De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
  2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb geen schema, kijk naar daniel wat hij wil. En als hij wel moe is maar niet wil, lekkere warme fles in zn mond, dan is hij zo vertrokken:D Maar moet zeggen dat ik me sowiso niet vaak aan de regels van "het boek" hou en ze zijn toch tevreden op cb en daniel ook dus...;)

stemmen: ik ga zo weer proberen om mn mail te openen, als dat lukt kan ik (hopelijk) stemmen

bellie: dat doet goed he zo;n ziekenhuisbezoek als ze zo tevreden zijn!

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

oke is zal ook nog even op benthe stemmen :D

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mn mail doet het nog steeds niet dus kan nog niet stemmen

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

gadver krijg weer geen pagina van de blijde baby. zal morgen nog eens proberen om ook benthe een stem rijker te laten zijn.

straks weer richting mijn werk. :(

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik breng Lila naar bedje wanneer ze oogjes wrijft of onrustig wordt, ze valt dan altijd zonder mopperen in slaap.. dus geen vaste slaaptijden!
    En toch slaapt ze zo overdag 3 slaapjes van zo'n anderhalf á 2 uur..

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gezeik he dat stemmen

8. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

wesley staat ook op de site maar ik vind het al geen eerlijke wedstrijd dus ik doe er verder ook niet wat mee heel veel kunnen er niet op of de site is traag.

ga naar bed ben helemaal kapot brache helpt echt helemaal niks en de oefeningen die ik moet doen word het alleen maar erger van dus ik ga het er dinsdag maar eens even goed over hebben.

slaap lekker iedereen

boni is je meisje lekker gaan slapen?? stoer hoor een peuterbed voor Elise staat er ook een klaar maar wacht er nog mooi even mee ledikantje wil ook nog prima

9. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
  10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mir, willen wel, maar kunnen... Stomme rotmail doet het nog steeds niet!

11. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    dat bedoel ik dus is geen eerlijke wedstrijd meer

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sem doet ook mee maar ik ga niet meer stemmen hoor. Het heeft toch geen nut. De nummer 1 heeft vandaag bijna 500 stemmen gekregen sem heeft er 3 hoe moet je dat ooit inhalen. Volgens mij gaat het niet helemaal eerlijk hoor

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Dat was ook met die LG wedstrijd, je eigen wasmachine ontwerpen, ik had echt een hele mooie gemaakt!
    Er was één vrouw die had over de 2000 stemmen, volgens mij heeft ze gewoon een interne mail rondgestuurd binnen een enorm bedrijf waar ze werkt ofzo.. iedereen ff stemmen..
    Denk dat dat hier ook wel gebeurd..

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mijn probleem is dat ik geen enkele mail kan openen dus geen stemcode heb

heb ook het idee dat het niet eerlijk gaat, 500 stemmen in 1 dag... ach, doe volgende maand gewoon hier mee, dan heb ik meer kans

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier gaat het stemmen nu wel snel, heb op iedereen gestemd die ik voorbij zag komen.

HIer een leuke dag gehad vandaag, oma was op bezoek. Dus met oma en de dames naar de IKEA geweest. Gelukkig waren we op tijd thuis... had Mirthe in bed gelegd maar toen ze even later aan het huilen was had ze me toch een ontplofte luier zeg. Echt niet meer fijn, wat een zure lucht. Dus denk dat er toch misschien tandjes op komst zijn.. zie alleen nog niets. Maar goed, Mirthe kon dus meteen in bad haha.

Ga zo lekker slapen, hoop dat Jasmijn dat ook doet want die ligt voor het eerst in haar peuterbedje. Zal morgen wel ff spammen, camera ligt nu nog boven omdat ik zo nog ff een foto wil maken als ze echt slaapt. Leuk voor het archief haha.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hihih ontplofde luier. Nee en idd niet echt fijn. En daarna natuurlijk in bad:). Leuk peuterbedje. wel idd foto spammen.

Foto wedstrijd zal morgen echt proberen te stemmen op alle baby.s die mee doen. Maar zo als zo velen kom ik er niet steeds op en moet ook een stem code nog aan vragen maar ik ga zeker stemmen., En idd 2000 stemmen op een dag. Klinkt als door gestoke kaart helaas.:(

Vervelend guppekop dat je geen mail kan openen raar. Hoop dat het snel opgelost word voor je.

Zo net terug even van me ma. was wel gezellig nog even over de bevalling gesproken. Hadden we nog niet echt gedaan. maar ja we zullen toch niet op een lijn komen over wat er gebeurt is ik laat het maar zo. Maar het doet me soms wel verdriet dat ook deze bevalling niet helemaal gelopen is zo als waar ik hoopte, Gelukkig wel stukker beter als met Arun en dat telt dubbel. hih

Welt alsvast allemaal. Ga zo lekker slapen iedereen ligt hier al op een oor. Nu mama nog. Welke baby.s worden weer snachts wel eens wakker. Karishma wel al een paar weken niet elke nacht maar toch wel twee drie keer per week rond een uur of vier vijf. Soms heeft ze een poep broek en soms wil ze gewoon een flesje. Gelukkig slaapt ze daarna wel door.

O ja over dag slaapjes. Er is hier vaak geen pijl op te trekken overdag ene dag drie slaapjes kort andere dag twee slaapjes waar van een lang. Na 18 mag ze van mij geen dutje meer doen anders slaapt ze om 20.21 uur weer niet of het duurd in elk geval langer. Ach ja. Ze slaapt gelukkig dat is heb belangrijkste.

Bye sorry voor lange tekst. Ach jullie zijn niks anders gewent toch hihi.

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ikea Duiven??
    heb je niet gezien :p

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
  19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik lijk wel gek..

Zit hier gewoon verdrietig te zijn omdat ik Lila mis.
    Ze ligt gewoon lekker te slapen!

Ik voel enorme behoefte om haar te knuffelen, maar ga haar natuurlijk niet uit bed trekken omdat ik zo'n gekke bui heb.

Hebben jullie weleens zoiets??

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

haha heel herkenbaar hoor. Ik heb het ook vaak dat ik hem het liefst wakker wil maken om hem te knuffelen

Deel Deze Pagina