De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    maatje 74! Online bij de h&m, wordt keurig thuis gestuurd, echt ideaal! Vind die gangen zo vreselijk smal niet handig met kinderwagen. Ook Barbarapapa shirtjes, pyama's, jawel kast hangt weer vol met maatje 74:)

2. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Ben je ook fijn klaar mee, hoop dat de brace werkt!

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

meiden met baby boy`s bij de h&m hebben ze erg leuke shirtjes vanaf maat 86. ja ik weet nog erg groot maar ze hebben t shirts met leuke prints voor 4.95. heb net even maar al wat besteld. shirtje met lange mouwen eronder en je bent klaar.
    (met koekiemonster, elmo, cars, kermit de kikker etc):D

hier zit bram al weer in maat 74 qau shirtjes. broeken nog wel maat 68. welke maat hebben jullie kleintjes nu?

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik moest gisteren een uur wachten op mijn vader, was ff taxi, en daarom H&M binnen gelopen.
    Ik heb inderdaad dat shirtje van de site, maar de jeans staat er niet op.
    Het hing bij de jongens, met slijtplekken, zo stoer!

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sem heeft broekjes maar 56/62 tshirtjes maat 62 maar sommige 68

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik krijg veel van 74 nog maar met moeite aan bij Renske. Ik ben echt heel benieuwd wat die meet en weegt nu, ga volgende week even naar het CB!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben ik ook weer.
    Vanochtend naar CB geweest. Daniel is nu 8970g en 70,5 cm, was lekker gegroeid:) Ze waren heel tevreden en vinden het een wonderkindje dat hij al zelf gaat staan en probeerd te lopen. Vrouwtje had medelijden met me dat ik zo'n druk kind heb:D en ik mag gaan proberen heb zoveel mogelijk met de pot mee te laten eten en proberen ons ritme geven en fles gaan minderen. Dus we zullen zien wat meneer er van vind. Nog ff nagevraagt over broodbeleg. Hij mag: smeerkaas, smeerleverworst, af en toe kaas, 1xp.w. jam, pindakaas, nou ja, eigenlijk alles wat te smeren is behalve honing:D
    Daarna ff boodschappen gedaan en vamiddag paar verhuisdozen gehaald zodat ik vast kan beginnen met inpakken van de spullen die we toch niet meer gebruiken.

@kleerjes: vandaag voor het eerste shirtje 74 aan, nog veel 68 liggen wat ook nog kan, broekjes 62/68

@mirrr succes met de brace!

@lila: goed dat jullie daarheen gaan! en fijn dat je gleijk de eerste keer al wat wijzer word...

@ hier: daniel gaat echt veeeeeel te snel. Stond vanmiddag met losse handen in de box, hij leunde met zn buik tegen de box:$, is zijwaarts aan het stappen in de box:$ en ging net op zn hurken zitten, zo schattig!
    En proesten heeft hij nu ook goed onder de knie maar dat vind ik iets minder;) zit je lekker naast de box op de bank is het pfrfrfrfrt, mama nat;)

8. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Bij mijn zwager hebben ze dit vorig jaar ook vastgesteld. Hij krijgt nu medicatie. Hij heeft nu rust in zijn hoofd, en handelt ook zo. Best wel een verschil, vooral als het ergens druk is, normaal zou hij het grootste woord hebben en rondstuiteren. Hij zegt dat hij bij drukte niks kan verwerken en dan nog drukker in zijn hoofd wordt.
    Ik hoop dat dit voor jullie ook rust geeft en hier dan samen aan kunnen werken. Succes!!!!

9. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Hi meiden,
    Ik ben al een poos niet geweest.

Ik heb een aantal pagina's gelezen, sommige kindjes worden echt al groot. Of staan zelfs al.
    Ik vond Jorinde al groot omdat ze naar maatje 68 gaat, terwijl ze voor haar leeftijd best fijntjes is. Ze was de laatste keer 64 cm en 6,5 kg ongeveer.

Ze heeft nu de waterpokken. Echt balen. Ik was eerst blij, dan heeft ze het maar gehad. Las op internet dat als ze het binnen het 1e jaar krijgen ze het later nogmaals (mindere vorm) kunnen krijgen.

Hebben jullie kindjes al tandjes?

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja de andere afdeling vond ik ook erg leuk om te doen. Is weer eens wat anders dan wat ik doe:D.

Werkse vannacht!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja Dinand is 2 weken terug voor het eerst wezen logeren bij mijn schoonouders. Manlief en ik gingen een avondje samen lekker de kroeg in. Ook ik had een enorme knoop in me maag hoor, maar toen ik de volgende ochtend (ahum om 12 uur 's middags) wakker werd had ik zoiets van: zo dat heb ik maar mooi gedaan:D. Was best wel een beetje trots op mezelf:D. Komt vast goed hoor meis! De eerste keer is nooit leuk, maar des te leuker is het weer om haar de volgende dag weer te zien!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaah superlief:D

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn dat de handenpoli je kon helpen. Ik loop ook sinds vorigeweek met een brace om mijn rechterpols, en moet zeggen dat het echt beter gaat.

Nu alleen nog wachten op je HA. Ben benieuwd wat hij wil gaan doen. Dikke knuff!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aah bah, ADHD is niet fijn. Krijgt hij er straks medicijnen voor, of is dat niet op te lossen? Mijn schoonzus heeft hier ook een vorm van. ALs je met haar om half 8 afspreekt, dan is ze er pas om kwart over 8. Verschrikkelijk irritant, maar tegelijkertijd weten we we ook dat ze er niets aan kan doen.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Qua shirtjes maat 68 en broek 62/68.

Ik ga eens even kijken bij h&m:D.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha lekker ventje die Daniel:D. Fijn dat alles goed was bij het cb:D.

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaah vervelend die waterpokken. En klopt, als kindjes het voor de eerste jaar krijgen, kunnen ze het later nogmaals krijgen, maar dit hoeft niet hoor. Heeft ze er erg veel vast van?

Hier 2 tandjes. Ze groeien niet echt hard, maar duidelijk 2 streepjes:D. Zo schattig:D.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Weer bij!

En heb alweer WEEKEND jippie:D. Nu nog 2 weken werken en dan vakantie:D.

Hier een druk dagje gehad. Kwam echt van alles tegelijkertijd, telefoon, vragen van collega's etc. Voelde me echt een duizenpoot vandaag. Afijn, de tijd ging wel lekker snel.

Morgen voor controle naar het ziekenhuis in gouda. Voor de eerste keer daarheen voor controle. Vind het wel een beetje dubbel, want nu lopen we in het ziekenhuis in leiden en in gouda. Waarom? Omdat Gouda vind dat hun het recht hebben om hem op controle te hebben omdat hij daar voor het eerst is opgenomen en omdat hij daar geboren is. Naja prima, maar ik blijf heen en weer naar het ziekenhuis rijden. Als alles een beetje meezit gaan het LUMC en het GHZ gouda volgendjaar samen een poli openen in gouda. Dus dan komt de kinderarts uit Leiden (die ik dus vanaf het begin heb) waarschijnlijk ook naar gouda toe, en kan ik dus weer normaal naar 1 ziekenhuis voor de controles.

Morgenavond lekker uit eten met vrienden van ons. Dinand gaat dan naar mijn ouders toe, en halen hem daarna weer op.

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik weet het niet, het is net pas ter sprake gekomen, en hij moet het wel even laten bezinken, al heeft hij het er al wel eens over gehad.
    Ik gun hem ook gewoon de rust zo erg..
    Soms lijkt het alsof dingen hem niets kunnen schelen maar ik ken hem beter, hij heeft zo'n ontzettend lief en zachtaardig karakter!
    Ik kon het al niet met elkaar rijmen..

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik vind de blijste baby verkiezing nu al niet leuk meer.

Ik klikte op een willekeurig meisje en ze heeft al 130 stemmen, 199 vandaag gekregen.
    Daar valt niet tegenop te stemmen toch?

:(

Deel Deze Pagina