Jaaaaaaaa shoppen is geslaagd. Zoveel leuke dingetjes gekocht. En nieuwe stappers gekocht bij de hema. Kon ze echt niet laten liggen hihi.
Ben niet zo creatief. Moet zelfs van Arun nog zijn fotoboek maken8). Dus over een jaar of 20 als ze alle bij het huis uit zijn ja dan zal deze mama ook z.n boek maken hahah. En nog lekker geshopt??? Lekker weer trouwens het plenst hier. Lekker een vervrissend buitje. zo net nog kraambezoek gehad?? van een vriendin erg leuk dat ze er was, Alleen nooit meer gedacht dat ze zou komen dubbel. Ach ja laten we het er op houden een gezellige kennis hihi. En leuke kleren gehad. Dat teldt ook haHa. Had alleen geen beschuit met muisjes meer haha. Maar ze vond Karishma een schatje. Dat is ze op zeker.
Ja beter dan gister en eergister. Heb vannacht ook weer goed geslapen, en dat heeft me dan ook echt wel goed gedaan. Morgen ga ik weer werken. Mja das 1 dagje en dan heb ik alweer weekend. Pfff ben wel toe aan vakantie merk ik. Vind het best wel zwaar soms om alles met elkaar te moeten combineren. Maargoed, ik mag gelukkig een heel makkelijk mannetje hebben die alles goed vind, dus ik mag eigenlijk niet klagen
Hmmm dan zullen wij hier zo ook wel een bui krijgen, goed dat je het zegt kan ik zo mooi mijn was binnen halen hihi....zo gedaan. Jaaaaa ik heb echt best veel geshopt. Oh ze hebben een leuk overhempdje bij de hema voor die kleintjes. Echt supergaaf. ff kijken of ik er een fototje van kan vinden op i-net....nee staat niet op de site van de hema. MAar ze hadden er ook een bijpassende trui bij die je er overheen kon doen, hadden ze alleen niet meer in zijn maat. Maar als het goed is kwamen ze van de week nog wel binnen, dan ga ik er zeker nog 1 halen. Verder 4 broekjes en een hoop t-shirtjes. Oh en nieuwe sokken, waaronder ook enkelsokjes. Dus kleine man kan weer even vooruit. Oh ik hou van shoppen, zeker in de uitverkoop whaha.
I love shoppen alleen me portomonee niet op dit moment haha. Ik heb pas nog van alles besteld via kleertjes.com daar hebben ze ook super leuke dingen van salty dogg die zijn geweldig voor jongens. Bellie heb effe je site bekeken leuk zeg ook van de keizersnee bijzonder om dat zo te zien
vanmiddag ging ik boodschappen doen bij de supermark wil ik pinnen eerste keer storing en de tweede keer wrd me pas geblokeerd. Staat die vrouw me raar aan te kijken gelukkig nog wel geld bij om te kunnen betalen. Ik gelijk de bank gebeld hebben ze uit voorzorg me pas geblokeerd kon ik weer naar de bank om hem te laten deblokkeren toen kon ik weer verder winkelen haha
we hebben vandaag weer een superleuk kraamkado gekregen. Een geboortemunten set met een zilverenmunt van nijntje. Alle euromuntstukken uit 2010 super leuk
O wat leuk he. Dat met die pin pas ja dan voel je, je erg ongemakkelijk en dan die cassieres en mensen achter je maar denken. Gelukkig dat het snel is opgelost. Bellie leuk he shoppen hihih. En lekker dat je wat beter geslapen hebt. Vaders ishier met Karishma besig die wil nietttt slapen. zo maar eens aflossen.
Ik weet alleen dat je ZEKER moet weten dat je niet zwanger bent, anders is het schadelijk voor de baby. Mijn vriendin ging naar de huisarts en die heeft haar hele baarmoeder afgespeurd (pijnlijk).. MIRENA ZOEK!! Had ie nog nooit meegemaakt.. hoe kan dat nou??
Pff, ik wil steeds actief mee forummen maar het lukt niet, sorry Vrijdag Krijgt Lila haar eerste Koemelk-provocatie test. Arme schat.. denken jullie een beetje aan haar? Ik probeer gauw weer aan te haken..
Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Maar ja dan een uitstrijkje vind maar vaag. Heel veel sterkte vrijdag!! Dikke knuff voor jullie!!
Goedemorgen Hier wel redelijk goed geslapen. De kids ook dus das wel lekker. Devin slaapt nog... haha kleine slaapkop. Verder zometeen eerst even mijn ha bellen en daarna eventjes met Jaylinn naar de stad, Devin gaat even naar oma.
mogguh! ik ben dr ook eens een keertje vroeg bij. Daniel vertikte het om verder te slapen na zn fles. Nu zit hij een aap na te doen in de box plannen voor vandaag heb ik niet echt. luilakken denk ik. Morgen mn zusje naar huis brengen, die is dan 2 weken geweest. mirena: wat een gedoe kan dat met zich meebrengen zeg! lila succes vrijdag
het lilalief, ik denk aan lila ben benieuwd hoe het gaat. Hoe is het met je schoonmoeder gegaan trouwens??
Geeft niet meid, zelfde hier. Ik kan het ook niet bijlezen allemaal dus haak aan op wat ik zie en spiek af en toe op ieders hyve. Veel sterkte met de provocatietest. Niet leuk Hopelijk wel nuttig.