bellie idd het was vroeg en ik ging gelijk toen het forum op om het te plaatsen hihi. manlief verklaarde me voor gek weet ik nog
Whahaha, bij jou was het vlak voor we naar het bos gingen. Stond met me jas al aan. Heb toen als een gek de laptop aan gezet en het buddynieuws geschreven. Whaha, ben daarna weg geaan, toen ik weer ging kijken waren er allemaal vragen: een bellie, al wat gehoord????
Jaaaa goed. Uitstekend zelfs. We hoeven nu pas weer in januari/februari terug voor controle. We hoeven ons geen zorgen te maken dat hij er iets aan over gehouden heeft, want zijn ontwikkeling gaat als een speer. HEt operatiegebied ziet er goed uit. Heeft een mooi stoer litteken van onder zijn oksel naar achter op zijn rug. Had laatst bij het cb een vervangend arts. Die controleerde hem. Zag het litteken niet eens. En ging op een gegeven moment even terug kijken in het dossier. Huh? heeft hij al een operatie gehad. Nouja was er wel blij mee dat ze dat litteken niet zag zitten. Dus ik ben een super trotse mama.
\\\ toch wel grappig he wat je al niet doet om buddy nieuws door te geven hihi. maar goed heb aan jouw wel een goede buddy. en het is ook wel leuk dat we allebei hier nog actief zijn
oja minimouse idd. Ja het is wel jammer dat er zoveel afgehaakt zijn zelfs bwtje die toch tot de meeting heel veel mee kletste hier. Ze heeft het denk ik druk met taarten maken nu haha ze maakt echt mooie taartjes zie ik op hyves
Wat goed zeg! Ben blij hoor voor jullie want dat is toch ook een spannende tijd geweest zo kort na de geboorte!
troeltje je bent toch nog aardig bij qua namen. ben je nog steeds zo bezig met tekenen. want die foto`s die je toen heb laten zien waren wel erg mooi
Dat was mijn buddy! Kletst zij ook niet meer mee?! Zij kletste volgens mij nog het meest van allemaal! Doet angelfire nog mee?