Ze heeft het natuurlijk niet echt gegeten hahah. maar dat is als je al een groter kind heb je hebt eigenlijk dingen al in huis waar zij nog lang niet aan toe is maar ze ziet het wel haha. Ben benieuwd straks hoe lang ik de chips voor haar verborgen kan houden. Hier toch minimaal een zaak paprika en naturel per week. Ja Arun lust er wel pap van net zo als patat en fricandellen denk dat ze dat ook snel door gaat krijgen ach het is niet anders hihih.
Goedemorgen nog 1 dagje werken en dan 6 dagen vrij. Ben ik wel even aan toe... vermoeiende en drukke week gehad. Heb vandaag ook weer 2 gezinnen. Dus druk druk druk Verder gaat alles goed hoor met de kids! Tot later!!
hallo ben ik ook weer ff. Zijn aan het eind van de middag uit duitsland verwacht ik dus dan geen internet meer. Ben nog niet ongi geworden, maar ik had gister wel mn ongesteld-worden-hoofdpijn dus ben benieuwd.... Als het niet voordat we uit duitsland zijn is mogen jullie ook in spanning zitten want dan duurt het weer paar dagen/mogleijk een week wel beetje bijgelezen eten: ik weet niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen zoals die CBvrouw vertelde. 4 flessen is gewoon te weinig, dan komt hij snachts weer en fruit en brood en groente op 1dag vind ik erg veel en weet niet goed hoe ik dat moet plannen. frietjes: daniel heeft zaterdag 2 pinnetjes op, vond hij lekkerrrr! voorlezen: zijn er daar al mensen mee begonnen? daniel heeft daar dus echt het geduld nog niet voor... laat dinand maar snel lopen! hier gaat het inmiddels de halve box rond, liefst met 1hand staan of helemaal los (buik tegen de rand). Hij werd helemaal gefrustreerd gister op de grond omdat hij zich nergens aan op kon trekken (heeft hij nog niet ontdekt) en toen ik em in de box zette was alles goed tante worden: gaaf! bij mij zal het wel even duren. mn zus wil voorlopig nog niet, de rest thuis heeft geen verkering oid, bij wim thuis kan er 1 niet, 1 zuipt er teveel voor/vrouw in de overgang, 1zus vind 2 genoeg, van 1broer horen we zo goed als niets, 2 jongste zijn nog (te) jong. 1broer/schoonzus willen wel maar daar gaat het niet zo makkelijk.
Goedemorgen, Hier wel een goede nacht gehad. Alleen volgens mij droomt Etienne veel, hij was hele verhalen aan het houden rond een uur of 4 haha. Ook wordt hij nu iets vroeger wakker en draait hij zich dan om in bed. Ook dan is hij weer heel vrolijk aan het babbelen, zo gezellig. Al moet ik echt wennen aan dat vroege opstaan. Ik hou gewoon van uitslapen haha. Gisteren heb ik hem om half 8 de fles gegeven. Om 9 uur viel hij weer in slaap en ben ik er zelf weer in gaan liggen tot kwart over 12. Manlief is er toen uitgegaan, toen Etienne weer wakker werd haha, mooi verdeeld zo. @bellie: nee, ik geef hem nog geen brood, ten eerste omdat hij met de broodkorst zelf nog niks doet, ten tweede omdat ik hem er nog iets te jong voor vindt. Meestal gaan ze pas brood eten rond hun 8e a 9e maand. Maar als Dinand het nu al kan, zal dat ook wel geen probleem zijn. Pas wel op met teveel zoet op zijn brood, appelstroop en jam lijkt mij nog iets te zoet voor zo'n kleintje. Maar ach, hij zal er vast van smullen haha... maar netjes hoor dat hij nu al 2 broodjes eet, hij is echt vlot met alles... en ik vind het ook nog steeds eng hoor om stukjes in zijn mond te stoppen, ben zo bang dat hij erin stikt. Ik hou het voorlopig nog even bij gepureerde hapjes hihi... @hier: niet zoveel plannen voor vandaag. Etienne ligt nu op bed en ik ga zo zijn fruit ff pureren. Fijne dag allemaal! X
belliebel maar jij mocht toch brood geven van het cb?? Ik dacht idd ook dat je pas bij 7 maanden brood mocht geven met beleg. Ik heb sem wel een broodkorstje gegeven hij vond het wel lekker maar deed er ook niet zoveel mee
Hier goed geslapen. Alleen kwam Karishma weer rond zes uur. hihih. Lekker flesje gehad en daarna lekker naast me neer gelegt en geslapen tot tien uur ook niet slecht hihi. Ja bijvoeding denk dat het bij elk kind verschillend is het ene is er sneller aan toe dan de andere hier vooral gepureerd eten nog, maar wel af en toe wat stukjes proberen een beetje wennen. Hier ook nog aan de vier flessen moet wel zeggen dat het rommeliger aan het worden is. Komt gewoon door de bij voeding. Na fruit wil ze toch echt niet gelijk de fles. Dus je bent weer elke keer met tijden met eten en zo bezig hihih. Ach gaat van zelf allemaal steeds beter. Als ze maar mee eten met de pot als ze rond een jaar zijn. En wil ze dan nog een lekkere fles die krijgt ze gewoon van me geen probleem. Ze heeft wel steeds meer moeite om zich bezig te houden. Zal blij zijn als ze zich zelf terug draaid op de buik. Haha. Scheelt minder frustratie. Van zo wel haar kant als mijn kant. Mama idd zwaar weekje gehad meid geniet van je zes dagen vrij. Neem je niet te veel hooi op je vork meis. Denk ook een beetje aan je zelf he. Ninja over brood hier bij het cb ook van af zeven maanden vertelde ze me. maar probeer ook af en toe wat in de handen te geven. Guppe kop tot wanneer je weer internet heb we zullen je even moeten missen. En hoop dat je ongesteldheid door zet. Iemand vergeten ja mammiea. Snap het dat je het eng vind stukjes te geven, doen waar je je zelf prettig bij voelt komt van zelf. Lilalief hoi en doei terug. hihi.
nou, wij zijn bijna in luxemburg dus ben er zo vandoor. Ongi is nog niet te bekennen. Ben benieuwd iedereen de groetjes en tot ziens!
hallo meneer hier eet ook met gemak een boterham tussen de middag is ook zo op hahahah pureer ook de banaan niet meer hoor gaat allemaal zo vanzelf hij verslikt zich niet een keer vind het ook gemakkelijk een boterham en warme hap savonds tegelijk met ons vanavond heeft hij bloemkool met aardappel gehad en yohurt straks de fles en dan lekker retekatet naar bed half 12 nog fles en dan morgen weer.. hoe het verder hier gaat nou niet zo vannacht geen oog dicht gedaan van de pijn in mijn arm morgen weer naar ziekenhuis maar ga het wel goed bespreken kleine man begint te jengelen ga hem lekker naar bedje brengen
Hee dames!! Weer veel te lang geleden maar ik ben zo druk met studeren en Olivier en die andere 2 brakken dat ZP er echt bij in schiet!!!!! En op vakantie geweest en zondag naar Tsjechië op vakantie whiiii druk dus. Maar leuk. Over ritme en voeding: Olivier krijgt om 20.00 zijn laatste fles! Ik ben al vrij snel van de laatste voeding af gegaan omdat het geen drol uitmaakte of hij wel of niet at om 23.00. Hij kwam toch wel om 02.00 en om 04.00 enz. Tegenwoordig drinkt hij dus om 20.00 zijn laatste voeding. Dan komt hij 's nachts meestal 1 x maar de laatste tjd soms pas om 06.00uur. 's Nachts/ 's ochtends geef ik nog BV maar de rest FV. En het gaat stukken beter met mijn bekken. Die hormonen hebben de verweking in stand gehouden en dat is nu stukken minder. Gelukkig. Ik hoop dat verder alles goed gaat met iedereen! Leuk hé, al die fruithapjes en stukjes spercieboon enz. Geweldig vind ik het
Zo vandaag weer gewerkt. Morgen weer lekker een dagje vrij. s Ochtends weer lekker zwemmen met de kleine man en waarschijnlijk ook maar weer eens verder met het fotoboek van Stijn, van het weekend ook weer wat gedaan, maar ik ben nog steeds niet echt ver. Guppekop, je maakt het wel spannend . Mir5555, wow wat eet hij al goed. Hier pas net begonnen met bijvoeding. Vervelend dat je zoveel last heb van je handen, konden ze in het ziekenhuis nog wat voor je doen of moest je daar nog heen? Pnirmal, weet niet of je vaste tijden hebt voor de flessen, maar geef anders je fruit een uur of zo voor de fles. Hier voed ik nog op verzoek en geef dan vaak 2 uur na een voeding fruit; dan kan het ff zakken en dan 1-2 uur later weer bv. @tante worden, Leuk Mammamia, dat je weer tante wordt. Ik word over een maandje ook weer tante van een nichtje. Heb inmiddels al 5 nichtjes en 2 neefjes. (1 nichtje plus de ene op komst aan mijn kant en de rest aan mijn mans kant). We komen allebei uit een groot gezin. Ben benieuwd waar de volgende zich aandient, of dat volgend jaar bij ons is of eerst nog bij iemand anders
Welkom terug Jodelahiti. Was de vakantie leuk, en idd nog twee blagen hihih. ken het. Nelta gaat wel goed ze heeft vier flessen en probeer idd ook na twee uur fruit en of groente hapje te geven. Tante worden van mijn zusjes kant al drie keer oudste is al 16/ En van mijn vriends kant ben ik het al 27 keer haha. De oudste is zelfs ouder dan mij 40+ en die zegt tegen mij mammie dat betekend mama in het hindoe. Daar als je tante word van broer of zus ben je eigenlijk meer de papa en mama. Wel grappig en hun kinderen van de neefjes en nichtjes zeggen tegen mij nannie of achie dat betekend oma haha. Karishma krijgt nu de laatste fles ze jengelig pff. Tep gemeten 38 was het lekker zetpilletje gegeven kijken of ze er lekker op gaat slapen wat er is weet ik niet maar vermoed tandjes. bijvoeding enz sprongetje. Ze begint echt als een meisje te krijzen oren dicht dus. haha. mir555 succes morgen bij de dokte voor je handen.
Hihi, ja dat ken ik heel goed van mijn moeder. Hoe meer kinderen er kwamen, hoe makkelijker ze werden.
Geloof terecht dat je een drukke en vermoeiende week achter de rug hebt. Geniet ze van je vrije dagen.
4 flessen te weinig voor Daniel, wat een hongerlappie. Maar hij verbruikt natuurlijk ook een hoop energie. Wat is zijn schema nu? Dinand heeft aan 2,5 fles genoeg, meer krijg ik er ook niet in. Maar wat wil je met 's morgens een fruithapje, 's middags 2 boterhammen en 's avonds zijn groente! Vandaag wilde hij bij mijn schoonouders ook alleen maar staan en lopen. Ze hebben hun handen vol gehad aan hem whihi. Ach, het is en blijft een lekker mannetje. En over tante worden: hier voor de eerste keer in november. Mijn zus is nu 27 weken zwanger en als ze overtijd loopt, dan kan het heel goed dat ze ergens rond mijn verjaardag zal bevallen. Normaal is haar uitgerekende datum 15 november, en ik ben 24 november jarig. Zou wel een leuk verjaardags cadeautje wezen hihi.
Beterschap met Karishma. 38 is toch niet zo hoog trouwens; ik zou zelf pas bij 39 graden een pcm geven.
Ah, naja dat brood komt vanzelf wel hoor. Gewoon een beetje blijven oefenen met broodkorstjes, dan komt het vanzelf. Heb wel gevraagd bij het CB wat hij zou mogen op brood. Appelstroop mag juist omdat dit een natuurlijk product is zonder kunstmatige toevoegingen en Jam heb ik ook zonder kunstmatige toevoeging van suiker en met 50% minder suiker, dus die zal wel goed zijn denk ik. En anders krijgt hij smeerkaas, vind hij ook errug lekker. En hier nog een uitslaper hoor. Maar goed, dat kan niet altijd meer. Gelukkig heb ik wel een vent die er uitgaat als de kleine man huilt, dus das wel erg lekker.
Ja ik mocht brood geven van het CB. Heb eerst een broodkorst gegeven, en dat ging er goed in (al vond ik het echt doodeng hoor). Na 2 dagen ben ik echt brood gaan geven wat ook goed ding. Afgelopen zaterdag wilde hij meer, en heb ik er nog 1 klaar gemaakt. En ook die ging er wel in bij hem hihi. Beleg doe ik hier ook nog niet, laat hem eerst wennen aan de jam, appelstroop en smeerkaas, daarna zien we wel weer verder.