hoofd van hem, ik zie het nog voor me. Hij heeft echt alles weg staan strijken. Daarna begreep hij wat ik al die tijd al deed en begon eindelijk mee te helpen. Echt liedel, ik kan me wel eenbeetje voorstellen hoe je je voelt. Ik denk dat vooral blijven praten erg belangrijk is. Wil je een hele dikke knuffel geven, komt vast allemaal wel goed!
Zat er net aan te denken, maar je zegt het zelf al. Relatietherapie! Misschien een grote stap voor hem, maar als je misschien aan hem verteld dat jij er alles aan wilt doen (zelf naar relatietherapie gaan) om bij elkaar te blijven. Niet alleen voor de kids, maar ook omdat je (denk ik) van hem houdt en je relatie van 9 jaar niet zomaar aan de kant wil schuiven.
Zo even bij gelezen. Oh wat ben ik blij dat ik weekend heb zeg. Ik ben echt gesloopt. Heb de laatste dagen echt helemaal nergens zin in. Soms valt het werken en het moederschap samen best zwaar. Ik ben ook echt toe aan vakantie, mja nog 4 weken werken na deze week. Moet toch wel te doen zijn. Vanmorgen ook nog de dokter gebeld. Ik heb al een tijd lang last van mijn pols, en het gaat maar niet over. Een collega begon al over RSI. Hoop niet dat dat het is. Afijn, moet maandag terug bellen, want hij komt maandag pas terug van vakantie, en aangezien de vervangende arts het niet zo spoed vond, dacht hij dat het wel tot maandag kon wachten. Ga nu ffies lekker bankhangen.
Ik heb een vriendin met vier kids in schoolgaande leeftijd. Haar man en kids voerden nooit wat uit, echt altijd opruimen achter hen aan naast een eigen zaak.Op een dag was ze het zat en heeft gezegd te gaan staken, geen verantwoording. Dus niet op tijd eruit, kleren klaarleggen, ontbijt geven naar school brengen etc etc ook niet koken,echt alleen voor zichzelf zorgen. hahahaha Vier dagen heeft het geduurd Enne Pnir, jij kan de wereld aan hoor juist omdat je je valkuilen kent. Vraag je vriend om anders een tijd op oproepbasis te komen. Weet zeker dat je het aan kan!
Zo ga me eens lekker verwennen net de broodjesowarma gebeld mmm. echt zin in. Bellie iss lijkt me ook zwaar werken en moederschap. Lekker nog vier weken dan jij ook vrij. Geniet er maar van alvast.
@ Liedel, dikke knuffel. Hoop dat jullie er uit komen! @ Knor! Ben er weer! Heb het zo beestachtig druk gehad. Sorry! Op en neer naar Gld enzow. Maar we hebben een nieuwe auto! En.... die moet volgende wk weer terug... is al weer iets niet goed. Gelukkig garantie... @ Ik lees verder... @ Trouwens! Wie is er zwanger?!? COOL!
@ Bel, succes met je pols! (Ik heb dat ook gedaan met manlief.... werkte bij mij ook... nu hoef ik alleen maar te zeggen van. Joh... de boel verslonst weer. We moeten de afspraken weer eens herzien... en dan weet hij hoe laat het is.) @ KNOR! Aidan krijgt een tandje!!! JOEPIEEEE!!! @ Pnirmal, jij sterkte met alles. Angstig zijn is zwaar ellende. Ik hoop dat jij je snel weer lekker in je vel voelt en dat jullie er ook goed uitkomen. Knuf.
@ Dondersteen haaaiii!! Jij hier Hoe is het met jullie? @ Zwanger.... wie?!!! @ Hier net even warme douche genomen, schiet het zo in me rug, bah! Kan amper bewegen, vriend heeft net eventjes ergste losgemasseerd...
@ Mama! Hoe is het met jou? Hoe bevalt het werken.... hahah bevalt... hihi Ik hoop goed. Zag wel dat meisjelief iets wat hangerig is... knuffel daar! @ Lilalief hoe is het met jou en Lila? Hoop goed. of in ieder geval beter dan eerst.
JA! Haaaai!!! Ben zoooo druk geweest met van alles en nog wat. Maar t gaat de goede kant op hier. Zo zal ik een lekker ego stuk schrijven... hihi Las dat net ergens... ben ook benieuwd wie. Ah NEE TOCH!?! Wat een ellende.. je rug bedoel ik. Die massage natuurlijk niet. Hoop dat t over is. HEb er ook wel eens last van. Zo bagger
Helaas is het nog niet over, dus neem zo ff pcm'etje in en dan proberen te slapen. Werken is echt super! Heb het onwijs naar mijn zin in de kraamzorg, bevalling nog niet gehad, zaterdag weer bevallingsdienst/wachtdienst dus wie weet... we wachten het gewoon even af. Nu werk ik in een druk gezin, is 4de kindje pffffff! Met mijn kindjes gaat het prima! Worden zo groot... hahah Maar lees je ego-berichtje later, ga nu mijn bedje in, wekkertje gaat morgen weer vroeg!! Knufff
Ego: Ehm... waar moet ik beginnen? Oei. Ik ben echt asso lang niet geweest.. *Bloos!* Nou, ik heb vakantie. En ik ben van hot naar her aan het sjeesen... Heb even vast gezeten, autoloos in Gld. Heb nu nieuwe auto. Ben er heel blij mee. Grote bak joh. 307 sw. Verder dochterlief. Is zooooo geweldig! Echt een snoepje. Ze heeft het lachen helemaal door. En het giebelen ook. Zeker als papa haar in haar buikje bijt of blaast. Hihi Verder eh.. is ze gegroeid 66 cm en 7.35 kg. En eh... ze kan sinds gister helemaal in d'r uppie op dŕ buik draaien en... natuurlijk niet terug. hihi. (slaapzakje zit vast onder de matras... blijft ze tenminste liggen. hihi) EH.... wat nog meer? Weet t ff niet... Ze kwijlt heel veel en alles moet idd geproefd worden. En haren trekken vind ze helemaal geweldig. Heb vandaag de boel maar weer (nog) korter laten knippen.
Auw je rug. Heb me broodje af gebeld duurde mij te lang. Had ander half uur geleden gebeld en ze waren er nog niet heb gebeld hij zij ja we hebben het druk ik zeg. Hou je broodje dan maar. Ach dan heb ik houte bekkie pech. wel goed voor de lijn. Gezellig donder dat je er weer bent. Zal snel je berichtjes lezen. alles goed? En ty voor je steun ook.