bellie fijn dat de pijn weer is afgezakt. mama25 een dikke knuf. heb idd op hyves een aantal dingen gelezen dat het niet echt lekker gaat met je. angelfire fijn dat het goed met je gaat en met de kleintjes ook alles goed? ik denk dat ik namens ieder spreek of je misschien prulleke heel veel sterkte wil toewensen van ons als je haar weer spreekt. en pnirmal is karishma al weer een beetje te genieten? knorretje mijn ongi is juist veel minder geworden door de pil dan voor mijn zwangerschap. wel vervelend dat je er nu veel last van heb. wel cool dat aidan de show steelde in frankrijk
Oeps, bedoelde idd angelsfire..... Ja, ik baal er ook behoorlijk van.....Heb ongesteldheid nog nooit zo ervaren...Maar ja, zal er vast bijhoren.....
Mama25 sterkte meis wat er ook is als je behoefde heb hier gewoon spuien. Daar zijn we ook voor. En slaap lekker. Mir555 vervelend zeg met dat uwv. Gewoon op je strepen staan. En als nog een keer je beklag doen. Je mag een lichaamlijk onderzoek weigeren en door een andere arts laten doen mistje natuurlijk niet in levensgevaar bent wat je natuurlijk hooplijk niet. Kan me wel voorstellen dat je goed kwaad bent. Tygerlady zou niet weten met je ongie. Is het de eerste keer na bevalling of nu je net met de pil bent begonnen. ? Agelfire idd druk drie kinderen en dan ook nog een drukkebaan. Petje af. En leuk dat je even wat van je laat horen. Belliebel fijn dat de pijn in je tand of kies minder woord. 26 weken sprong ja idd ze lijken er allemaal op moment wel wat last van te hebben wel typies hihi. Hier Karishma op bed even toe gesproken dat ze toch echt moest slapen. WEEER haha. Gaat beter dan vanmorgen maar. GRr begin zelf er ook sjaggo van te worden wissel werking denk hihih. Lekker weer he?? not hier steeds bui op bui af. Straks even naar de winkel met de bus dan naar me ma even haar nieuwe gang bekijken. En toch balen. Vroeg of ze hier heen wilde komen. Ma mag ik even je brommer lenen dan pas jij even op karishma en ben ik sneller terug nee ik ga nu niet weg blablabla. En dan springen de tranen in mijn ogen. En dan wil ik zeggen maaaaaaaaaaaa. Help eens. Hihi. Gisteren heeft ze het wel gedaan maar o wee als ik nog eens vraag nee vandaag pas ik niet even een klein uurtje op Ardjoen is heel laat thuis vanaaf grr. En heel de week al druk hihi. Maar als ik erwat van zeg zegt ze ja ik had vroeger ook niemand en dan denk ik ja dan weet je toch hoe k.t dat voelt. Sorry van mijn ego berichtje.
@ Pnirmal: Helemaal niet sorry van je ego.... Mag je hier lekker spuien hoor!!! Snap best dat je wel wat hulp kunt gebruiken. Zeker als vriendlief de hele week al veel weg is....Jammer dat je moeder niet wil/kan oppassen.....Is er niet iemand anders in de buurt die even op Karishma kan passen???
Tygerlady zou niet weten met je ongie. Is het de eerste keer na bevalling of nu je net met de pil bent begonnen. ? pnirmal volgens mij bedoel je knorretje. ik word vandaag wel voor veel andere meiden aangezien ik kreeg net een telefoontje van mijn vader. hij vertelde dat mijn tante borstkanker heeft en net onder het mes is geweest en dat ze nu aan het hopen zijn dat het niet in haar lymfklieren zit. ze moet zo ie zo een chemo en bestraling ondergaan. ik word gewoon helemaal gek van die klote ziekte genaamd kanker. eerst mijn man nu mijn tante. wanneer houd het eens op.:x
jah is idd een klote ziekte kanker mijn tante krijgt vandaag haar eerste chemo ze heeft non hotsking ze hopen dat het niet verder is uitgezaaid je hoort het zo veel momenteel doodeng ben weer wat rustiger van het gedoe van vanmorgen kliene man staat te springen in z'n springding heeft een beetje te veel engergie vandaag volegens mij
mirr wat erg dat jouw tante ook die klote ziekte heeft. ik hoop en duim dat ze geen uitzaaingen heeft. en dat uwv is volgens mij ook een fabriek en menselijk zijn ze niet. iemand die een uitkering vraagt en eigenlijk weinig mankeert word afgekeurd en iemand die echt niet kan werken willen ze gewoon goedkeuren. hoe raar is de wereld. dikke knuf voor jouw
@ Ladytijger: Gatsie....Zeker vanwege het feit dat jouw man het ook heeft gehad zal het bij jou nog harder aankomen dat nieuws....Het is en blijft een rotziekte....Helaas ken (en met mij denk ik wel iedereen) ik ook mensen die het hebben......Pfff, altijd naar! @ Mir: Het uwv, praat me er niet van. Je bent een nummer, wordt van het kastje naar de muur gestuurd, ze kennen je dossier niet, iedere keer zie je een ander. Om moedeloos van te worden....Hopelijk wordt het allemaal opgelost voor je......! @ Kippenvel: Om mijn werk is in de vakantie het broertje van 1 van de kinderen op school overleden....10 weken oud...Van een tweeling....Ouders waren vrijdags getrouwd, zijn naar Belgie gegaan in een bungalowhuisje, woensdags 1 van de tweeling overleden...waarschijnlijk hersenbloeding....Vrijdags crematie....Gatsie!!!.....Heb je de ene vrijdag een superfeest gehad, vrijdag erop crematie van je eigen kind....Kippenvel....
Wat een rot bericht he sterkte meis. pff grrr. Het leven is niet eerlijk. Waarom moeten mensen kinderen dieren pijnlijden. En ik snap nu het probleem van de naamsverwisselingen. Jij bent ladytijger. en we hebben ook Tygerlady. Ik denk dat daar het probleem zit. En ach ja me bui is weer wat geklaard karishma slaapt even daar knap ik altijd zo van op hihi. En gaan we dadelijk lekker naar buiten we zijn van af zondag nog niet buiten geweest dus word wel tijd. Of je moet idd dat mini uurtje van gisteren van mij rekenen. Normaal als vriendlief er is ga ik snel op mijn brommetje in de avond wat dingen halen. Maar mijn broembroem is al drie weken stuk lekke band en stiefpa kon hem nog niet maken ivb de gang waar ik het net overhad haha. Lekker grrrr. Idd vriendlief is al de hele week laat. Soms net optijd om me even te helpen met laatste fles of het badje. En dan zit echt van heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Even de baby delen hihi. Maandag gaat arun weer naar school. Hij zou vrij zijn moet zijn uren opmaken bij z.n baas. Komt die gister:x moet maandag ook werken ik zeg kan je dat niet eerst even overleggen. Hij zegt waarom ik zeg wilden Arun naar school brengen met z.n luizenzak gymspullen en even kennis maken met de nieuwe juf. GRRr mannen. Ja doe ik elk jaar kind weer nieuwe school jaar in is toch leuk als mama mee gaat. Tuurlijk kan karishma mee nemen. Kind weet niet wat haar overkomt. moet ik er om half zeven uit bed halen En dan met de bus om 8 uur arun naar school brengen. En dan ook nog al die spullen mee slepen haha. Ach ga het gewoon doen. Kijk wel hoe ze reageerd.
@ Kippenvel: Om mijn werk is in de vakantie het broertje van 1 van de kinderen op school overleden....10 weken oud...Van een tweeling....Ouders waren vrijdags getrouwd, zijn naar Belgie gegaan in een bungalowhuisje, woensdags 1 van de tweeling overleden...waarschijnlijk hersenbloeding....Vrijdags crematie....Gatsie!!!.....Heb je de ene vrijdag een superfeest gehad, vrijdag erop crematie van je eigen kind....Kippenvel. Wat een k.t bericht. Bah zit hier ook te huilen wat een grrr.... Sterkte ook daar mee wat een wereld.
Jeemig knor, das heftig. Zo heb je de mooiste dag uit je leven, een paar dagen later de grootste nachtmerrie uit je leven. Wat zit het leven toch allemaal oneerlijk in elkaar zeg. Lijkt me verschrikkelijk om mee te moeten maken. Krijg er kippenvel van!
Bedankt meiden! Maar spui nog even niet, aangezien alles hier gelezen kan worden... Net even geslapen, en op zich wel ff geholpen. Jaylinn slaapt nog, zal zo wel wakker worden. Dan ga ik nog ff snel naar de winkel met haar en dan naar mijn kleine mannetje. Opa belde net en hij had spuitluiers, arme schat, puur tandenwerk. @ Ladytijger jeetje wat heftig zeg!! Knufff!! @ Knorretje bahhhh!! Leven en dood staan zo ontzettend dicht op elkaar...
Bah wat een nare berichten zeg! En inderdaad een kloteziekte, kanker! Knor, ik had ook zulke erge ongesteldheid na de bevalling, nu weer! Net of mijn baarmoeder eruit GERUKT werd! Vreselijk! Ja webwinkel is in ontwikkeling, maar dat duurt nog wel ff maar zal zeker ff spammen. Verder heb ik nog een weblog, Saskia's tekeningen. Verder weet ik het ff niet meer... Ohhh ja mir, ik heb geen idee wat er voorgevallen is maar zal zeker nog een klacht indienen!
pnirmal ik wist niet eens dat we ook een tygerlady hadden goh wat erg van het overleden kindje. bah waarom is het leven soms zo on eerlijk. kan er soms zo boos om worden. mensen die moorden, beroven, verkrachten etc gewoon niks krijgen en dat lieve goede mensen gewoon echt van allerlei shit krijgen. bah bah bah:x zo dat is er uit. (nu weer even ademhalen)
Wat vinden jullie pakkender, of eerder, waar klikken jullie sneller op ...mode, ....moda of boutique...
Ik kan er ook slecht tegen.... Wordt er altijd ook een beetje boos van als er mensen zijn die dan zeggen: God, zou het zo wel gewild hebben..... Grrrr, voor die reactie ben ik zo allergisch.... Ik heb al behoorlijk wat meegemaakt...Persoonlijk maar ook in mijn omgeving, wel niet egoistisch overkomen maar ik vind dat ik dat niet verdient heb..... Een kennis van mij is behoorlijk gelovig...zij kwam een keer met die opmerking....Zij heeft nog nooit iets meegemaakt in haar leven. Laats sprak ik haar, haar nicht had een kindje gekregen...Hele zware bevalling etc...Toen zei ik: tja, dat zou god dan wel zo gewild hebben of niet?.....Toen werd ze boos.... Soms......... (wil hier niemand mee tegen het hoofd stoten....Heb niks tegen het geloven op zich...vind het juist altijd heel knap dat mensen dat kunnen, maar heb wat tegen die opmerking....)
Ik vind heb hetzelfde als jij hoor knor. Ik ben niet gelovig of iets dergelijks maar ik denk altijd als ik zoiets hoor: "als god echt zoveel van iedereen houdt en zou willen dat je doodgaat dan zou hij niet zo'n pijnlijke dood in petto hebben!" Maar goed daarintegen lijkt het me wel weer fijn om mijn verdriet op zo'n manier te kunnen verwerken...
Ben het wel met je eens. Zeker en respecteer ook zeker een ander zijn geloof maar als ze zo iets zeggen denk ik ook van grr. Zou het.