Ja hier wel, nu met de tandjes wordt hij wel vaak een keertje wakker. Maar zijn speentje geeft dan wel voldoening gelukkig.
Ja! Goed he?! Ik ben zo blij dat ze nog steeds drinkt, al is het wel een flessenweigeraar dus ben benieuwd hoe dat gaat als ik straks werk?!
Ja ik zie ook hoeveel pijn en last hij ervan heeft. Al denk ik dat het bij hem zijn maag is en vooral stress gerelateerd... Maar kunnen ze er iets aan doen aan PDS?
Ik heb geen idee, maar tot nu toe wil ze hem niet. Maar moet ook zeggen dat we nog wel wat laks zijn met aanbieden hoor. Misschien elke dag structureel een keer....
ninja in de tijd dat we hier mee kletsen heb je het toch wel goed te voorduren gehad zowel lichamelijk als geestelijk. hoe is het met je vriend zijn gehoor?
ja ze hadden ook wel erg vaan 50% korting de laaste tijd. Opnieuw faillissement Villa Happ - Modenieuws, mode vacatures, fashion, vakblad, jobs, trends, vacaturebank, vacature, modebranche, modevakblad, FashionUnited, kleding, winkels
Ja dat is ook erg! Ja, de economische crisis hakt er hard in! Wij hebben het aan de lijve ondervonden