oja sem wil ook alleen maar staan en springen op me schoot in de box is 5 min leuk. Best vermoeiend idd
Tsss, waar slaat dat op! Jij hebt toch geen ervaring met een tweeling. Ja oke, misschien is een 2-ling wel zwaar, maar zolang je dat niet zelf meemaakt, kun je dat ook niet weten.
Oh dat heeft die kleine man van jou dus ook. Dacht dat Dinand hier de enige was hihi. De box is inderdaad maar 5 minuten leuk, maar waarom zou je daarin willen liggen als je lekker kunt staan.
Hahahaha, ja ze beginnen door te krijgen wat ze willen he?! Hier ligt Maribel veel op de grond (niet in de box) dan kan ze lekker rondkijken wat er om haar heen gebeurd en zo nu en dan komt er ff een broer of zus naast haar liggen, dat vind ze fantastisch! Het wippertje (en dan vooral voor de tv) vind ze ook leuk maar niet te lang. Maar dat springen en staan heeft ze nog niet zo door geloof ik En wat een lief mannetje heb jij Bellie! Zo noem ik Maribel ook trouwens
Ohh over marktplaats gesproken, kennen jullie iemand die hier misschien in geinteresseert zijn? http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/225173-verschillende-meisjes-kleding-maat-56-t-m-74-a.html Heb nog meer spullen hoor maar die moet ik er nog op zetten. Ook jongensspullen vanaf maatje 74.
meiden het was gezellig maar ga nu toch echt effe gooise vrouwen kijken en dan lekker naar bed hopelijk laat me vriend me morgen lekker liggen haha
Oh ja die kids krijgen echt een eigen willetje. Als Dinand iets niet wil laat hij zichzelf zo van mijn schoot afglijden, eigenwijs whaha. De grond is hier ook niet interessant meer. Andere kindjes daar en tegen vind hij wel errug leuk. Zo waren we vanmiddag in de kruitvat. Staat er een meisje van een jaar of 2 naar Dinand te kijken en vraagt zachtjes aan haar moeder: Mama mag ik dat kindje aaien (alsof het een of ander beest is hihi) Nouuu zegt die moeder: dat vinden niet alle mensen leuk. Dus ik zeg tegen haar. Je mag hem wel aaien hoor. Toen werd ze verlegen, zo schattig. Toen kreeg hij een aai over zijn handje. Nouja na 2 keer een aai over zijn handje dook ze bijna die wagen in. Dinand zat aan haar gezichtje, was zo lief om te zien hihi.
Lief is dat ja die reacties van kinderen! Marcus is ook zo ontzettend lief voor zijn zusje! Maar goed meiden, ik vond het heel gezellig weer naar zo'n lange tijd maar ik ga nu echt naar mijn bedje toe! Tot snel, misschien morgen wel weer
Als je de jongenspullen erop heb gezet wil ik wel even een kijkje nemen. Heb al wel veel kleren (laatst geshopt) maar iets anders erbij is altijd leuk.
pffffffffffffffff heb alles even door gelezen. Welkom terug troeltje Leuke spullen op web winkeltje. Ja las ook iets terug van onze zwangerschap. hihih. grappig. En sommige hebben hun naam toen veranders bv lilalief donder en nog een paar. Al helemaal vergeten en ja er zijn er een paar niet meer helaas. Denk de mensen die nu nog schrijven de blijvers zijn hihih. Ninja knap hoor sem en dan je vriendlief die dep is ook nog verzorgen. Je doet het goed meis. Maar kan me voor stellen dat het zwaar is. En ergens snap ik het zijn kant en jou kant. Gaat hij wel naar therapie of iets of heeft die medicatie.? O ja over het moederschap. Roze wolk welke hihi even zoeken goed. maar het verschil met arun en karishma dan heb ik nu een wit wolkje met een dun roze randje. En o ja ik ben niet de oudste hihh dat is boni die is 37 en ik ben 36. Bellie een goede tweede ben ik met topics plaatse. En gefeli met ons een jarig clubje Pff wat een lap. En welt en tot morgen.
Goedemorgen, Wat hebben jullie nog een hoop gekletst gisterenavond. Ik las wat over een roze wolk. Ik moet zeggen dat ook al vind ik het best pittig, ik echt ontzettend geniet van onze kleine man. Nu is Stijn ook een erg makkelijk mannetje, dus dat scheelt ook een hoop. Vanmiddag ga ik met mn moeder en Stijn naar mn oma. Die heeft Stijn al weer een poosje niet gezien, dus dat is wel weer leuk. Ninja, heeft Sem de hele nacht doorgeslapen in de slaapzak? @kleertjes, ik wil ook shoppen!. Maar ja, Stijn zit nog in maat 62/68 en daar heb ik heel veel van gehad en ik kreeg nog een hoop te leen van mn schoonzusje, die heeft een zoontje van een half jaar ouder. We grappig haar zoontje is echt groot. Hij is van eind juli en had winterkleertjes maat 68 en 74 en Stijn is van februari en kan sommige van de kleertjes straks nog geen eens aan omdat ze te groot zijn 8)
goede morgen allemaal (oh ik zie ik ben nog alleen hier ) twas wel erg gezellie he gisteravond. goh wat konden we kletsen hihi ninja ik heb je toegevoegd op hyves (nu jij nog accepteren) heeft sem nog een beetje geslapen in zijn slaapzakje. @moederschap. ik vind het soms ook wel zwaar. je moet je tijd goed in delen en je kan niet zomaar op het laatste moment de planning omgooien. en soms ben je de hele dag in de weer met de kleine omdat hij zich niet lekker voelt of ik wil alleen maar bij mama zitten/staan. maar goed de kleine man is het zeker dubbel en dwars waard