De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi allemaal.

Zo net even gereageerd nu pnirmal tijd hihi. Grapje.

O ja mama25 geniet even van je vrije dagen en schreef het gisteren al neem niet te veel hooi op je vork meis. Je gaat als een speer.

Hier rustig dagje gehad. Karishma ligt nu net op bed en kwam rond acht uur vanmorgen gelukkig.

verder ja niet veel gedaan dus zo als boven beschreven ja hier op zwangerschapspagina rond gehangen zo als elke dag haha.

Morgen eens wat onder nemen hihi.

Arun word groot gaat al een paar dagen alleen met vriendjes naar de bibliotheek niet om te lezen natuurlijk. Wel om playstation spelletjes te spelen. is van smorgens elf weg en smiddags rond vijf terug. Vandaar ik ook niet weg gaat. Stel hij staat plotseling voor de deur haha. Nog te jong om hem alleen in huis te laten. Weet zeker dan de rest van de buurt hier ook binnen no way;)

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    rustig hier is iedereen op vakantie ofzo.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Geniet van je 6 dagen vrij zijn. Ik ben altijd 4 dagen achter elkaar vrij, maar vind ze altijd onwijs snel gaan. Dat zal jij ook wel hebben denk ik!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    JOEHOEEEEEEE:D:D, gefeliciteerd meis:D. Heeft hij het gevraagd, of jij? Of hebben jullie het samen besloten?:p

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nou sem ligt alweer ruim 30 min met 1 armpje uit de bakerzak en heb hen niet meer gehoord volgens mij is ie direct in slaap gevallen. Ben benieuwd of ie de hele nacht doorslaapt nu

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oeeeh jakkie, blaasontsteking, hoop het ook niet voor je. Ik zal zo het antwoord wel lezen denk ik!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, wel erg leuk hoor. BEn inderdaad ook benieuwd hoe hij je zal gaan vragen:D.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Even een geruststelling, ze is niet de enige. Dinand lag vanmorgen in zijn bedje tegen het hoofdeinde te meppen. Ik heb een stoffen boekje in zijn bedje hangen en hij had dat plastic handvat vast , en een lol dattie had. Hoe harder hoe beter haha:p.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook een vuilnisbakkie hihi:p. Hij vind ook alles lekker. Het maak niet uit wat ik hem geef, het gaat er toch wel in:D.

En ja, m'n chef, ach eens zien hoelang ze dit gaat volhouden. Het was dan wel een goed gesprek, maar ze is nooit zo van de regeltjes. We zullen zien.

En jij ook weer bijna aan het werk he. Maandag weer toch? Het was vat lekker om 6 hele weken bij Aiden te zijn:D. Ik moet na deze week nog 1 weekje werken, en dan 3 weekjes vrij. Ben er zo aan toe!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heeft ze geen last van haar tandje?. Dinand is sinds 4 dagen ook erg moeilijk met slapen. Overdag niet, maar 's avonds issie me toch een partij bezig. Als ik hem er dan uiteindelijk uithaal (wil niet te snel toegeven) en even lekker met hem kroel, liedjes zing, dan gaat hij daarna meestal wel slapen. Maar dit komt bij hem echt door zijn tandjes.

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah leuk en lief cadeautje:D

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah jakkie, hoop dat die brace dan wel goed helpt. Vanavond lekker optijd je bedje in. Kan misschien een hoop goed doen!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tja, ik deed het met de laken van het wiegje. Dinand werd op een gegeven moment zo sterk dat die laken 's morgens al open lag. DUs ben er gewoon mee gestopt. Maar als je een bakerzak hebt, dan inderdaad eerst 1 handje eruit en zo verder afbouwen.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    ook weer bij.

Pfff ben echt kapot. Morgen nog een dagje, en dan weekend. Zo lekker douche, mannetje de fles en ook lekker optijd me bedje in. Tenminste dat is het plan hihi:p.

Druk dagje gehad op het werk. Vanmiddag voor het eerst roti gegeten. Had het nog nooit op, maar het is echt lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

Verder niet echt veel boeiends beleefd eigenlijk. Zie echt uit naar mijn vakantie.

15. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

belliebel succes met je laaste dagje werken morgen en dan lekker vrij!!!

hier ook een die vanvond weer gewoon met de pot mee heeft gegeten heb het gewoon weer geprakt nou had geen tijd om zelf wat in mijn mond te doen en dan ging meneer al weer z'n geluid maken van ma je vergeet mij toch niet vind het zo ook erg handig 2 kinderstoelen aan tafel een elise en de andere wesley ik wesley eten geven mijn vriend elise taken netjes verdeeld

hoofdpijn is wat gezakt gelukkig had vanmiddag een zetpil van 1000 genomen paracetramol of wat anders komt er zo uit met overgeven van de hoofdpijn denk dat ik er zo wel een neem voor het slapen gaan mannetje nog even fles geven

kunnen jullie ook niet stoppen met knuffelen van jullie kleintjes wesley vind mijn gezicht sinds gisteren heel interessant hij pakt mijn neus of wil in mijn mond kijken gaat alleen nog wat hardhandig maar jah.

slaap lekker iedereen doeidoei

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    welke kinderstoel hebben jullie??? Of gaan jullie kopen we zijn vandaag op pad geweest maar vind het zo moeilijk. Vind de triptrap erg mooi maar echt veelste duur en er zit geen blad op z,n nadeel vind ik.

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha mir zeg net nog tegen me vriend ik mis sem... hij ja die ligt gewoon boven hoor hihi ja maar ik wil hem knuffelen haha. En gezichten vind sem ook erg leuk haha hij kan al hard knijpen.

Sem trekt zich al zelf op vanuit zijn buik. Toen straks lag ie half bij mij op schoon en ineens ging ie zelf overeind zitten. Denk dat meneer eerder zit dan rolt haha

oja hij ligt nu alweer 2 uur te slapen met 1 arm uit de bakerzak

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whoeeehow go Sem:D. Laat hem maar lekker de nacht doorslapen zo:D.

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hij slaapt nog steeds hihi ik ben trots op dat ventje

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hihi die Sem... en maar lekker ronken!

Dat optrekken doet Renske ook al heel lang, maar dat is niet hoe ze gaan zitten. Wij noemen het buikspieroefeningen :D Omdat ze op dr mama wil lijken hihi. Gaan zitten gaat via zij vanaf de buik. Ik geloof dat Renkse dat nog niet helemaal door heeft hahahah ;)

Renske rolt lekker nu, echt leuk, ze breekt de box af gewoon :D

Mensen, wij hebben weer zo lekker geslapen, ik geloof het bijna niet, maar het lijkt er op *spreekt voorzichtig fluisterend* dat Renske gewoon een sprongetje had. Ze sliep van 19 tot 22 (schrok wakker en wilde wat mama troost), toen tot 1 uur en toen gewoon tot over 7! Jeeee!!!! :D :D :D Ik weet dat ik als een idioot klink nu, maar voor ons is dit echt een topnacht :D

*gaat uitgeslapen aan het werk*

Oh goedemorgen Mama25, ik zie je online staan :)

Deel Deze Pagina