De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemiddag

@ Pnirmal geen slechte moeder hoor als je potjes fruit geeft. Ik geef ook potjes fruit, wil het wel zelf maken maar nog niet aan toe gekomen.

@ Hier wel redelijk goed geslapen. Devin slaapt op zijn buik... leg hem steeds goed maar draait weer terug... hmmmm Verder slaapt hij goed, vanaf zijn laatste fles (20.00/20.30 uur) tot 8.30/9.00 uur dus mag niet klagen!
    Jaylinn is ook echt een schatje, gaat zoveel praten... man wat word ze groot zeg!
    Ze liggen nu allebei lekker in bed, hoewel Jaylinn nog aan het spelen is... maar ja toch even proberen te rusten, want moe was/is ze wel.
    Zo ff bellen naar gyn. voor nieuwe afspraak voor de mirena. Zie er nu al tegen op... maar ja komt ook omdat het vorige niet gelukt is.
    Verder lekker rustig weekje, vanochtend wel even naar me ouders gegaan en naar de markt geweest, vriend heeft toen even thuis gezogen, was gevouwen, afwas gedaan, en nu is hij even werken. Dus ga zo maar even bankhangen, nu het rustig is hier in huis.

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

#2602 JaDeBo, 27 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2010
    Bel ik net naar de afd. gyn en nu moet ik eerst een kweek laten afnemen en krijg ik een intake en een maand later word hij geplaatst :x Dat slaat echt nergens op!! Heb er nu al geen zin meer in!! :(

Heeft mijn ha niet gedaan en ook niet verteld... word er echt gek van! Morgen maar ha bellen!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Sjonge dat gaat wel lekker vlotjes zo:( Hoe kan dat nou opeens, da was de vorige keer toch ook niet zo?

4. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He dames,

Britt zit nog in maat 62 en daar zijn simmige kleertjes al groot van. Wij zijn ook niet zo groot dus ik denk dat zij ook niet zo groot zal gaan worden. We wachten het maar af.

Hier vanmorgen voor het eerst banaan gegeven (wel uit een potje). Ze trok er een gezicht bij. Moet echt nog wennen aan de smaak. Groentes gaan wel goed. Dat eet ze 's avonds een heel potje leeg. Ik vond het fruit ook wel zuurder als de groentes. Ach morgen krijgt ze de andere helft van het fruit.

Staan is idd wel heel snel. Britt rolt wel om van rug naar buik maar weet nog niet zo goed hoe ze terug moet. Haar armpje zit dan nog in de weg.

Babyzwemmen is hier ook een half jaar op de wachtlijst. Ik werk onregelmatig dus dan zou manlief de ene week gaan en ik de andere week maar hij ziet dat niet zo zitten dus dan gaan we zo maar wat zwemmen met haar. Vindt ze ook leuk.

Het gaat allemaal wel snel hoor vinden jullie niet? Ik geniet er wel met volle teugen van. Heerlijk!!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo hier een hele verhuisdoos vol met babykleertjes die niet meer passen! Nou ga ik zo maar ffies kleertjes kopen voor dat manneke hihi:p. Altijd leuk.

Gelijk net maar de afwas gedaan. Moet straks alleen ffies stofzuigen en een dwijl er doorheen halen en vanavond denk ik nog ffies strijken. Dan is alles weer gedaan, maar heb zo geen zin, bleh.

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Bellie vorige keer was het idd ook niet zo. Dus net vriend gesproken en die zei dat als ik niet wil het ook niet moet doen, hij vond niet erg... maar ja als er wat gebeurd zit je hele maand in de stress...
    Morgen ga ik maar weer even naar de ha, want dit slaat nergens op!

@ Kledingmaat: hier maat 68 (ga dus binnenkort ook shoppen voor maat 74) enne heb al heel wat verhuisdozen vol kleertjes. Moet ook maar op mp gaan zetten... tis zoveel... hahah

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier bewaar ik het nog lekker. Het meeste is allemaal nieuw gekocht of gekregen, dus is allemaal nog wel goed voor een 2e ronde. Moet het natuurlijk wel een jongetje worden, want heb niet zoveel uniseks kleding. Had net zijn allereerste rompertje in mijn handen die zelfs nog te groot was in het begin. My god was was dat kleine ventje klein zeg, kan het me niet meer voorstellen dat hij zo enorm klein is geweest.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En over de mirena, tja weet je, ik heb altijd geroepen dattie er bij mij niet inkomt hihi.

Maar waarom willen ze dan opeens nu een uitstrijkje maken? Hoort dat er standaard bij?

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja vind het ook erg vaag. Maar ja daarom eerst maar even na de ha.
    En ik roep ook nog steeds, als er iets gebeurd en het is zo, dan is het zo. Maar wil nu liever eerst eventjes mijn diploma behalen. Tot die tijd dus even niet...

En over de kleertjes, heb gewoon zoveel en er komt zoveel leuks bij, dus tja bewaar wel wat hoor niet alles gaat op mp. En heb van me dochter ook nog zoveel over!! Pffff echt niet normaal meer!! Alles is nog erg goed voor een 2de ronde dus tja waarom niet he?!
    En idd klein dan he?! Tja kan ik wel zeggen, heb al meerdere pasgeborene in mijn handen gehad... hahah ;)

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Uitstrijkje maken om merena te plaatsen heb er ook nog niet eerder van gehoord. Maar alsje dertig word dan is het standaard elke vijf jaar. Hebben jullie wel eens een uitstrijkje gehad al dan?

Hier al een paar keer is heel sinpel geen pijn niks vijf min klaar hoppa.

Maar gewoon even bellen.

Hier ook al een paar keer ongelukje gehad, Net na menst en vlak voor. Kan geen kwaad dacht ik haha. Maar ook wij moeten er goed opletten dat we condooms gebruiken. Al moet ik zeggen na jaren zonder dat ik het niet prettig vind en vriendlief ook niet liever gebruiken we ze niet maar. Ik en hij wij willen geen derde kindje dus we moeten wel. Pil mag ik niet ivb tromboze bij zusje. Dus ja of spriaal nooit een lekker idee gevonden of ja knoopjes in mijn eileiers. Maar dat is ook geen optie dat kost rond de 1300 euro:$

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nou heb nog nooit een uitstrijkje gehad, en ben ook nog lang geen 30! Erg vaag! Toen de ha de mirena plaatste hoefde dat ook niet. Dus snap de verhouding niet... Beetje vaag dus.

Tot nu toe nog geen, ongelukje gehad, maar ja je weet maar nooit.

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hier draagt bram maatje 68 zowel in broeken als shirtjes. en qua rompers heeft hij al maat 74 aan. hij groeit echt zo hard:$

afgelopen zondag heb ik mijn digitale fotoboek van bram afgemaakt en vestuurd ik ben benieuwd wanneer hij binnen gaat komen. ik heb er echt maanden aangewerkt dus ben benieuwd:D heb wel 98 pagina`s vol met foto`s hihih:p

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

:D:D:D hihih zo veel hihih:p

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hihi ja zoveel. ik kon af en toe moeilijk kiezen:). nou dan gewoon maar allebei in het boek. en dat wel meerdere keren voorgekomen hihi:p

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo de kleine ligt lekker in zn bedje. Helemaal moe, viel tijdens het drinken al in slaap. Vanavond nog 1 voeding en dan hoop ik dat hij nu weer gewoon doorslaapt.

Ladytijger, ik ben ook bezig met zo’n digitaal fotoboek. Ben alleen nog maar bij de 1e week. Schiet nog niet echt op. Heb je er een van het eerste half jaar gemaakt? Ik denk dat ik dat ook maar ga doen.

Mama, vaag met je mirena. Maar zouden ze dat evt ook niet tegelijk kunnen doen. Of moeten ze eerst de uitslag afwachten voordat ze hem kunnen plaatsen?

Belliebel, lekker geshopt voor je kleine mannetje? Ik zag van de week de nieuwe h&m catalogus en daar stonden ook wel weer wat leuke dingen in.

Dondersteen, is Ylva weer helemaal opgeknapt? Lijkt me zo zielig als die kleintjes ziek zijn.

@kleertjes, hier worden ze ook bewaard voor de volgende ;)

@zwemmen, hij kwam niet hoestend en proestend boven, dus volgens mij geen water binnen gekregen.

@potjes, lijkt me ook af en toe wel makkelijk. Maar het lijkt me ook erg leuk om straks van alles vers te gaan maken. Ik denk dat wel een aantal porties tegelijk ga maken en dat dan invries.

16. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jeeej, Etienne vandaag alweer een half jaar! en Tygo ook: gefeliciteerd! :D

kledingmaat: rompertjes al maat 74/80. Broekjes 68 en shirtjes 74! Hij wordt echt al groot haha

@knor: veel plezier bij je ouders!

@bel: hoe ist nu met je?

@donder: succes in het ziekenhuis!

Vandaag weer mijn eerste werkdagje gehad na de vakantie. Vanochtend ging ik er met lood in mijn schoenen heen en vond het echt vreselijk om er om 6 uur uit te moeten. Maar toen ik er eenmaal weer was, was alles weer vertrouwd en was het weer gezellig met de kids en collega's. Morgen alweer een dagje vrij en dan nog 2 dagen werken en dan alweer lang weekend! (3 dagen vrij)...

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Nelta ze nemen eerst een kweek en een maand later word hij dan pas geplaatst. Maar ga morgen even naar mijn ha kijken wat de mogelijkheden zijn...

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

nelta ik ben het fotoboek begonnen met buikfoto`s en echo`s. daarna natuurlijk de rest van de foto`s tot een half jaar.
    ik heb ook mijn bevallingsverhaal in het fotoboek geschreven. zo kan ik het altijd onthouden:D. ik heb mijn fotoboek bij de kruidvat gemaakt. die heeft vind ik een goede kwaliteit.

19. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

de half jaar wave voor:
    ettiene & tygo :D:D:D

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gaaaaf:D. Ik wil een fotoboek gaan maken als Dinand 1 jaar is. Zal ook wel een megadik boek worden, maar wel errug leuk:D

Deel Deze Pagina