Tja dat het 1 keer gebeurd dat zo'n rubbertje scheurt, kan gebeuren, maar 3 keer is wel erg veel, Ben benieuwd wat ik op mijn mailtje te horen krijg. Zoals knor al zei: misschien wel voor een lifetime aan condooms whahahaha. Spannen op wacht vannacht. Ben benieuwd of er dit keer een bevalling op je pad komt. Als dit het geval is, alvast succes.
Goedemorgen Hier lekker geslapen vannacht, niet gebeld dus. En ben lekker op tijd gaan slapen dit keer... Dus zometeen weer naar het gezin en dan vanmiddag om 4 uur weer op wacht. Dus wie weet... Morgen ga ik trouwens een kitten ophalen. Iemand nog idee'tjes kwa naam? Het is een rood/witte kater(tje) @ Nelta leuke spam! Enne feb. klinkt idd snel, maar denk dat het wel goed komt. Ze bouwen de begeleiding af, dus eerst middagje alleen, en zo steeds meer afbouwen zeg maar tot ik helemaal los ben. @ bellie thnx!! En ben benieuwd wat ze je terug mailen!! Of ze sturen je nogmaals de gebruiksaanwijzing hahaha ... Mijn begeleider mailde gister nog, dat ik niet te snel mocht gaan met de aftekenlijst, en dat ik erg goed ga!! Helemaal happy dus!
Garfield hihi. Aaah jonge kittens zijn zo enorm leuk. Toen die van mij nog klein waren klommen ze via mijn broekspijpen omhoog om te kijken wat ik aan het doen was hihi. Helaas deed ze dat toen ze wat ouder was, nog een keer. Maar toen was het zo'n gewicht dat de nagelafdrukken in mijn been stonden en ik stond te jodelen whaha. Het beesie schrok er zo van dat ze het nooit meer heeft gedaan.
hey allemaal, vandaag is de kleine Bram alweer (bijna) een half jaar. een half jaar geleden is hij om 14.50 geboren. wat gaat het hard lilalief mooie tattoo. ik wist niet dat jij ook een vlinder mama bent. een miskraam is zeker niet niks en ik vind een tattoo een mooie manier om toch altijd de herinering te hebben van de kleintjes die niet bij ons mochten blijven. mama. leuk hoor een kitten. namen uhhh furby,gismo, jazz, tiger, simba. nelte volgens mij word het toch echt tijd om de kleine in een ledikantje te leggen. maar wel een super leuke foto.
HIhih ja leuk he met die jonge katjes. Tip naam Jellet zo heten mijn katertje die ik kwijt ben helaas. Of zo als ik de mijne nu noem suske en wiske haha wat dacht je van Lambiek. Hier zo naar Den haag op fam bezoek gezellig via de bus tram baha auto is nog steeds niet gemaakt. Van vriend lief dan he. Ach ja. Laten we hopen dat hij maandag klaar is na twee weken bij de monteur. Ja weet erg lang, vandaar me vriend ook zo raar doet de laatste twee weken vind auto belangrijker dan afspraken haha. Genoeg geklaagd fijne dag allemaal.
Zo, hier een heerlijk dagje gehad. We zijn naar babydump geweest en hebben een autostoel gekocht voor de kleine man. Maarlieft 200 euro lichter. Maar ach, dan heb je ook wat. Gelukkig kregen we 15% korting en hadden we nog een tegoedbon van 80 euro, dus voor een 90 euro konden we hem meenemen. Zal hem ffies showen: Wij hebben de kleur navy reflection genomen. Je kunt hem onderuit zetten en is makkelijk in de auto te zetten. Hij heeft de terugweg er meteen in gezeten, hij keek echt zijn ogen uit whaha. Daarna issie maar in slaap gevallen.
Huuuuh, past hij nu al niet meer in de 0+ maxi cosi dan? Hoe groot is die beer van jou? Oh en zwaai allemaal. Ik hoop later vanavond meer te posten, ben niet erg gezellig de laatste tijd he? Maar ik ben jullie niet vergeten hoor!
Goedeavond, @ Nelta: Wat een lieve foto.....maar de wieg wordt idd wel wat krap..... @ Lilalief: Ook mooi die tattoo.....Een mooie herinnering/ode aan helaas iets heel vervelends... @ Pnirmal: Wat fijn dat je er met je vriend over hebt gepraat...Hopelijk werkt het...Knuffel.... @ Mama: Jeetje johhh, je gaat als een speer....Whaaa in Februari misschien al gedeeltelijk los...Snel johhh, maar ja....Je hebt natuurlijk wel dubbele ervaring al met het verzorgen van de baby.....Alleen het "verzorgen" van de mama (en met name evt wond) is misschien nieuw....Goed hoor, fijn dat het zo lekker loopt! @ Angelsfire: Ook al een tattoo...... Wie heeft er nog meer verborgen lichaamsversieringen.....(ikke nie, ben zo burgelijk....heb nog niet eens oorbellen!!! hahahaha)....Ik zou wel graag een tattoo willen, geloof dat manlief er niet om staat te springen, en het lijkt me ook pijnlijk....(en dat zeg ik zelfs nu ik een bevalling heb meegemaakt....hihi)..... @ Fijne dag gehad allemaal???
@ Nelta, schattige spam! Leuk joh! @ Lilalief, mooie tatoo @ Obesibaby! WHAHAH! geweldig woord. @ Applaus voor Mama! Ze is GOED beziG!! @ Bellie, ehm... hebben jullie dan wel de goede maat condooms gekocht? Kan zijn dat ze te klein zijn voor de kleine heer van meneer... Maar ik zou idd een mailtje sturen. Trouwens welk merk is de kinderstoel? en hoe heb je die keuze gemaakt? En is idd je mannetje zooo groot dat hij een nieuwe nodig heeft?
Pnir: Dikke knuffel! Je klinkt als een sterke meid, en als het zo moet kun je het inderdaad beter alleen doen. @Bellie: zou inderdaad niet mogen hoor... Wij gebruiken ook alleen condooms en ben ook alijd erg bang dat ie scheurt...hoewel....heb ik toch mn 3e kindje die vriendlief eigenlijk niet wil hihi,,bellie welk merk was dat @ tatoos: Lady, mooie tattoo ga je laten zetten. En die van jou is ook mooi Lila! Heb zelf ook alweer 10 jaar mijn tattoo (ik was 17, van mn mama op mn verjaardag gekregen; ik was vroeger een meisje dat ineens met piercings thuiskwam, en mn ouders waren bang dat ik dit ook met tattoos zou doen, dus toen hebben ze voorgesteld dat als ik wacht tot ik 17 werd, ik van hun een (kleine) tattoo op mn verjaardag zou krijgen. Heb nu een mooi bescheiden zonnetje tussen mn schouderbladen, ben er nog altijd blij mee maar moet hem binnenkort wel bij laten kleuren. Mn piercings (wenkbrauw, navel) heb ik overigens allang niet meer, dat was echt een beetje een bevlieging maar met mn tattoo ben in nog altijd blij.
oeps, berichtje was nog niet af. @ Knor: leuk dat ze steeds meer zelf gaan spelen he, Melle kan ook al een hele ijsd spelen op het kleed, leuk om te zien. @ mama: super dat het werken zo goed gaat en je over een tijdje al alleen mag! @ Nelta: leuke foto van Stijn in het wiegje hihi..Melle vind ik ook regelmatig zo! En natuurlijk inderdaad een WAVE voor bram!!!! PffF wat worden onze kindjs alweer groot!
Hallo allemaal! Eindelijk weer tijd/puf om uitgebreid te reageren. Drukke dagen gehad maar vandaag was echt leuk. We hebben de fotoshoot gedaan die boniman voor vaderdag had gekregen. Na de slaapjes van de dames zijn we een peuterbedje voor Jasmijn uit gaan zoeken en daarna nog een verjaardag. Boniman had vanavond gekookt, samen nog even wat gepoetst (we hebben schilders gehad afgelopen week dus was echt wel nodig) en nu lekker op de bank. Mannen: ik heb het wel getroffen hier, heb echt het gevoel dat we het samen doen. Bloem, ik kan de pasfoto niet zien. Jeetje, al kindjes met tandjes. Ooh, het gaat zo hard... Zag weer leuke foto's voorbij komen. Schimmelvlekken in kleren: zelf niet gebruikt maar kreeg laatst de tip om glorix te gebruiken en dan die witte bus (oxi is dat of zo?) Volgens mijn buurvrouw ging daar alles mee uit (moet het alleen wel een wit shirtje zijn natuurlijk). Mama25, wat lekker dat het kramen zo goed gaat! En wel ff je nieuwe woonkamer spammen straks! Evenstar, borstverstopping, deze keer geen last van. Vorige keer wel eens gehad, maar toen hielp masseren onder de warme douche. Oh, ben een beetje laat met deze tip lees ik . Angelsfire, welkom terug! Kan me voorstellen dat het een raar idee blijft als de weg naar meer kindjes definitief is afgesloten. En bij jullie ook begonnen met fruit/groente, leuk hè. Hier voorzichtig begonnen met wat groente, ze heeft al gepureerde wortel en broccoli gehad en vandaag gesabbeld aan een boontje. We wisselen af tussen dingen met de staafmixer en andere dagen in de hand a la rapley. En ongesteld niet meer geweest (Mirena) maar had deze week wel het gevoel dat ik dat anders zou worden. Liedel, dikke knuf voor jullie. Hopelijk komen jullie eruit. En 4 voedingen: hier zit ze al een héle lange tijd op vier voedingen. Alleen als het warm is, komt ze 's avonds rond half elf nog een keer. En ze groeit prima, dus geen probleem lijkt me. Pnir, ook een goed gesprek gehad lees ik, ook een knuf voor jou. Jodela, misschien zelf meer drinken met de hitte? Donder, welkom terug! Ninja, fijn dat de med's bij jou goed werken. Peache, fijne vakantie! Mir, balen dat je vent zo klaagt. Lijkt me ook zwaar. Hoe gaat het met de oudste? Kan me herinneren dat je daar een tijdje terug wat over hebt verteld, zij is toch uit een eerdere relatie van je man? Knorretje, succes met je dieet! Ik denk ook dat het zo werkt met eten, dus hoop voor je dat het helpt. Ladytijger, succes met het plaatsen van je tattoo. En gefeliciteerd met Bram's half jaar! @tattoo: hier niet, zie het ook niet zitten. Lila, hoe is het met jou? Oh, ik hoop zo dat de med's nu gaan helpen, gun het je zo! Belliebel, goeie keus de Tobi als autostoel, heb hem ook en vind hem erg fijn. Wij hebben een lekkere roze , was toen in de aanbieding.