ik ben ook steeds aan het f5 en hihih. heb nog nooit gehad dat het zo snel ging dat ik weer een pagina terug moest als ik wat had geschreven hihi
Die is ook heel druk! En het is ook vakantietijd nu he.. Donder zie ik ook niet zo vaak meer, maar ben er zelf ook niet meer dagelijks.
Ja klopt. Ben erg blij dat het zo goed is afgelopen. Denk er nog steeds wel aan terug. Wat was er gebeurd als ik niet naar de dokter was gegaan. Moet ik niet te lang over nadenken, dat weet ik. Maar al met al is het me achteraf best wel zwaar gevallen dat hele gebeuren. Op dat moment ga je vaak maar gewoon door en merk je niet dat je zo moe bent. Ben nu ook wel echt toe aan vakantie. Nog 3 daagjes werken.
mmm dan weet ik het niet meer. Ze komt idd wel op hyves. angelfire komt hier nog wel eens maar niet vaak..
Ja dat is ook zo, je moet door voor je kindje maar tijd voor verdriet e.d. is er niet! Maar goed inderdaad niet te vaak bij stil staan, maar het is wel mooi om erbij stil te staan hoe wonderlijk dingen kunnen zijn!
troeltje gaaf hoor. dat ziet er echt super uit. echt heel erg knap. en volgens mij was je toch nog niet zo lang bezig met tekenen?
hihi ben het helemaal met je eens. Goh, als ik er zo aan terug denk wil ik zo een 2e kindje hihi. Nee, nog ff wachten.
oja effe tussendoor sem slaapt al 2 uur in zijn gewone slaapzak!!!! Zullen we nu eindelijk van die bakerzak afzijn??
me to. maar hier ook nog even wachten voor een 2de tot dat manlief er klaar voor is.. wie weet zitten we dan weer op het zelfde forum voor de 2de. dat zou pas grappig zijn hih
Jemig zeg, echt onwijs goed! zou willen dat ik ergens in uitblonk whaha. Kan wel tekenen, maar niet zo.
ninja ik ben voorzichtig aan het juichen voor sem, hiep hoi. echt super dat hij nu in zijn slaapzakje slaapt.
Ik ga slapen, morgen vroeg op voor die provocatie test.. wordt al moe als ik er aan denk. Slaap lekker, super mama's!