Allereerst natuurlijk: Gefelciteerd!!! en dat je er maar een mooie dag van mag maken. Dinand doet dit ook. Trekt ook zijn knietjes onder zijn lijfje, en maar spartellen hihi.
M'n man zij gistere ook al, als we niet uitkijken wordt wilders de 2e hitler. Nou vind ik ook dat hij soms wel goede standpunten heeft hoor, maar over de Marokkanen vind ik echt vette bullshit. Enne over oranje spullen, hier hangen de slingers ook al. Laat dat voetbal maar komen. Beetje jammer alleen dat ik maandag moet werken hihi.
Ohja heb nog een nieuwtje: Ik ben ongesteld geworden. Het is me echt een pak van me hart hoor. Hoegraag we ook een 2e kindje wil, ben ik blij dat ik niet zwanger ben. Als het zo was, was het hartstikke welkom geweest hoor, maar ik had het nu echt te vroeg op elkaar gevonden. Ik zat gister nog te denken: shiiit hoe moet ik dat gaan doen, een kind van nog geen 1 jaar en al een 2e. Dus ben dan ook wel een beetje blij dat mijn ongi gewoon is doorgekomen. Ennuh ik kan wel zeggen nu dat ik een zeeeer nette cyclus heb. 28 tot 29 dagen. Ik=blij en gerustgesteld8).
Oh ja vergeten: GOEDEMORGEEEEEEEEEN Dinand was om 7 uur al wakker, hij had namelijk zijn broek lekker vol zitten poepen en kon daarna niet meer slapen. Afijn, hij ligt nu weer lekker te slapen in bed. Ennuh IK WIL ZOOOOON8)
Aaaah er komen er steeds meer bij Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (5 leden en 0 gasten) ‎belliebel, ‎evenstar+, ‎guppekop, ‎Jodelahiti, ‎Mama25+ Ik wacht geduldig af.
Nog 2 berichtjes en dan naar de volgende pagina hihi Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 4 seconden. 3 2 1 hoppa
En dan nu de laatste Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 15 seconden. 10 5 4 3 2 1
Ik was geduldig een héééle hoop pagina's aan het bijgelezen maar heb de laatste 7 maar geskipt... Maar ja, nu weet ik niet hoe 't ervoor staat met iedereen! Toch nog een paginaatje of 2 terug hoor...
Goedemorgen Jaylinn heeft weer heerlijk in dr bedje geslapen, en is er niet uit geweest. Mijn grote meisje!! Wat wordt ze toch groot!! Had net een hele volle luier dus heb haar ff lekker in bad gezet. Devin had gister laatste fles gehad om kwart voor 7, ben zelf om 9 uur naar bed gegaan, en hem dus niet wakker gemaakt om 11 uur voor flesje. Meneer kwam dus vanaf 2 uur elk uur. Ik deed zijn speen erin en viel weer in slaap. Om 4 uur had hij echt honger dus toen maar flesje gemaakt. Nu is hij lekker aan het spelen in de box, zijn voetjes gaan steeds meer omhoog... @ Guppekop GEFELICITEERD!!! En wat worden ze groot dan he?!! @ Voeding: hier nutrilon standaart & forte. @ WK: hier niks gedaan, heb voor devin wel 2 oranje rompers, maar verder nog niks. Maar ga wel kijken
Ben er wel. Alleen zoon lief ook thuis Karishma in de box die ook zo lekker een ochtend dutje mag gaan doen hihi. Ja je man is ook verstandig over dat met een tweede hitler denk niet maar. Als je mensen behandeld om hun geloof of achter grond en ze allemaal over een kam scheert. Dan ben je dom besig. De ratdraaiers ja die moeten ze aan pakken> maar zo als hij doet werkt hij het alleen maar in de hand. Maar dat is mijn mening. Ben gelukkig wel voor een multiculturele samenleving. Repecteer elkaar en elkaars mening geloof of wat dan ook. Daar kom je veel verder mee dan ze in een hoekje drukken. Dan ga je juist van je afslaan. zo uit gekwekt pnirmal8)
Aaaah wat een grote meid, ze zal er zelf ook trots op wezen denk ik. Dinand heft ook 2 oranje rompertjes van de kruitvat. Moet ze alleen 1 keer wassen anders past hij er echt niet in. Heb 62/68 genomen, maar geloof dat het meer 68 is dan 62. Was ze straks wel een keertje uit, kijken of ze dan beter passen. Oh heb gisteravond een leuk shirtje besteld voor vaderdag. Hij heeft zijn cadeautje al gehad van ons. Hij wilde heel graag een rayban zonnebril hebben. Was wel duur, maar ach, daar kan hij de eerst komende 10 jaar mee doen hihi. Maar kon het toch niet laten om nog wat te kopen. Heb op dat shirtje zelf een tekst gemaakt. Er staat op: Vandaag mag ik de hele dag bij papa op schoot, want het is papadag!! Hihi zal hij me in dank afnemen.
Ben ik met je eens. Ook ik vind dat er teveel wordt gewezen naar de buitenlandse mensen hier in nederland. Natuurlijk zijn er altijd een paar die de boel verzieken, maar die nederlanders heb je ook. Kijk naar vorig jaar koninginnedag. Dat was toch echt een nederlander.
Pfffwhhaahahaa, ik zag het ja!!!! Maar het grote nieuws van vandaag is dus Dat Belliebel ongesteld is geworden!! Hahaha, heb je dat ook op spandoek op je raam aan de straatkant staan? Hahaha! Gup, gefeliciteerd! En wat leuk dat Daniël kruipbeweginkjes maakt! @ Hier: Na 2 nachten van telkens 2 nachtvoedingen heeft Olivier vannacht gelukkig weer geslapen en 22.00 tot 04.15. Tis iets he... Hoe kom ik nou van die ploftieten af als het zo onregelmatig blijft? Ik word dan alleen al wakkeer van die gespannen overvolle borsten die denken 'huh? we moeten toch melk maken voor 2 x vannacht?' En als ie dan weer een paar nachten steeds wil drinken denken ze 'huh? we hoefden toch niet meer zoveel aan te maken?'
jij blij ik ben juist blij dat ik er vanaf ben nu niks te doen zeker? net ff taartje gemaakt (lees: een gekochte cake opgevrolijkt met gekochte dingen) nou maar hopen dat het smaakt