Ik ga hier mevrouw frustratio weer in bed leggen. En snel zelf even douchen en dingen regelen ivm het ongeluk van vorige week vrijdag doegie tot later
Hoi hoi ben ik weer. Reageer toch even wist eigenlijk niet wat te schrijven maar staat wel zo netjes als mensen reageren om je zelf geschreven hebt. Mijn ouders zijn super. Alleen ja moet eerlijk bekennen in sommige dingen leven ze nog in de jaren 50 vooral me vader. Dat is z.n dominante man. Altijd al geweest. En lastig om mee om te gaan maar ja je hebt je ouders niet voor het uitkiezen.En toen het puntje bij paaltje mis ging toen met Arun heeft hij hem in huis gehad. Maar het heeft nog jaren geduurd voor de fam er achterkwam wat een postnatale in hield en dat ik niet voor me lol zo was. En dat ik zeer zeker niet voor de lol Arun ergens anders moest onderbrengen. Dus wat dat betreft blijft het dubbel. Ja Tonka je zult wel gelijk hebben, Weet ergens ook wel dat je gelijk hebt. Maar het blijft lastig. Even up date waar ik mee besig ben via de psyloog. Iq test stres test en dat soort dingen een keer in de maand een gespekje. Maar het staat allemaal op de rol. Daar mee kan ik straks naar het uwv. Wat ik aan kan en wat me valkuilen zullen blijven. Via ggz zitten we eerst toch te denken aan iets mindersters vol bv vrijwilligers werk bv. Einde up date. Kan niet verder tikken er is er een wakker.
Nelta, klinkt goed vakantie in Canada. Dat staat nog wel op mijn verlanglijstje.. En Noorwegen vond ik ook erg mooi. We zijn een keer naar de Noordkaap gereden, via Zweden en Finland heen, via Noorwegen terug, erg mooi!. Lila, gelukkig ging de tweede provocatietest goed. Ik ben benieuwd wat ze adviseren mbt de voeding. En hoop dat de gewrichtspijnen idd een gevolg van de zwangerschap blijken te zijn en je er dus ook een keer vanaf bent. Laura, hoe gaat het met jou? Schema hier: 7u: bv 10u: fruithapje 11u: bv 15u: bv 17.30u: groentehap 19u: bv En heb ook toetjes gekocht vandaag, dus die gaan we geven na het eten. Ben benieuwd (ze kijkt ons de toetjes altijd uit de mond, dus verwacht een groot succes haha). Super mummy, welkom . Ben je al gebeld voor vandaag? Mir555, balen van je handen/armen, echt jammer dat de brace niet werkt. En wat een ventje is het al! Evenstar, werk ze vandaag! En wat groeit Renske inderdaad super, mooie curves! Zal die van ons ook zo ff spammen. Tonka, hier merken we het ook vaak aan de slaapjes als ze een drukke dag achter de rug heeft.
Hoi hoi, Dochterlief heeft net fysio gehad. En ze is weer aan het overstrekken. Dus weer andere oefeningen gekregen. best wel leuk. Heb ik tenminste een goede rede om (nog) meer tijd aan haar te besteden. hihi. Niet dat ik een rede nodig zou moeten hebben. hihi. Ben weer weg. Doegie! Tot snel.
Haaai meiden, wat een leuke groei curves, ik heb ze ook maar het lukt niet ze online te zetten :S Naja Maribel maakt nu net als Renske een sprongetje met haar lengte maar ze zit wel onder het gemiddelde. Laatste keer woog ze 6,5 kilo. Over het speentje, sjonge jonge was ik daar met Marcus maar NOOIT aan begonnen zeg! Die jongen krijgt het van kleins af aan alleen bij het slapen, nu dus alleen 's nachts en overdag 1,5/2 uur maar zijn tanden staan nu al niet goed! Ik weet dat de zuigbehoefte heel sterk was bij hem en ik daarom ermee begonnen ben maar ik heb nu ik zijn gebid zie echt spijt! Lisette heeft nooit speen geaccepteerd, Maribel ook niet en zij zuigt op haar wijs- middel- en ringvingertje, die legt ze voor op haar tong echt zo schattig! Over het doorslapen, Maribel deed dit een paar maandjes en toen het warm werd kwam ze ineens weer 's nachts, eerst vond ik het niet erg maar toen ineens kwam ze zo nu en dan ook 2x. Voor de gezelligheid denk ik want echt drinken deed ze niet. Ik denk dat ze me rook/hoorde/zag ofzo en daarom begon te miepen. Nou na 1,5 maand had ik het wel gehad (veel stress aan mijn hoofd dus had mijn slaap echt wel nodig) dus ik heb Maribel bij Lisette op de kamer gelegd en sindsdien SLAAPT ZE DOOR! Hahahaha, nou ik ben er blij mee! Verder heb ik niet echt terug gelezen, ben druk bezig met het webwinkeltje op te zetten. Mennn er gaat echt veel tijd in zitten zeg!
Hoi! @ Troel, invullen op groeisite en dan plaatje opslaan op je comp en dan hier weer neer zetten. Zo heb ik het gedaan. Site bijhouden van Ylva is ook wel een pittige. Maar kan me voorstellen dat een webwinkel site helemaal heftig is. Succes!! @ Bell, zwolle? Hoezo? Nee, maar kom er wel eens. Vriendin woont daar
Ja, in ieder geval het gewrichten stukje, en dan de rest nog! Ben nu in ongeveer 3 maanden tijd 9,5 kilo aangekomen.. dan de ontstekingen, energie, duizeligheid en spierpijn nog.. blech! Maar inderdaad, gewrichtspijnen weg is al heel wat!
Luister jij q music? Ze hebben nu het spel: de verborgen microfoon! Je kan daarbij een make over voor je huis winnen van 5000,- en een vakantie. Nu weet ik denk ik waar die ligt, maar het is 2 uur rijden voor mij, grrr en daar baal ik van!
Wie zat met de adapter? en iets verbieden? Vond het volgende: Verbieden Een kruipend kind kan veel pakken. De hoogste tijd om spullen die gevaarlijk voor hem zijn, of die u niet kapot wilt hebben, weg te zetten. U gaat hem voor het eerst echt iets verbieden. Dat snapt hij natuurlijk niet onmiddellijk. 'Nee, ik wil niet dat jij daar aankomt,' zegt u duidelijk, terwijl u de vaas met bloemen voor zijn grijpgrage handjes weghaalt. Als u dit verbod telkens herhaalt, ziet u op een gegeven moment dat hij het heel goed snapt. Hij steekt zijn handjes uit naar het verboden voorwerp, terwijl hij naar u kijkt om te zien of u het weer zal verbieden! Hij doet dat niet om u te plagen, maar vindt het een leuk spelletje. Soms corrigeert de baby zichzelf door u te imiteren en zijn hoofd te schudden terwijl hij tóch iets pakt. Hij weet dat het niet mag, maar kan zichzelf nog niet bedwingen. Een tik op de vingers is echt niet nodig. Als u hem met een lage, beetje strenge stem verbiedt, houdt hij geschrokken op. Het is goed om een klein kind al meteen te wennen aan de grenzen die u stelt. Hij zal er nog veel meer leren kennen! En mijn moeder zei: ik zei altijd tegen jou. Dit is mama d'r speelgoed en dit is speelgoed van papa dit is van jou.
@ Lila, bagger joh! Kan je je vervelend voelen he? Hoop dat het snel over is! Sterkte! @ Bel, ik ga er niet voor rijden. Kost mij ook 2 uur. Zeker nu de spits weer op gang komt...