De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goedemorgen allemaal,

Hier een perfect nachtje achter de rug. Kleine man werd pas om 9 uur wakker, dus ik ook:D.

Ladytijger, hoest met je man? Heeftie nog veel last gehad van zijn mond? Denk dat ik zijn pijn heb over genomen, want sinds gisteravond heb ik last van 2 kiezen. Voelt als wortels, jekkie. Pijn is meer wat zeurend dan dat het echt pijn doet. Afijn, ik weet ook dat er geen wortels meer in die kiezen zitten, want daar heb ik al eens een wortelkanaalbehandeling aan gehad. Maar hou het wel ffies in de gaten. Als ik vermoed dat het erger wordt, dan ga ik toch mooi naar de tandarts toe. Beter nu dan in het weekend!

2. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey belliebel, manlief heeft goed geslapen vannacht:). en vanmorgen was de pijn minder. maar goed de afgelopen 2 dagen werd de pijn in de middag pas erger. manlief zij gister dat hij vandaag even goed de tandarts zou bellen en te overleggen. afwachten dus. hij is zo eigenwijs en dat heb ik hem gisteravond even goed duidelijk gemaakt en hij gaf daarin ook toe. dat is toch heel wat als ze het zelf gaan in zien he;);)

maar gadverderie jij dus ook al kiespijn:(. hopelijk zakt het weer af. want volgens mij had je al eens gezegd dat je nou niet bepaald een tandarts fan bent.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen. Denk Karishma met verkeerde been uit bed. Als dat al mogelijk is bij een baby hihi.

Karishma werd wakker om 8 uur fles gegeven en van af dat moment is ze alleen maar sjaggo geweest. Denk moet ik je nu gelijk al naar bed gooien hihih. Nog wat gekroelt daar leek ze behoefde aan te hebben haha. Denk nou gaan we samen op het grote bed liggen misschien valt ze lekker even knus bij mij inslaap. Maar voor dat leg haar even in haar bedje om mijn bed recht te trekken ze draaid naar een knuffel ik denk he ze wil idd slapen. Haar in de slaap zak gedaan pup er in knuffel er bij ik ga een sigaret roken en ze slaaaaaaapt hha.

Had haar net zo goed na de fles gelijk al naar bed kunnen brengen hihi. Ze heeft niet eens haar fruithap op normaal voor de ochtend dutje. Zo zie je maar weer hihi..

Tijgerlady prettig datje man iets aan het opkanppen is.
    Belliebel vervelend jij ook last van je keizen of iets.

Hier ook een gaatje dat gedicht word in sept maar begin er steeds meer last van te krijgen. Zeker met eten dan af en toe auw hih.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #3664 nelta, 13 aug 2010
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
    pnirmal, misschien is karishma straks weer vrolijk als ze heeft geslapen.

belliebel, ook al kiespijn. auw. hopelijk trekt het vanzelf weg.

hier net mango gegeven, het was een groot succes en ik heb 2 mango's tegelijk klaargemaakt, dus er liggen nog een paar porties in de vriezer. lekker makkelijk morgen. ik had hem 100cc gegeven en dat ging er allemaal in.
    (ben benieuwd of de boontjes er vanavond ook zo makkelijk ingaan)

nou ja erin :(
    kijk zelf maar

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha vaag he die kids af en toe. Komen ze net uit bed, kunnen ze daarna meteen alweer slapen:p.

Hier ligt Dinand er net ook weer in. Uur later dan normaal, mja hij werd dan ook een uur later wakker:p.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha hij heeft lekker zitten smullen:D. Ik ga strakkies ook mango halen:D. Denk dattie van mij dat ook wel lekker vind hihi:p

De pijn in me kiezen trekt al langszaam weg gelukkig. Zo maar even een asprintje er achteraan gooien.

7. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Hey meiden!

Ik laat mijn neus ook weer 's zien! Ik ben maar weinig op internet (ook niet veel op mijn blog en hyves). 4 dagen werken + 3 kinderen = DRUK hahaha Maar het gaat erg goed!!

Ik neus nog wel mee af en toe. Ik zag dat jullie naar Prulleke vroegen. Ik ben bij haar langs geweest in het psych. ziekenhuis. Ze komt daar wel tot rust en heeft een diagnose gekregen. Depressief en nog iets (moet ze misschien zelf maar zeggen). Ze blijft daar voor onbepaalde tijd, waarschijn 3 maanden.

Het was vreemd om haar daar te zien. Aan de ene kant heel normaal en aan de andere kant heel onbereikbaar. Heel sneu! Ik hoop dat ze er weer bovenop komt, maar daar heb ik wel vertrouwen in!

Tot binnenkort weer 's!

Liefs!!

8. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    #3668 mir5555, 13 aug 2010
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
    goede morgen

sorry mag ik heel even wat zeggen ....... uwv wat een klote instantie zeg ik heb een paar maand geleden een raar onderzoek gehad van de uwv arts doorvoor heb ik een klacht in gedient oke klacht werd goed in behandeling genomen enz het onderzoek zou niet meer worden toegepast in Hengelo oke maar goed dan blijf je natuurlijk helemaal met vraagtekens zitten van waarom dan bij mij wel en nu niet meer klachten zijn nog niet over dus ik had me 30 juni gemeld dat de klachten nog niet over waren krijg ik vorige week zat een brief dat ik weer naar het kantoor moet komen maar weer naar de zelfde arts terwijl mij is verteld dat ik dus niet meer naar hem toe hoef maar ergste beld hij mij net op omdat ik gebeld had dat ik niet naar hem toe wou jah mevr ik doe het onderzoek nog steeds hoor:$:$:$:$:$:$:$:$:$ en ik weet er niks van af ik heb wel met de staf gesproken maar die hebben mij niks verteld dus die viespeuk kan gewoon nog steeds doorgaan zit nu even helemaal in zak in as maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dindsdag naar hem toe te gaan want dan wil hij mij zeker per direct beter melden terwijl dat helemaal niet kan. zouden jullie opnieuw een klacht in dienen??? want wat is er nu waar mijn hele dag is nu verpest bah

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja we waren gister oude koeien uit de sloot aan het halen. Dat we al een jaar lang lekker aan het kleppen zijn met elkaar. Hoe spannend het vorig jaar was: allemaal positieve test, de spanning tot 12 weken, 20 weken echo, het rotnieuws van prul en haar kleine meisje, verlof, geboorte.

Het is ook niet niks 2 kindjes verliezen in een half jaar tijd. Hoop voor haar dat ze dit goed kan gaan verwerken.

Maar hoe is het met jou? Bevalt je nieuwe job?:D

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemiddag

Hier een klote nacht/avond gehad. Ga er nu even niet op in, hebben sommige vast wel gemerkt op hyves.

Met de kids gaat het prima. Devin is even bij opa en oma, en Jaylinn ligt nu in bed. Mama gaat zo ook ff liggen, ben echt gebroken.
    Net een zooitje boodschappen gedaan, kon het nog net naar boven krijgen, gelukkig hebben ik een lift :)

Nou tot later!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jemif, ja dat onderzoek kan ik me nog wel herinneren! Ik zou zeker weer opnieuw een klacht indienen. Jij voelt je niet goed bij die arts! En je hebt dit al eerder aangegeven. Dan vind ik het niet meer dan logisch dat je dit gaat melden. Gewoon uitleggen dat je dat vorige onderoek niet fijn vond, en dat je die arts ook niet fijn vond. Dat je wil dat je een andere arts krijgt!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja ik las zoiets op hyves! Ga er niet verder naar vragen, maar heb wel een vermoeden. Als je er klaar voor bent mag je hier altijd je hart luchten meis, dat weet je! Ga lekker een tukkie doen, hopelijk voel je je vanmiddag iets beter!

Dikke knuff voor jou en ook voor Jaylinn en Devin

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    effe vlug ben sem een fles aan het geven haha

hij heeft geslapen van 8 tot 7.30 in zijn slaapzak wel een uurtje eerde wakker dus maar daarna heeft ie weer geslapen tot 11 uur hihi en ik ook .

angel hoe is het met je nieuwe baan..

mirr ik zou weer een klacht indienen wat vervelend dat het zo gaat. snap dat je pissed bent

bellie tandpijn strekte afkloppen maar ik heb nog nooit tandpijn gehad

hoi knorrertje

pnirmal je kleine meid shaggie sem had gisteren z,n dag. waneer hebben we weer een sprong

ladytijger heb je nu geaccepteerd haha

14. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    Mama 25 hoop dat je vanmiddag een beetje bij kunt komen met slapen idd heb ik het gezien op hyves sterkte!!

nou net gebeld met het uwv hengelo had iemand aan de telefoon die begreep mijn verhaal helemaal erg fijn is dus zo dat je niet je eigen arts mag kiezen jah duh zei tegen deze meneer dat als ik dinsdag zou komen ik geen eerlijk oordeel meer krijg van die stomme arts omdat hij van mij af wil. maar heb nog niet wat terug gehoord als hij beld moet de afspraak door gaan en beld hij niet ga ik na een andere arts vaag of niet of ligt het nu toch aan mij
    zou zo graag willen werken maar met mijn armen lukt het gewoon weg niet dan was ik niet afhankelijk van hun mijn ha is ook nog fijn op vakantie tot 20 aug

had namelijk ook nog het ziekenhuis gebeld dat het zo niet gaat werken jah bel je huisarts maar voor pijn medicatie kan ik ook niet wat mee nou jah zeg in wat voor land leven wij zeg en ookal schijnt het zonnetje hier voor mij hangt er onweer in de lucht

15. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    oh en wat kan ik slecht tegen onrecht zeg bah bah bah bah bah

zo dat lucht op dank je

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Het gaat alweer beter, pijn is nagenoeg weg. Kan natuurlijk ook mijn tandvlees zijn. Ach, heb het niet op de tandarts, mja mag volgende maand weer een gaatje laten vullen. Ik denk altijd maar: er zijn ergere dingen op de wereld:p.

Goed van Sem dat hij zo lekker heeft geslapen in een slaapzak:D.

Zal eens kijken wnr er weer een sprong moet komen!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Even nagekeken, met 26 weken zouden ze weer een sprong moeten hebben. Dus dat zou goed kunnen kloppen dat Dinand nu niet te genieten is. Mar daar komend de doorkomende tandjes natuurlijk ook bij kijken:p.

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemiddag,

Jeetje was is er de afgelopen dagen veel gekletst...Heb een poging gedaan met teruglezen, maar dat werd niks!!!

@ Mama:
    Weet niet wat er met je is....Maar dikke knuffel iig!!!....

@ Lilalief:
    Hoe is de provocatietest gegaan?

@ Ladytijger:
    He, je bent er weer even....Hoe is het met je baan?

@ Troeltje:
    Das lang geleden, leuk dat je weer even langskomt....Wat kl*te van jullie winkel zeg...Maar webwinkel nu, zie ik....Ga binnenkort eens ff spieken!!!....Als het allemaal klaar is, moet je maar effe reclame maken hier!!!

@ 1 jarig bestaan:
    Jeetje, al weer 1 jaar delen we lief en leed met elkaar....Pfff, wat lijkt dat alweer lang....Vind het wel grappig om te zien dat sommige nog steeds zo actief blijven...En natuurlijk zitten er periodes tussen dat je er even niet bent, maar iedereen blijft toch maar naar elkaar vragen...Vind dat best bijzonder!!!

@ Ninja:
    Jippie, Sem slaapt in zijn slaapzak...Wat goed zeg...Ennnuhhh wow, optrekken in de box....Knapperd!!!

@ Ego:
    Vorige week naar Frankrijk geweest....Aidan was de show-steler daar...Jeetje, iedereen had het maar over de "beau bebe"....Werd er verlegen van...Het was ontzettend leuk.

Deze week op school geweest om voor te bereiden en gisteren de wc-pot van ernstig dichtbij bekeken de hele dag....Nu gaat het wel weer....

Ben voor het eerst weer ongie nadat ik begonnen ben met de pil...Het is echt heftig. Heb dit nog nooit zo gehad...Het duurt nu al vanaf zondag (eerder had ik hooguit 3 dagen wat bloed), flinke buikkrampen, hoofdpijn, misselijk en vooral heel veel bloed.....Mmm, herkenning???

Plannen voor vandaag???

Voor jullie allemaal een dikke knuffel.....

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :(:(:(

dikke knuffel

20. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

@ Ladytijger:
    He, je bent er weer even....Hoe is het met je baan?

knor volgens mij ben je in de weer met angelfire hihih
    want ik heb geen andere baan hoor hihi:p

Deel Deze Pagina