Zeker....Ik vind het echt heel knap als mensen er zo van overtuigd kunnen zijn en vooral zoveel kracht en inspiratie putten uit een geloof....Ik zou willen dat ik het kan....
Ik geloof ook niet, al ben ik wel katholiek. Tja heb het van mijn ouders mee gekregen, maar ik vind niets in een kerk. Geloof wel dat er iets is, maar wat dat is, tja geen flauw idee. Ik snap je wel hoor knor, voor die reactie ben ik ook allergisch. Ooit in een ver verleden had ik een vriend die christelijk was. Mocht geen seks voor het huwelijk enz. enz. Na 5 maanden ging hij dan toch overstag. Later een keer knallende ruzie, toen zei ik iets en in die zin zei ik: In godsnaam. Nooouuu dat was tegen het zere been. Ik moest in hemelsnaam zeggen en niet in godsnaam want blablabla... Toen heb ik een eind aan die relatie gemaakt. Ik was er klaar mee. Ik ben 1 keer met die gozer mee naar de kerk geweest, en na die kerkdienst zei hij: en wat vond je ervan? Volgendeweek ga je 's morgens en 's middags mee! Nou dat dacht ik dus even niet he! Ik heb gewoon niets met het geloof. Ook ik vind het knap dat mensen het kunnen hoor!
Pampers zet stemproces Blijste Baby van Nederland om naar loting Maatregel getroffen om zoektocht op eerlijke wijze voort te zetten Pampers heeft zojuist besloten om met directe ingang het stemproces op de website Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland stop te zetten. Via een loting uitgevoerd door een notaris zullen vijfentwintig babys geselecteerd worden om deel te nemen aan de finale, die plaatsvindt op 31 augustus. Met de zoektocht wil Pampers ouders de kans geven om hun baby op een leuke manier in de spotlights te zetten. Daar is enthousiast op gereageerd, ruim 20.000 babys zijn voor de zoektocht aangemeld. Ronald van de Straat, woordvoerder Pampers: We willen deelnemers een leuke en eerlijke zoektocht garanderen. Ook gezien de commotie van de laatste dagen over stemmen, die niet volgens de door ons opgestelde actievoorwaarden zijn verkregen, hebben we daarom gekozen voor een loting voor de 25 finaleplaatsen. We begrijpen dat we hiermee ouders teleurstellen, die hun uiterste best hebben gedaan om anderen te motiveren te stemmen op hun baby. Het is een moeilijke keuze, maar we zien dit als de enige mogelijkheid om de zoektocht op een eerlijke manier voort te zetten. De loting vindt plaats in de week van 20 augustus. De vijfentwintig finalisten worden persoonlijk op de hoogte gesteld en later bekend gemaakt via de website Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland. Op dinsdag 31 augustus vindt de finale plaats. Een onafhankelijke jury zal uit de vijfentwintig finalisten de Blijste Baby van Nederland kiezen.
jeetje ladytijger, Veel sterkte met je tante het is idd vreselijk. Jeejjjj we maken nog kans(al hoeft sem niet de blijste baby te worden hoor haha hem iedere keer mee naar een fotoshoot nemen zie ik niet zo zitten)
Ff kort reageren.. Mama25, weet niet precies wat er gebeurd is maar dikke knuf voor jou! Kanker: rotziekte.. En verder hier crea bea geweest, heb een vlaggenslinger gemaakt voor de meisjes. Zal zo ff spammen!
oja knorretje sem trekt zich niet op hoor haha ik had hem zo neergezet vond ie wel geweldig. Oja bellie ik ben naar de speelgoedwinkel gegaan en die zij dat de babybouncer verboden wat het is niet veilig. De haken kunnen los schieten
ninja raar dat de speelgoed dame zij dat de baby bouncer verboden is. dan zou je toch zeggen dat hij niet meer te koop zou zijn als het niet veilig was. dus ik denk dat het wel mee valt. maar goed ik begrijp je heel goed dat je sem`s zijn veiligheid dan niet op het spel wil zetten als het je ontraden word. ik heb zelf ook die haken uit getest maar er zit een veer in die klem die om het kozijn moet nou die krijg je echt niet los als bram er in zit.
Dames ik ga me bedje opzoeken. Slaap lekker alvast!! Morgen wil ik mijn huis beetje opruimen en echt weer mijn huisje maken!!
Dames ga op tijd erin.. allemaal een fijne nacht gewenst. Mama25, hopelijk kun je vannacht een beetje slapen.. dikke knuf! Rot dat het niet loopt zoals je wil..