De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ladytijger! WErk ze!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hier vandaag voor het eerst 2 harde keutels... echt zielig!
    Hij had er dit keer wel last van!!

Ladytijger werkse!!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hihi, nu iets leuks..
    Ylva had vandaag fysio. En met maar een heeeel klein beetje hulp van de fysio zat ze op handen en knieën. Ik moest gewoon een traantje weg pinken. Ik was zo trots als een pauw. Zo gaaf om te zien.
    Zij zelf keek mij aan van WTF doe ik nu?!? Snap m niet. hihi

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    OMG! Kijk dan naar het aantal berichtjes wat ik al getikt heb! Niet goed... hihi
    Hoezo verslaafd?

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    6maanden 5 dagen en 5 minuten is Ylva nu oud. hihi

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goh Dondersteen je zou echt niet zeggen dat je verslaafd bent aan het forum hoor :p hahah

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje dat gaat hard! Hier nog niets te bekennen, alhoewel ze wel aardig kwijlt.

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Krijg ik deze pagina in mijn uppie vol? hihi

Veel dames aanwezig vanaaf. leuk

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nee he? ik doe mijn best. hihi om het niet te laten blijken.

Edit: nee ik krijg de pagina niet in mijn uppie vol. Gelukkig :p

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    A. Belachelijk dat iemand zoveel moeite doet om jou in de z**k te zetten zeg! :x

B. En wat rot dat je vriend dat ook nog gelooft dan..... :(

Hele dikke knuf voor jou!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ah nog een voor een voorbind dweiltje... als ze gaat kruipen/ tijgeren...:D

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik geef gewoon de cracottes cracker! Werkt prima hoor! Deden we op het kdv ook toen ik daar werkte!

En pap heeft ze vandaag voor het eerst goed gegeten (met opvolg melk:) maar ik krijg niet genoeg gekolft!) maar ik zou het ook eerder 's morgens doen hoor dan 's avonds.

14. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Wow, 3 tandjes al! Binnenkort de baard in zijn keel, hihi
    Maar wat een mooie foto's van je mannetje!

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnx!!

Tja vind ik ook, hij is weggegaan en heb nog steeds niks vernomen... Als iets zwart op wit staat gaat hij ervan uit dat het klopt... :(

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahah! Baard in de keel. Goeie... hihi

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo ben weer bij, er is echt veel gekletst:D. Jullie proberen toch niet stiekum mijn berichten aantal in te halen he? hihi:p

Nou hier een lekker dagje gehad. Cheffie was er niet, dus was lekker rustig. Alhoewel, mijn collega op mijn kamer (waar ik en een andere collega een beetje problemen mee hebben/hadden) was weer erg lastig vandaag! Ze snapt gewoon dingen niet, terwijl ze het langst bij die afdeling werkt. Om moe van te worden. Maar nu mag me chef met haar gaan praten, wij doen het niet meer.

Verder lekker gegeten bij mijn schoonouders, Dinand heeft daar voor het eerst in de kinderstoel gezeten. Hij vond het superleuk:D.

Mijn tante vertelde gisteren nog wat aan mijn schoonmoeder. Die 2 komen elkaar regelmatig tegen omdat mijn tante de verzorgster is van haar moeder. Ze heeft een kennis, en die vrouw heeft een dochter van 7 maanden. Ze was met het meiske gaan fietsen. Heeft een stoelverkleiner in de fiets stoel gedaan en is lekker een uurtje wezen fietsen met het kind. Ze dacht op een gegeven moment dat ze in slaap was gevallen. Na thuiskomst wilt ze haar meiske iut de fietsstoel halen, kind dood! Tijdens het fieetsen over de drempels heeft ze haar nekje gebroken. Kreeg echt een prop in mij keel toen me schoonmoeder dat vertelde. Jeetje, dit vergeef je jezelf nooit als dit je overkomt. Mijn hemel, ben er echt van geschrokken. Echt te erg zoiets.

Ohja, en mag nu officieel mijn BOA gaan doen (Buitengewon Opsporings Ambtenaar). Heb het nodig voor mijn werk, maar ook voor mijn toekomst is dit heel belangrijk. Ik ben dus superrrrrrblij:D.

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik geef 's avonds pap, heb ik bij Jaylinn ook altijd gedaan.
    En als ik mijn kleine budda dat niet geef komt hij rond 10 uur weer voor een fles...

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Man oh man... die verdient een schop.
    Je hebt niet eens de tijd voor een ander. Wat een sufferd! Nooit gehoord van hoor en wederhoor dat is duidelijk.

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik geef Maribel ook gewoon brood tussen de middag met boter. Maar ook olie of vloeibare boter bij het avondeten is goed voor de poep. Hier geen last namelijk!

Deel Deze Pagina