goede morgen wat een rot nacht zeg bah bah bah kon niet in slaap komen Wesley was ineens half wakker die moest en zou een fles daarna half 8 weer wakker zal ook wel last van de warmte hebben hier boven alle slaapkamers gestoft en gestofzogen 2e was zit in de wasmachine zo beneden ook maar eens even goed doen. mijn vriend begon gisteren weer eens te klagen pff word er soms zo dood moe van dat geklaag ik kan dan wel hele dag bij huis zijn maar denk je nu werkelijk dat ik een momentje rust voor mezelf heb echt niet dochter 7 een van 22 maanden en dan wesley ben je met de een klaar kun je met de ander beginnen. maar totaal geen begrip was een troep en de was was nooit aan de kant wat zijn mannen toch soms irritante wezens. Ookal heb ik hem al zo vaak gezegd dat het me zwaar valt met zulke zeren armen en polsen en handen maar altijd zelf beklacht denk dat je soms nog beter hele dagen aan werk kunt zijn dan hele dag bij huis sorry moest het even kwijt\ zo de thee is bijna op zal maar weer gauw verder gaan kan ik het vanavond weer lekker op mijn dak krijgen met nog zeredere armen
Grrrrr mannen, soms... Doet je man zelf wel wat in het huishouden? Kan me voorstellen dat als hij fulltime zou werken, 's avonds geen zin heeft om nog iets te doen, maar wat dacht je van jezelf. Kids hebben is ook een fulltime job. Wat zeg ik, meer dan een fulltime job. Daarnaast heb je ook het huishouden nog! Snap je volkomen! Dikke knuff!
Nou ik snap je volkomen. het huishouden en kind(eren) en dan nog werken tja dan is het ook niet niks. Gelukkig help me vriend wel in het huishouden en gelukkig zeurt hij ook niet. Is niet echt nettjes dat ze zeuren, je doet je best en je doet al zo veel ze mogen er best wel begrip voor hebben. En anders moet hij het eens zelf de hele dag het eens doen dat jij eens een daggie naar de beautyfarm gaat. misschien krijgt hij dan eens begrip voor jou.
dagje beautyfarm hahahah denk dat ik alles behalve rustig zou liggen denk dat ik meer met mijn hoofd bij huis zou zijn of alles daar wel goed gaat. achterlijk eigenlijk want ik weet zeker dat het allemaal wel goed zou gaan. Mijn vriend heeft een eigen bedrijf hij is soms tot savonds laat aan werk oke maar hij heeft soms ook een week niks te doen en dan zou hij ook niet de kids een keer in bad doen of naar bed brengen en jah als de kinderen vakantie hebben dan ligt er overal speelgoed zo gaat dan u eenmaal. maar hoe dan ook een man is altijd zieliger dan een vrouw. De kids zijn ook niet te genieten vandaag oudste moet ik alles wel 4 a 5 keer vragen en dan doet ze nog niet wat ik vroeg middelse heeft ineens giga ik zeg nee periode en wesley weet ook al heel goed wat hij wil pfff maar goed huis is bijna klaar
Tja dat is dan wel jammer dat je dan met je hoofd bij huis zit. Dat is ook niet goed voor jou. en inderdaad mannen zijn inderdaad altijd zieliger pff. tja en dan 3 kinderen dan heb je zeker geen rust. Maar het zou voor jou denk ik wel eens lekker zijn om er 1 dag eruit te gaan. daarom zei ik ook beatyfarm. Je moet toch eens ergens rust vinden? maar respect voor jou hoor.
Vervelend mmm idd. Mannen je kunt er de was niet mee ophangen hihi. Meis probeer toch wat aan je zelf te denken en zegt hij dat het een rotzooi is dan zeg je man wat denkje wat ik de hele dag doe. Uit me neus eten. Zou het graag eens willen. Niet eens tijd om me kont te krabben met drie kids en als het je echt stoord doe het dan lekker zelf. En ja weet het is moeilijk. En dat zeg ik denk ook zeker aan je zelf. Want zo houd niemand het vol. Kop op meis en een fijne dag verder
Goedemiddag: Waar zal ik eens beginnen: @ Ninja: Hihi, papa met Sem in de draaimolen....Je hebt toch wel een foto he?! En wat fijn dat het qua gezondheid beter met je gaat!!! @ Mammamia: Veel succes met het maken van de feestgids....Is veel werk, maar als het af is...... @ Donder: Jippie, je bent er weer!!! Gestrand in gld....en een nieuwe auto (bofkont....staatsloterij gewonnen???....) En wat fijn dat Ylva geen helmpje hoeft....En wat een leuke foto's, echt een toppertje!.....Ennnuhhh pepti nu dus qua voeding...Hoe doe je dat met bijvoeden??? En krijgt ze nu 4 of 5 flessen inmiddels.... Snel wat afspreken??? @ Liedel: Relatietherapie lijkt me idd een goeie....Heel veel succes.... @ Voeding: Weet niet meer wie het vroeg...Maar Aidan krijgt 4x200 met de fles....Ennnuhhhh als de kleine het prima doet op 4x borstvoeding zal het wel goed zitten toch?! @ Beautyfarm: Ik ga zondag!!!!!! Zoveel zin in.....2e x sinds bevalling, ff een dagje totaal ontspannen....Papa gaat "stoere" dingen met zoonlief doen (wat ik me erbij voor moet stellen geen idee....maar hij zegt steeds: ik ga een stoere dingen dag doen met Aidan...oke?!) Is echt een aanrader hoor....mits je natuurlijk opvang hebt en het niet vervelend vindt om in je blootje rond te hupsen in de sauna....(nou ja, hupsen...zitten)... Moet eerlijk zeggen dat ik er vreselijk tegen opzie ivm mijn onaantrekkelijkheid die ik voel mbt mezelf....Maar als ik er eenmaal ben, dan zie je zoveel verschillende soorten mensen (dik, dun, jong, oud, dikke kont, grote borsten, haakneuzen , flaporen enz......) dan voel ik me altijd wel weer oke....
@ Pnirmal: Denk je goed aan jezelf??? Idd, lekker genieten van de kindjes, maar misschien toch ook eens met vriend praten over de situatie..... @ Plannen voor vandaag: Aidan is een dagje bij de gastouder....Ben naar het zwembad geweest en heb hem opgegeven voor babyzwemmen...Vervolgens naar de winkels gefietst (voor het eerst weer sinds oktober ofzo), boodschappen gedaan en luiers gehaald (ETOS 2+1 GRATIS).....Vervolgens geluncht en nu ben ik mezelf moed aan het inpraten om ff flink door het huis te roetsjen....Maar heb geen zin...maar moet wel... Straks als beloning mijn boekje uitlezen met een choco-koek erbij (tja, moet mezelf toch wat leuks in het vooruitzicht stellen) en dan Aidan ophalen.... Oja, ben bezig met een soort van dieet...Het heet balans eten..Calorieen tellen....Gewoon eens bijhouden om te zien wat je nou eigenlijk op een dag weg-eet....Ben erachter gekomen dat er dagen bijzitten waarop ik te weinig binnen krijg, en dagen waarop ik veel te veel binnenkrijg...In het boek staan alternatieven waardoor je bepaalde producten kan vervangen....waardoor je dagelijks op een stabiel aantal calorieen komt.....Het is dus eigenlijk een bewustwording van wat je eet ipv echt te gaan lijnen...Hopelijk heeft het resultaat!!!
zo ben ik ook weer even net ook nog boodschappen gedaan dat is wel helemaal een onmogelijke klus met 3 kids dus ik heb maar 2 karretjes meegenomen Elise in het zitje Wesley in de maxi in het karretje en oudste heeft hem gedrukt en vervolgens een karretje met boodschappen grrr beld mijn vriend net op weer allemaal beklacht zeg ik dat de kids strot vervelend zijn jah daaar zit ik niet op te wachten je red je er maar mee idd ik red me er wel mee de oudste heb ik net na boven gestuurd die moet je alles 10 keer vragen en dan luisterd ze nog niet nu die boven is is de rest weer fijn rustig ik ga de boodschappen in de koelkast pakken vanzelf komen ze er ook niet in
hey allemaal. hoe gaat het met jullie? hier vandaag de afspraak gemaakt voor mijn vlinder tattoo ter herinnering aan mijn miskraam en bram zijn tweeling die al met 6 weken gestopt was met groeien. ik ga de daad bij het woord voegen hihih ook laat ik bram zijn naam en geboorte datum onder een tattoo zetten die ik al heb. 23 september mag ik heen. en man lief laat dan ook een tattoo zetten. voor hem de eerste. hij wil het ajax logo hebben alleen dan met bram zijn naam erin en zijn geboorte datum ipv ajax en amsterdam. (tja een echte ajaxfan hihi) bellie, dinand al 2 tandjes die gaat echt hard die kleine vent van jouw. mirr & pnirmal een dikke knuf voor jullie. het lijkt me niet makkelijk als je partner niet erg mee werkt in de zorg voor de kids en het huis. donder wat fijn dat ylva geen helmpje hoeft. ze te zien is ze goed gegroeid. knorretje succes met je dieet. hopelijk helpt het goed. dan wel laten weten he want volgens mij zijn hier genoeg meiden waaronder ik die wat kwijt willen.
@ Mir5555: Wat vervelend zeg die reactie van je man...Pfff, zwaar hoor met 3 kids boodschappen doen....Vindt het al lastig met 1, moet je nagaan!!! Succes.... @ Ladytijger: Wat gaaf!!! Een tattoo.....Mooie herinnering aan (helaas) iets vervelends....Tegen die tijd een foto??? @ Ego: Zo, Aidan weer opgehaald bij de gastouder....Hij had zich beeldig gedragen alleen niet geslapen...Hij is nu doodmoe... Ligt te slapen op het speelkleed!!!.....Ach, mijn droppie....Kan er uren naar kijken...en dat ga ik dan ook ff doen... Liefs
Gaaaaf een tattoo. De reden is natuurlijk minderleuk, maar het zal toch altijd in je hart blijven die kleine wondertjes. Ik wil ooit nog een een bedeltje voor aan me ketting met een klein voetje ofzo. Ik ben op mijn 17de een keer zwanger geweest (was niet aan de pil, condoom gescheurd, mijn toenmalige vriend wilde er niets van weten, en zijn ouders al helemaal niet), door al het vele gezeik heb ik uiteindelijk een abortus gedaan. Achteraf heb ik daar wel heel, maar dan ook heel erg veel spijt van gehad. Maargoed het is niet meer terug te draaien maarr ook dat kleine wondertje zal voor altijd een plekje in mijn hart hebben. En ooit, wil ik misschien ook nog wel een tattoo, maar dan wil ik wel iets hebben met een betekenis erachter.
knorretje ik heb wel een afbeelding van de tattoo die ik ga laten zetten. ik zal die zo even proberen te plaatsen. belliebel heftig hoor een abortus moeten ondergaan. ik kan mij voorstellen dat het voor altijd bij je blijft en dat je dat ook gewoon ziet als jouw kindje. ik heb echt heel veel moeite gehad met mijn miskraam. ik was er echt zo kapot van. en ik heb vanaf het begin gezegd dat ik iets wil hebben dat ik voor altijd bij mij kan hebben. en dat is een tattoo. ik wil deze tattoo waarschijnlijk boven mijn li enkel plaatsen. vind ik zelf wel een mooie plek. en het blijven mijn kindjes ondanks het hartje maar kort of misschien wel helemaal niet heeft geklopt. ik ben zelf gek van vlinders ze zijn mooi en sierlijk maar leven helaas niet zo lang. net als mijn kindjes is het leven hun niet lang gegund maar dat maakt ze niet minder bijzonder. vandaar dat ik voor vlinders heb gekozen. dit is de tattoo die ik ga laten plaatsen.
@ Knor! gezellig in ieder geval nu een afspraak. Was gezellie aan de foon! Knuffel aan je mannen. @ Ladytijger, WAUWIE! Mooie tatoooo! @ eh... man... ik heb nog steeds last van vergeetachtigheid. Bleeegh!
Ben vanavond de enige. hihi. Kan beuren. dochterlief is naar het kdv geweest. En ze is duidelijk haar willetje aan het ontwikkelen. hihi. Als ze iets niet wil.... (snap niet van wie ze dat nou zou kunnen hebben. hihi) MANLIEF! hahaha! Hij zegt van niet... hihi Verder? Wat een heerlijk lachebekkie! Heb daarstraks lekker met haar op de grond gelegen en met haar gespeeld. Of te wel van het enthousiasme allemaal klappen (met speelgoed en handjes en voetjes) in ontvangst mogen nemen met mega grote glimlachen erbij. hihi Hoop dat hier alles verder goed gaat met de andere dames. Knuffel!
Hoihoi, zo de kleine man ligt in bed. Nu hopen dat hij zo gaat slapen . Dondersteen, tja vergeetachtigheid hier ook nog steeds last van. Met vlagen nog erger dan gemiddeld. Mooi dat Ylva geen helmpje hoeft, lijkt me toch een gedoe. Leuke fotos Ladytijger, gaaf die tattoo Knorretje, ik had van de week een meisje op mn spreekuur en die heette ook Aidan. Had het nog gehoord voor een meisje. Ik heb voordat ik zwanger werd gedieet met de boeken van Mathijs Vrieze en was in 3 maanden 10 kg kwijt, nu ben ik er weer mee bezig (wel met wat extra ivm bv) en inmiddels 3 kg kwijt. Nog 4 te gaan. @mannen, ik heb het gelukkig wel aardig getroffen qua huishouden met de mijne. Al vindt hij wel dat nu ik ipv 4, 3 dagen ben gaan werken, ik meer moet doen. Maar dat lukt toch vaak niet, met de kleine erbij. @aantal voedingen, ik geef hier nog 5 keer bv en met het warme weer wel 6 keer vaak. Ik ben bang dat hij met 4 niet meer door zou slapen aangezien hij de laatste dan rond een uur of 5-6 krijgt en vandaar nog op de 5. (op de kdv drinkt hij flessen van 180-220cc) @plannen voor morgen, naar Nijmegen met Stijn en mn broertjes. Mijn ouders hebben de vierdaagse gelopen dus we gaan zo opwachten langs de via gladiola. Ben benieuwd, ben er nog niet eerder geweest met de vierdaagse. Hmm Stijn slaapt nog steeds niet, hopelijk duurt het niet lang meer .
meiden bedankt voor het compliment over die tattoo afbeelding. maar goed ik moet nog even wachten tot september. maar als hij is gezet dan maak ik een natuurlijk een foto.