Ja jij hebt het ook niet makkelijk gehad in het begin. Wat zo'n zwangerschap en bevalling wel niet met je lichaam doen he! Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je. Slik je trouwens nog medicijnen ervoor?
Hihi ja de mijne is ook echt een lachebek. Hij is echt zelden uit zijn hum. Lekker manneke. Hing er nog wat leuks voor Etienne?
maak me er ook niet erg druk om wat lengte en gewicht gingen mooi gelijk op. Dus hij verbruikt genoeg
Hier 1x bordje pap (180+6+bambix nr. 2) en 3x fles 180+6. En daarbij dan dus een fruithap en een groentehap. Guppekop, krijgt Daniel ook nog fruit en groente of alleen nog maar melk? Misschien is dat het verschil? Wij zijn toen Jop een kilootje of 6 woog, van 5 naar 4 flessen gegaan. En daarna overgestapt op bovenstaande volgens advies CB. Wat zegt het CB bij jullie dan? Misschien heeft Daniel gewoon veel honger? Klusser
Nou mooie aanbieding (NOT). Krijg je het fotoboekje gratis, maar betaal je ruim 9 euro aan verzendkosten en duurt het nog 2 weken. Dacht het niet dus... :x
Whahaha nouja, niets. We gingen daar met onze afdeling heen. Sinds kort valt onze afdeling onder een andere afdeling. Aangezien we daar nog niet geweest waren, zijn we daar vanmiddag kennis wezen maken. Was errug interessant en boeiend!
Ik maak trouwens altijd mijn fotoboeken bij kruidvat en ben hier tevreden over. Ik heb trouwens pas losse foto's besteld bij foto.com en daar ben ik ook erg tevreden over en ze zijn lekker goedkoop.
groente niet elke dag, fruit wel (alleen van de week niet = op en kon lastig van boord) en een halve of hele soepstengel met flesje roosvicee (120cc ong)
Hoeveel heid flessen zit nu op drie en half ongeveer. Meer krijg ik er niet meer in. De ochtend fles daar heeft ze het meeste moeite mee. Overweeg om deze gelijk als bordje pap te gaan geven in de ochtend. Dan word het pap 180+6 bamix fruit Fles 180cc Fles 180cc groente en af en toe al een toetje. Laatste fles 180 cc Verder nog niks extra.s komt wel. Ze slaapt nu ze is nog niet echt lekker baby luuf op gedaan en vanmiddag dan die zetpil de temp was gezakt naar 37.5 dus dat is mooi. We zien wel hoe ze het vanacht doet. Arun ligt ook op bed. Zo dadelijk eens een dvdtje kijken op m.n nieuwe dvd speler me oude deed heel raar. nu een goedkoop dingetje gekocht en die doet het prima tot nu toe. Het word deze dvd onedin line gave tv serie van de jaren 70 Heb op een box na alle delen. Echt een aanrader. Sommige zijn met fotos bezig moet me zelf echt een schop onder me kont geven een er eens voor gaan zitten ook mijn foto.s te laten opsturen enz. Van karishma staan nu wel op een dvd nu. Gelukkig die heb ik nog kunnen redden van mijn oude laptop. Veel plezier alvast. Wel eens foto.s besteld via kruitvat waren prima.
Je kan onder boa verschillende dingen verstaan: Boa: zo'n verending voor om je nek Boa zoals Boa constrictor (slang) Maar in mijn geval is het Boa (buitengewoon opsporings ambtenaar) Is een cursus/opleiding die ik moet doen voor mijn werk.
Op de site van de belastingdienst kun je kinderopvangtoeslag aanvragen. Wij betalen 300 euro per maand voor 1 dag. We hoeven maar iets van 50 euro zelf te betalen, dus er gaat gelukkig een hoop af. Als je er niet uit koment dan hoor ik het wel!
Nou ja, dan komt het qua hoeveelheid denk ik allemaal wel een beetje op 't zelfde neer, als je alles op een hoopje zou gooien. Maar 't maakt ook niet uit ook, ieder kind is anders en eet meer of minder!
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/226374-help-nicky-stuur-kaartje.html Ik heb een kaart verstuurd