De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik doe ook mee :)

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ken ik... heb daar een truukje voor.
    Laat me maar weten als je interesse hebt :p

3. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Nou, kom maar op dan!
    Ik ben benieuwd!! :D;):p

@ Knor, Aiden alweer een beetje gekalmeerd? Veel plezier op de bruiloft en op het feest van je ouders! Altijd leuk, baby showen :)

4. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Oja, ik heb voor vaderdag een RVS naambordje met huisnummer laten maken én een romper met lange mouwen waarop staat "Tycho est mon cher papa!" (wij zitten met vaderdag in een romantisch B&B in west Frankrijk)

5. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Sorry dat ik zo opdringerig ben :D maar wat is je truc nou???
    Ik moet mijn zoon naar drumles brengen dus ik moet weg nu.

Ik hoor 't wel he!! Lama wete!

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zou hem gewoon lekker laten liggen, al denk ik dattie nu wel wakker is aangezien het 15.38 uur is:D.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oooeh gezellig feestjes:D. Maar kost inderdaad al een hoop energie:D.

Ik ben net terug uit de stad. Even richting prenatal geweest voor een parasolletje, maar die ze hadden paste niet op mijn wagen helaas. Mijn stangen zijn te breed grrrr.

Verder lekker boodschapjes gedaan. Ik ga vanavond een lekker varkenshaasje klaarmaken. Insmeren met honing en mosterd, zout en peper er over en hup, de oven in:D. Groente erbij en gebakken aardappeltjes. Und Voila ik hem een maaltijd hihi:p.

Mannetje net een fruithapje op en ligt nu heerlijk te slapen, hij zat daarstraks heel de winkel bij elkaar te gillen. Hij had zo'n lol whaha. Iedereen zat naar hem te kijken. En ik, ik deed vrolijk mee whahaha.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Bij jou zijn er ook nogal wat mensen om je heen zwanger. Hier ook. Sowieso mijn zus(17 weken), een vriendin (30 weken), nog een vriendin 36 weken en ligt met gebroken vliezen in het ziekenhuis, nog een vriendin 21 weken, de nicht van me man 22 weken, een kennis is morgen 40 weken. Mijn collega 17 weken. Nou en geloof dat ik ze nu toch allemaal wel heb. Er zal er binnekort nog wel 1 bij komen, zijn net verhuisd naar een groter huis, en als ze daar eenmaal inzaten dan gingen ze voor een 2e. Ben benieuwd hihi:p.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier is het mijn 3e ongi. Noteer het wel, kan ik meteen mijn cyclus in de gaten houden hihi:p.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand z'n ritme is nu ongeveer zo:
    07.45 fles
    09.30 slapen
    11.30 wakker
    12.00 fles
    13.45 slapen
    15.30 wakker
    16.30 fles
    daarna wakker tot 20.00 uur en krijgt hij na zijn badje (19.15 uur) nog een beetje fles van 120 cc.
    20.00 bedtijd
    23.00 laatste fles.

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh das wel fijn dat het ziekenhuis zelf dingen gaat ondernemen. Hopelijk komen er uit de scan geen rare dingen. Wanneer moet hij?

Hier werd me man van de week gebeld door het ziekenhuis in gouda. Ze willen Dinand daar ook onder controle hebben. Met name voor zijn ontwikkeling. Naja prima, ben niet bang dat hij zich niet goed ontwikkeld. Mja dan zit ik en in het LUMC in leiden en in het groene hart in gouda. Tjee, vinden ze het niet genoeg om me de hele tijd heen en weer te laten rijden.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Lekker is dat he die rust en regelmaat. Ben zelf altijd blij als hij na zijn badje op bed ligt. Heb daarna geen kind meer aan hem en heb ik de hele avond voor mezelf. Vind ik errug fijn.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Vraag me af he, kun je die johannesbroodpitmeel gebeuren niet weg laten op het moment dat je er rijstebloem doorheen doet. Dan doe je gewoon meer schepjes rijstebloem, wordt het ook wat dikker van. Op het moment dat je er geen rijstebloem door doet kan je natuurlijk die JBP erdoor doen om het dikker te maken. Maar het lijkt me zo enorm dik worden als je en JBP en rijstebloem er beide doorheen doet. Heb 1 keer (per ongeluk) de voeding gebruik tegen het spugen en had daar ook wat rijstebloem doorheen gedaan. Laat het altijd even staan om het wat dikker te laten worden. Nou dat was dus echt een hele dikke brei geworden, kon niet goed wezen voor zijn maagje (dacht ik bij mezelf). Heb het dus weg gegooid en zag toen dat ik de verkeerde bus gepakt had.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha gezellig:D, join the club:D.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi ik ben nu ook wel heeeeul erg nieuwsgierig geworden wat jou truukje precies is:D. Vertel vertel:D.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo, weer bij.

Nouja, heb dus in de stad niets boeiends gedaan. Wel even er doorheen gelopen, maar weinig gekocht. Was er tenslotte 2 weken terug nog geweest hihi. Ohja, heb een baby on board bordje gekocht voor in mijn auto en zonneschermpjes van cars. Had ze nog steeds niet, en die leuke die donder heeft van de prenatal hadden ze hier niet meer. Dus dan maar cars.

Afijn, was wel ff lekker om eruit te zijn, maar men wat is het klam en klef buiten zeg, jakkes.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Idd. Maar nu gaat het goed na verschillende stande speen. Maar je hebt gelijk zou het ook anders om kunnen doen. Meer rijstenbloem en dan minder pit meel als ik die fles maak met rijstenbloem. Maar gelukkig is het spugen zo veel minder geworden nu de fles dikker is plus er rijstenbloem door heen gaat. Vorige week deed ik het elke fles maar ben daar mee gestopt. Zag haar gewoon groeien. Niet in de lengte wel in de breete. hihih NU heeft ze echt een mona toetje haha.

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Net terug van de internist. Van wegen die zwangerschapsuiker nog. Gelijk bloed laten prikken daar op voor de b12 plus of de suiker wel of niet weg is hoor het maandag. Heb het na de bevalling laten versloffen.:(. Niet zo slim.. Maar hoop natuurlijk niet dat ik maandag terug gebeld word want dan betekend het dat ik als nog suiker heb:(.

Maar wat een rot weer ging met de brommer heen. Op de trug weg zadel natuurlijk nat nu dus een natte kont bah dat zit niet zo lekker haha.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    ooooeeeeh volgendeweek vrijdag wordt onze nieuwe bank geleverd, JIIIHOEEEEEE:D:D:D

20. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Jippieeeeeee :D

Deel Deze Pagina