De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemiddag

Hier vanochtend bij ha geweest, en jaylinn moet gewoon nog lactulose blijven krijgen, heb meteen 4 flessen gekregen! Hij zei dat ze er wel over heen kan groeien en dat het nu nog met lactulose moet. Afwachten dus.
    Verder over anticonceptie en heb de mirena liggen, wordt 21ste geplaatst. Hij zei dat het veiligtst/betrouwbaars was. Eerst begon hij over de nuva ring, zelf inbrengen 3 weken laten zitten dan ongi en dan weer nieuwe... pffff teveel gedoe hoor!! Hahaha
    Verder ontzettend aardige man, heel geinteresseerd en hij zag me wel als kraamverzorgster zei hij hahaha...

De kids liggen nu in bed dus ga ook ff uurtje liggen!! Tot later!

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemiddag,

@tip: uhu, werkt hier ook wel vaak:p

@belliebel: veel plezier op het kdv feestje!

@guppekop: fijne dag gewenst met je visite
    en wat onhandig dat Daniel zijn slaaptijden naar zo laat heeft geplaatst:(

@mama: toch maar wel voor de mirena gekozen? en je lijkt mij ook wel een kraamverzorgster type:D

3. mammamia

@hier: tis rustig op ons forum... waar is iedereen?

Kben een beetje met een schuinoog naar de opening van het wk voetbal aan het kijken en om 15.50 begint de wedstrijd Mexico-Zuid-Afrika. Kga em wel kijken, heb er wel zin in... lekker dom naar zo'n spelletje zitten kijken hihi. Etienne is bij opa en oma en daar ga ik straks heen. Ff paar uurtjes voor mezelf, ook weleens lekker:D

Fijne dag allen!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo hapjes zijn klaar. Heb uiteindelijk kleine gehaktballetjes gemaakt aan een cocktailprikker met een tomaatje erbij. Heb 3 schalen dus moet genoeg zijn lijkt me. Zo niet, hebben ze pech whaha:p.

Hier staat ook de opening van het wk aan. Heb ook zin dat het voetbal weer begint. Vind het altijd leuk om te zien hoe dom de mensen op straat gaan doen hihi. Allemaal joelen, gillen, zingen, toeteren enz. enz. enz. 2 jaar geleden deed ik er ook nog aan mee. Hadden we leuke feestjes op onze vereniging. Misschien dit jaar ook nog wel daarheen, we zijn sinds vorig jaar gestopt met leiding geven omdat ik zwanger werd. Manlief en ik hebben 7 jaar lang dat vrijwilligerswerk gedaan (met heel erg veel plezier) en hebben toen omdat ik zwanger was de knoop maar eens doorgehakt om ermee te stoppen (met veel verdriet hoor want we vonden het super om te doen). Gelukkig zien we wel iedereen nog. Is erg leuk. We gaan er af en toe ook nog eens langs met de kleine, even de trotse ouders uithangen hihi:p.

Hebben jullie nog eventuele plannen voor het WK? Maandag doen we niets, dan moeten we beiden (helaas) werken. Plan me pauze wel zo in, dat ik pas rond half 2 pauze neem, kan ik mooi een half uurtje kijken:p. Donderdag kijken we bij mijn man zijn sportvereniging (denk ik), en zaterdag weten we nog niet.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zal wel lukken denk vanavond:). Airco hard aan want anders is het hier niet te harden, heb bijna heel de week de airco niet uitgehad:(

tijden zijn niet echt lekker maar komen we ook wel weer overheen:D

6. mammamia

Vanmiddag ga ik de 2e helft voetbal bij mijn schoonouders kijken en misschien vanavond Frankrijk-Uruguay. Maandag ga ik het smiddags ook bij mijn schoonouders kijken, manlief moet helaas werken. Zaterdags is het geloof ik 's avonds, dus kijken we het hier thuis en de donderdag erop weer 's avonds thuis of bij mijn schoonouders.

We hebben in 2006 na een wedstrijd van NL een bbq gehouden bij ons thuis met onze vriendengroep en toen waren er ook een paar rot jongens bij (neefjes van vrienden van ons die ik met mijn domme kop had uitgenodigd voor de bbq) maar ik dacht hoe meer zielen hoe meer vreugd... maar die gasten hadden nogal wat alcohol benuttigd en NL had gewonnen, dus waren in een joel stemming. Zijn ze hier in de buurt ruzie gaan zoeken met marokaanse jongetjes en toen is het behoorlijk uit de hand gelopen. Met bierflesjes gegooid, met stenen gegooid ect. en mijn man en ik en nog meer van onze vrienden waren de dupe ervan en de hele marok. goegemeente kwam op ons afvliegen (gelukkig heeft onze marok. buurjongen het kunnen sussen) om te zeggen dat wij er niks mee te maken hadden. Afijn om een lang verhaal kort te maken: politie is erbij geweest, ik heb de volgende dag nog een verklaring afgelegd en sindsdien hebben we geen contact meer met die jongens en ook onze vriendengroep heeft ons laten stikken omdat mijn man natuurlijk niet meer met die andere jongens omging hebben die andere vrienden voor hun vrienden en neefjes gekozen, nogal triest...

Dus voor ons geen groot voetbal festijn meer met veel mensen in ons huis hahaha...

Sorry, moest ik ff kwijt. t kwam weer ff boven...

7. mammamia

@guppekop: haha... tis idd niet te harden zonder airco. Kheb alleen nog broek en hemdje aan, tis zo klam en benauwd...

Zo nog 8 min. en de wedstrijd begint, ik ben voor Mexico. Jullie?

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hhaha thnx!! :D En tja mirena lijkt me toch meest wat overeenkomt en hoef er niet aan te denken... :)

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Tja en ik heb het koud hier bij de airco;)

Ik ben voor niks:D maar dat word dus rustige avonden hier...

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sorry dat ik jullie zo heb verwaarloosd de afgelopen tijd. Ik wilde laten weten dat ik wel aan jullie denk.

Ik ben zoooo verrot. Laatste fels om 23 uur. Meisie om 23.30 naar bed. Dan ik om 24.00 pas in bed. 5 uur inde ochtend begind dochterlief te blaffen. En stopt daar dan niet meer mee tot 6 uur. Tja, dan meot ik echt opstaan en op naar het werk. Daar ook onwijs druk. ZUCHT!
    Maar! bijna vakantie! heerlijk!

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen!
    DIkke knuffel!!!

11. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

net bram zijn eerste fruithap gegeven. het was toch wel eerst vies kijken maar uit eindelijk wilde hij toch wel meer hihi.

zal gelijk wel even spammen.

en het daarna toch zelf willen proberen met als resultaat

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

mama wat vervelend dat jaylinn zo moeilijk kan poepe. hopelijk gaat het straks wat beter met de lactulose.

belliebel gehaktballetjes zijn toch ook lekker. waarom dan 3 uur in de keuken staan.

gup nog van harte gefeliciteerd. wel een beetje laat (schaam, schaam)

dondersteen het is ook wel pittig he die laatste voeding en vooral al ze weer vroeg wakker zijn. bram krijgt zijn laatste voeding ook rond half 12.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ ladytijger hahah leuke foto's van bram! En ja met de lactulose wordt het zacht dus dan poept ze wel, hoop dat ze er snel overheen groeit!!

@ donder hoe is het nu met je meisje? al wat beter??

14. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Kan me goed voorstellen dat je er geen zin meer in hebt hoor, gewoon gezellig en klein. Zelf ben ik maandag vrij, denk dat ik Benthe haar oranje outfitje aantrek en even op bezoek ga bij manlief op zijn werk :D

15. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Oh erg hé die koffie!! hahahaha Ben gestop met roken en geen wijntjes meer tijdens de zwangerschap maar die koffie minderen vond ik echt moeilijk! Al verlang ik de laatste tijd weer enorm naar mijn sigaretje (doe het niet hoor ;))

16. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Wanneer wordt de keuken verwacht? Lekker hoor, nieuwe keuken fijn dat jullie gelsaagd zijn!

17. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Benthe ook al weer!! Wil de babycook gaan kopen want potjes vind ze duidelijk te zoet. (zit ook aardig wat suiker in) Moeders houdt ook niet van zoet dus ja 8)

18. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Nee daar zou ik ook niet aan beginnen hoor! hahaha Enige voordeel van de icsi voor ons is geen zorgen om voorbehoedsmidelen!

19. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Was vandaag vrij maar Benthe had wel haar creche dag en heb haar dus wel weg gebracht, altans mijn man die was ook vrij.(werken allebei onregelmatig) Heb dus Benthe klaargemaakt en hierna weer naar bed,vreselijk uitgeslapen. Maar voelde me de hele dag niet compleet. Goed voor Benthe's ritme en daarnaast vind ze het echt erg leuk op de creche. Hele dag ook hoofdpijn en kreeg niets uit handen, zoveel gepland omdat Benthe er niet zou zijn. Ben dus maar het winkelcentrum gegaan en heb nog twee broekjes voor Benthe gekocht en een oranje romper:) Wat boodschapjes en toen was het eindelijk 16.30 uur en kon ik mijn kind ophalen!! Lag daar weer vol praatjes met allemaal peutertjes om haar heen, hahaha onze gekke pretletter wil namenlijk mee praten en had de grootste lol!! Hoofpijn was meteen weg:p Nog even nakletsen en in de bakfiets naar huis. Kon ze nog even voetbal kijken met papa (vond ze prachtig) en ineens ging het lichtje uit, geen badje vandaag dus. om 18.00 uur lag ze te ronken. Ze slaapt op de creche dan ook erg weinig,vind het denk ik zonde van de tijd:)

Las de vraag nog wat voor werk ik eigenlijk deed, ik ben persoonlijk begeleider bij een dak en thuislozen stichting. Help hen die willen dus weer het leven op te pakken.

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hahaha daar ga ik me nu niet aan wagen, zonder voorbehoedsmiddel... je weet maar nooit!!

Deel Deze Pagina