Hihih dat haren trekken i now. Hihi hier nog een. En leuk dat het zo lekker gaat met je meisje. Spammen graag
Whihi niemand is zwanger. Tenminste, geloof van niet. Ik dacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn omdat manlief wederom een ongelukje met het condoom hadden. Maar na 6 dagen övertijd"te zijn, kwam toch mijn ongi. Had een paar dagen daarvoor al een test gedaan, en die was negatief. Dus al met al me zorgen gemaakt om niets.
@zwanger: volgens mij is er van ons clubje nog helemaal niemand zwanger hoor... had wel een berichtje geplaatst over een nichtje van mij dat zwanger is van de 2e (1e is in jan. geboren)... Kheb vanmiddag zelf een test gedaan, want ik had wel wat verdachte kwaaltjes wat op een zwangerschap zou kunnen lijken, maar er kwam (gelukkig) maar 1 streep... moet er nog ff niet aan denken eerlijk gezegt... zal wel weer door de pil komen dat mijn lichaam af en toe raar doet... @donder: welkom terug! Nog op vakantie? @knor: ook al een tandje! Leuk! Gaat snel nu met onze kindjes... @bellie: wat een super leuk filmpje op je hyves van Dinand die zijn tandjes poetst hihi. Kga morgen ook ff een tandenborsteltje halen, ook al is het nog een klein streepje, volgens mij moet je al snel gaan poetsen als ze inzicht zijn of niet? @hier: vandaag geshopt in Utrecht. Manlief moest nog een nette blouse hebben voor de bruiloft van zijn zus over 2,5 week. Gelukkig is hij geslaagd en hoeven we daar ook niet meer achteraan... Ikzelf ben met een feestgids bezig voor op de feestavond en we gaan nog een lied zingen met de beide families. Morgen komt er een vriendin op bezoek met haar zoontje (6 weken jonger dan Etienne), gezellig bijkletsen... Vrijdag gaan we naar een nichtje van mij die 2 maandjes geleden is bevallen van een tweeling (2 meiden), ben erg benieuwd! Dan nog een paar dagen vrij en dan begint het werkende leven dinsdag weer, bah nog niks geen zin in...
Mijn tandarts heeft gezegd dat zodra de 1e tanden in zicht zijn ik meteen moet beginnen met poetsen. Had verwacht dat hij het niet leuk zou vinden, maar daar en tegen vond hij het geweldig. Oh ze worden zo snel groot. EN jakkie, vakantie bijna om. Bleh. Ik daar en tegen moet nog ffies werken. Nog even doorzetten en dan 3 weken vrij. Pfff kijk er zo naar uit!
Haai! Jep, nog steeds vakantie. Ben nu ff thuis. Ik heb manlief eindelijk zo ver dat hij met mij aan eht klussen is in huis.... b.v. barst in muur eindelijk gemaakt.... die zou hij voor onze trouwerij al gemaakt hebben... dat is nu bijna 2 jr geleden... Ben ik geduldig of wat? Ik weigerde het zelf te doen...
Wist niet dat je bijlage... vol kon geraken. hihi heb alles maar verwijderd... geen oude foto's meer te vinden op het forum...
@ Mammamia, thanks... hier nog foto van langggggg geleden. toen ze nog in het wiegje paste... heb die van tante gehad onlangs. Had nl zelf vergeten foto's van haar te maken in de wieg. suf he? hihi Familie wieg uit 1850...
OH!!! helemaal vergeten te vermelden! - Helmpje krijgt ze niet! het gaat goed komen zegt kinderarts! - ze zit aan de pepti, maar in bloed geen koemelk allergie tegengekomen. Maar dit zegt niets zegt kinderarts. Nu onder begeleiding van dietiste langzaam aan weer koemelk toe aan het voegen aan eten. Kijken hoe dat gaat... Vanmorgen begonnen. alleen was ze op het kdv... en ze heeft meer vlekjes op haar lichaam... maar kan ook van de hitte zijn... hou jullie op de hoogte
Whaha geweldig zeg. Ennuh, wat goed dat ze geen helmpje hoeft. Hopelijk komt het met de voeding ook helemaal goed.
Dat hoop ik ook. Zonder pijn eten en wel zo gemakkelijk.... als ze alles zou mogen eten... we zullen het zien. Vind het heel spannend. Wil haar natuurlijk geen pijn doen. Maar we moeten wel.