bellie ik ga er ook echt niet van tussen this hier veel te leuk. en ik laat al zeker niet mijn buddy in de steek
He is so kjoet! Vorige week was ik met Lila op kraamvisite, en nu komt het. Eerst probeert ze de baby uit te kleden door aan het strikje van zijn vest te trekken, en daarna wil ze bovenop hem rollen! Zijn mama heeft tegen Lila gezegd dat ze daar nog even mee moest wachten, alles op zijn tijd..
prulleke heeft weer een engeltje af moeten staan, luuk* Is nu opgenomen op de paaz afdeling, vrijwillig, wat ik begrepen heb.
Hey meis, leuk dat je een komt spieken en kletsen, hopelijk niets ernstigs aan de hand? Maar fijn dat je er weer bent. We hadden het net over hoe gezellig ons clubje wel niet is. Mijn kleine man is ook erg lief. Hij heeft last van zijn tandjes, is af en toe een beetje sikkeneurig, maar ach, het hoort erbij he. Ze groeien inderdaad als kool!
goh wat erg van prul. wel goed dat ze haar laat helpen het is ook niet niks om 2 kleintjes te moeten verliezen. lilalief: wat een verschil al tussen die 2.
Oh lekker! Wat zal ze zachte wangen hebben nu. Is dat een reactie op; je hebt een blote billen gezicht?? Sudo moet op billen! Logisch hoor..
Na haar vroeg geboorte van Nikki is ze weer zwanger geraakt. Wederom weer een vroeg geboorte met een week of 24 geloof ik.