De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ga even afhaken. Dochterlief slaapt misschien kan ik ook nog ff.
    doegie

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hahaha oke! Als ze het een maal door hebben blijven ze het doen. Enne slaap lekker dan nog ff!!

3. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Benthe zegt dada!! Gister zegt mijn man, zeg maar papa en Benthe, dada!! hahaha Dit is het begin, ze vond onze reactie erg leuk want bleef maar zeggen dada dada!! Vandaag precies 6 maandjes, nu ja, om 16.17 uur vanmiddag:) Ze is wel wat ziekig, erg hangerig, wil geen hapjes alleen maar flesjes, wil niet spelen alleen maar op de arm en ligt nu gewoon alweer te slapen. Is maar een uurtje opgeweest vanmorgen!! Heb het idee dat er boven ook al een tandje doorkomt, verkouden en een flinke sprong. Familiebanden kent ze ook al echt goed, gister was onze cocker naar de trimmer (hondenkapper) en Benthe was helemaal blij toen hij weer binnen kwam stuiteren!! s'avonds begint ze heel hard te lachen en te kraaien en kijkt naar de deur, komen mijn ouders binnen, zou ze de auto al herkennen??
    jee hé, een half jaar terug zo'n klein hulpeloos minimensje en nu....eerder peuter dan baby!

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hihi, slagroom ja :D Ze is op goed formaat, ahum. Nu moet er wel bij gezegd worden dat ze twee grote ouders heeft he! (1.84 en 1.92 oid). Hier ook net het terugrollen ontdekt, dat doet ze liever dan heen, madam houdt niet van buikliggen. En ik haar maar laten oefenen ;)

Ja, heb redelijk geslapen, want vanaf 22 uur sliep zij tot 3 uur (oh wat een luxe, echt, 5 uur achter elkaar slapen is erg fijn).

Daarmee heb ik ook ontdekt:

7 uur slapen is ideaal.

6 uur is prima te doen.

Met 5 uur kan ik functioneren zonder dat ik moeite hoef te doen.

Vanaf 4 uur en minder ga ik langzaam dementeren overdag. :D

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Aaah wat knap!!! :)

Ja, het gaat ZO snel nu he! Maar dat dada, opnemen hoor! Dat is lekker vroeg, ik ken kindjes die zulke dingen pas met 9 mnd doen en dat is ook normaal!

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    #4266 LiLaLief, 18 aug 2010
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
    :edit:

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

www.albelli.nl

Goedkoper dan kruidvat, je kunt gewoon achtergrondfoto's toevoegen zonder dat het boek dan duurder wordt.
    Je betaald pas meer als je pagina's toevoegd en het boek dikker maakt.

Ik heb er 3, en ze zijn supermooi!!

8. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ojah, dat is ook een goeie! Daar heb ik ook een boek van onze trouwfoto's laten maken. Waren ook goed gelukt.

Ik ga er ff 1 omdraaien in zijn bed, die draait elke keer op zijn buik voordat hij gaat slapen, jah dat schiet natuurlijk niet op haha. en dan heb ik ff tijd om te douchen!

Fijne dag dames!

X

9. mammamia

Ah guppekop is online, meid wat hou jij ons lang in spanning... ben je nou zwanger of niet?:D

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik heb toen enorm zitten vergelijken, en als je bij Kruidvat een album maakt komen er steeds meer kosten bij!
    Was bij Kruidvat door veel grote achtergrondfoto's €75,- kwijt geweest terwijl ik hetzelfde boek bestelde bij Albelli voor nog geen 50 euro..

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    vertellll guppekop

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hallootjes!
    jaja, eindelijk weer weg uit frankrijk, hoewel we geen reis hebben. Ach, als we zaterdag maar stiliggen dan vind ik het best. De schipper wil nl geen medewerking verlenen aan het verhuizen zaterdag. Na 2 flinke ruzies en hoop gezeur gaat schippersechtpaar alleen maar achterbakser doen dus ben blij dat we weggaan hier.

zo, nu gaan we weer eens even over een favo onderwerp hebben:D daniel loopt rondjes in de box, gaat overal aan staan als hij het niet omtrekt. De legoton is al omgevallen en hij heeft al een stoel op zn hoofd gehad:( De eerste snee heeft hij ook al op zn hoofd gehad omdat hij zo hard tegen het tafeltje aanstootte . En hij heeft door hoe hij van de bank naar het tafeltje kan en weer terug. Tandjes zijn nog niet te zien. Hij is wel beetje van slag, heeft 4nachten achter elkaar 2x per nacht willen drinken (arme moeders die dat nog steeds hebben:$) Dat was het volgens mij wel voor nu:D

Kan er iemand even een update geven van het laatste nieuws? veel tandjes zag ik op hyves...

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    eerste 3 maanden blijven geheim:D

nee vorige week vrijdag op zaterdag ongi geworden dus nog even geen broertje of zusje hier:)

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    waar is iedereen nu?

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja als je hem nu zou zien dan zou je niets aan hem zien (gelukkig). Ik had laatst bij het cb een vervangend arts, en die zag het litteken niet eens;):D8). Moet zeggen dat het ook heel erg mooi genezen is hoor, je ziet er inderdaad bijna niks van.

Tja, het is gewoon een heftige tijd geweest, dat valt niet te ontkennen. Maar door jullie lieve berichtjes stond ik ook weer sterker in mijn schoenen. Kon (en kan nog steeds) mijn ei kwijt op de momenten dat het nodig is, en soms lucht dat zo verschrikkelijk op:D.

Jullie zijn lief!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jij bent ook lief hihi:D

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahah! Oefening baart kunst dat blijkt.
    4 uur... pjieuw... liever niet.

Oh ja! hoi ben er weer even. Niet echt geslapen. Mevr had een flodderluier tussendoor... en ik slaap niet zo snel als zij. hihi

Nu ligt ze naast mij naar de kat te gillen. Kom nou dichterbij... ik kan je nét niet raken.. (Kat: ne ne ne neneeee je kan lekker niet bij mij *trekt lange neus*

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

WAAAAATTTT! :$:(:$:(
    Weet je zeker dat hij 6 maanden en 6 dagen is?!? Die van mij rolt net. OMG!
    Die van jou is SNEL!
    Doe je extra oefeningen met hem of zo? ALLEMEMACHIES! WAT een vlotte jonge!

VERREKT ME DOCHTER IS ER VANDOOR!
    FF HALEN

19. mammamia

@bevallingsverhalen: heb ook ff een klein stukje terug gelezen, in die tijd ging het erg slecht met me en heb ik bijna niks van jullie kunnen volgen. Bellie idd met de operatie van Dinand en zo meer... Zat toen gewoon teveel met mezelf in de knoop, dat het allemaal niet zo tot me doordrong en ik kon me al helemaal niet concentreren om alle verhalen te lezen... ben blij dat ik me weer helemaal goed voel en dat we allemaal genieten van onze kleintjes! Wat een kostbaar geschenk, laten we dat niet vergeten:D

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Gup welkom terug!

ben ff wichtje mango geven. Zo terug

Deel Deze Pagina