Ik had gelijk! Leuk! TRouwens.. hoe lang is Dinand nu? Hij ziet er erg lang uit. En leuk kleed.... heb ik hier ook.. hihi (zag ik op ander filmpje)
Hij is nu 67,5 cm, ia afgelopen maandag gemeten in het ziekenhuis. En gewicht is 8250 gram. Dikkie dik hihi. Ennuh, ik geloof dat hier iedereen het kleed van de ikea heeft hihi. Zag laatst dat ze bij de hema ook errug leuke speelkleden hadden. Mja heb er 1, ga er niet nog 1 kopen.
Whahah! idd stevige knul. hihi Kleed is idd erg leuk. Oh.. bij de hema ook leuke? Mijn moeder wilde er ook een hebben. Had nog zo'n ikea ding gekocht. Maar zaten lijm resten langs verschillende bloemen en het lieveheersbeestje piept niet. dus moet terug... ben alleen moed aan het verzamelen ivm de lange... rijen... zucht!
Moet nu echt wel gaan. Sta op instorten... tot snel weer! doegie! Dikke knuffel en welterusten voor straks!
hey donder leuk dat je er weer bent. We hebben jou ook gemist haha. Mooie fotos van Ylva en wat goed dat ze geen helm hoeft toch wel fijner. En hopen dat het met de voeding ook goed komt. En een nieuwe auto nice zeg. @knor hier gaat het langzaam beter. De med. werken i.i.g goed soms dan heb ik een paar dagen goed wat last maar dan is het ineens ook weer over. Gelukkig geen grote aanvallen meer als eerst. Over 4 maand terug op contole tot die tijd zit ikm nog wel aan de med. Ik ben naar de kermis geweest en het was super leuk. Papa is met sem in de draaimolen geweest hihi. Later zijn we nog in het reuzerad geweest met oma sem vond het geweldig. Maar wat is de kermis duur.... 4 euro voor een ritje in het reuzerad. Normaal ligt sem al om 20.00 op bed maar nu heeft meneer het uitgehouden tot 22.30 zonder te mopperen. Probeer ik heb in de slaapzak te doen ipv bakerzak en wil ie niet gaan slapen hij weet niet wat ie met zijn handen aan moet he grrr krijg ik hem er ooit nog wel uit. Wie gebruikt ook nog een bakerzak?? en hoe hebben jullie afgebouwd? Oja sem rolt van zijn rug naar zijn buik haha maar andersom niet. Ik heb hem wel 10x op zijn buik gelegd en iedere keer rolde die met gemak terug
@ Ninja, hoop dat je aanval vrij blijft! @ Marzzzz! hier gaat het goed! Heb je mijn sms- jes nog gehad? @ nu ga ik echt slapen. Stort nu echt in... doegie!
hey angelfire, hoe is het met je??? Waneer begon je ook alweer met je nieuwe baan? En hoe is het met je buik? Bellie wat maak jij altijd leuke filmpjes van dinand ik zie ze altijd op je hyves super zeg. Dat met dat ijsje geweldig hihi
Hey meiden, @Ninja: Thanx voor de knuffel! Wat goed dat je geen grote aanvallen meer gehad heeft. En wat cool, met Sem naar de kermis. Isa is ook helemaal gek van de kermis (is ze nog maar 1 x geweest) maar zodra ze ergens lichtjes ziet of geluid hoor zegt ze: ''mama, daar is kermis!'' hihi @Knor: gefeliciteerd met Aidan's 1e tandje!. Hier nog geen tand in zicht..kben benieuwd wanneer bij Melle de eerste doorkomt. @Pnir: balen dat je je soms nog zo angstig voelt. Hoop dat je er snel uitkomt met je vriend. En heb vertrouwen in jezelf hoor, je kunt het! Volgens mij ben je een supermama maar weet je dat zelf nog niet. Knuf! @Belliebel: Ik zit zelf nu ook inderdaad aan relatietherapie te denken. Gek genoeg vind ik het (Ondanks dat ik wel van mezelf dacht makkeijk te kunnen praten) een behoorlijke stap... Wat balen van je pols, hoop dat het niets ernstigs is. Wat een superfilmpje van Dinand dat ie zo moet lachen..hihi..ik lag hier ook in een deuk! @mama: balen van je rug, hopelijkis het snel over, lijkt me niet handig in jouw werk. Ik wil nog even zeggen dat ik het zo goed van je vind dat je met twee kindjes het 'lef'' hebt gehad om een compleet nieuwe cariere als kraamverzorgster te beginnen. Lijkt me soms best wel pittig met die wisselende werktijden enzo. Volgens mij ben je een super-lieve kraamverzorgster. Als ik ooit een 3e krijg kom je dan bij mij kramen? hihi...limburg is denk ik niet meer je werkgebied he? @Donder: he hoi! Jij ook lekker vakantie? (Is toch wel een groot voordeel van het onderwijs he?) Wat super dat Ylva geen helmpje hoeft. Wel nog even spannend qua voeding dus. @mamamia: veel plezier met je vriendin en het maken van een feestboek, klinkt leuk. Hier liggen de kindjs nog lekker te slapen. heb sinds gisteravond Melle de voeding van 23.00 niet meer gegeven; ik moet hem altijd al wakkermaken en dan dronk ie amper. Hij heeft dus ook prima doorgslapen maar zit nu wel maar op 4 voedingen per dag. (7.00,11.00, 15.00 en 19.00) tussendoor krijg ie een beetje fruit 's ochtends en 's middags een paar eetlepels groente, maar das meer om te ''oefenen''. Omdat ik bv geef ben ik me nu af aan het vragen of ie nu wel genoeg krijgt, maar als ie honger had zou ie wel meer komn denk ik dan (Of 'snachts nog een keer komen). Toch vind ik het maar weinig, 4 voedingen. Zijn er meer bv-mama's waarvan hun kinjde maar 4 x per dag drinkt? Gisteravond naar de dietiste geweest. Was op zich niet zoveel nieuws qua info maar het is wel een goede stok achter de deur voor mij...over 3 weken moet ik er weer na oe en hopelijk ben ik dan wat kilo's kwijt. Gister niet echt meer met vriend gepraat. Zijn vader kwam 's avonds langs en bleef plakken, dus veel tijd om echt met elkaar te praten ws er niet. Gelukkig is het bijna weekend. Fijne dag allemaal! Kus, Liedel
Jammer dat je nog niet met je vriend hebt kunnen praten. Gelukkig idd bijna weekend. En over dat bv. Weet het niet hier ook een kindje dat op vier flessen zit. maar weet datn wel dat ze ongeveer 200 cc per fles binnen krijgt plus ze wat fruit krijgt dat vind ze nu wel steeds lekkerde. Doet mondje echt open. Maar groente dat vind ze nog niet ju van het haha. Hier staks even naar psyverpleegk. Daarna Arun halen en weer lekker naar huis. En ja wel ben als eerste wakker heb eerste fles gegeven schone broek en al geknuffeld ze ligt nu op een dekbed achter met te kletsen en te spelen. Was aan gezet de ramen open gedaan mmm even lekker door waaien. Die vieze warmte uit huis even weg. Fijne dag allemaal.
Whaha dank je. Ik grijp dan ook echt wel elke gelegenheid aan om een filmpje te maken. Vroeger kon je amper filmpjes maken. Vind ik wel jammer, want had best willen zien hoe ik als baby gedaan heb hihi.
Weer bij! Hier goed geslapen vannacht, maar ik snap niet waarom ik 's ochtends mijn bed niet uit kan komen. Ik ben dan nog steeds zo verschrikkelijk moe. Naja moet volgendeweek toch de dokter bellen, kan ik dit meteen is aankaarten. Misschien ijzer tekort ofzo? Kleine man ligt nu in zijn wipper blues clues te kijken hihi, hij vind het geweldig. Oh het is afgelopen, jammer. Meneer begint meteen te piepen hihi. Ach hij gaat zo toch naar bed toe, kan ik mooi ffies douchen en ffies wat in het huis doen!
hallo dames Zo de berichten gaan hier zo snel ik kan het haast niet bij houden. Ik heb ook een bikini geprobeerd maar daar voel ik me echt niet lekker in. Ik heb nu een tankini dat valt lekker over mijn buik heen dan kunnen de mensen mijn buik niet zien. Tja met afvallen ik doe elke dag buikspier oefeningen en inderdaad s'avonds heb ik er ook geen puf in om naar de sportschool te gaan. ik hoop gewoon echt dat die kilo's er nog wel af gaan.