De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

#461 JaDeBo, 12 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2010
    @ bellie hahha apart dat hij die speld dan wel hoort vallen, huilt dinand zo zachtjes??

Ik hoor vaak al aan Devin dat hij wakker word, zo apart... voordat hij gaat huilen ben ik al wakker. normaal krijgt hij nog een flesje voordat ik ga slapen, maar gister sliep hij later en had hij later gedronken dus toen kwam meneer vannacht.

Ga zo maar ff douche, en dan Devin's laatste flesje maken en dan beetje op tijd slapen ben echt kapot... Gister gingen we ook vroeg naar bed... maar vroeg slapen kwam er niet van :)
    Vandaag dus maar wel... hihihihi

2. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hahahah ik denk dat ik z'n toeter ga aanschaffen mijn man heeft zelfde probleem belliebel die word ook nergens wakker van erg irri af te toe.

Elise heeft vrijdag buisjes gekregen viel me allemaal erg mee ook het roesje enz ze liet het zich gewoon gebeuren ze is een stuk vrolijker een babbelt nu al aanziendelijk meer ook hoord ze auto's over de weg gaan dan ze keek me met de grote ogen aan.
    ook heeft ze vandaag haar eeste stappen echt los gezet oh kan wel een gat in de lucht springen mijn kleine meid die nu toch echt gaat lopen joepie.

Wesley heeft wat nieuws hij drukt z'n hakken in de matrasje van hem en doet z'n bips omhoog en dan gaat hij zo naar boven in bedje dus vanmorgen lag hij helemaal aan de andere kant dus vanavond maar weer een trappelzakje aangedaan die grapjas. Oh hij word wakker ga hem z'n laast fles geven.

slaap lekker allemaal

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi ja ik ken het, Wat voor mij heel herkenbaar is van de site die evenstar had opgezocht, de angst dat je weer een aanval krijgt. De eerste keer dat ik dit had werd het helemaal zwart voor me ogen.

Ook herken ik mezelf wel als perfectionistisch. Met name op werkgebied hoor. Ik moet alles goed doen van mezelf en mag geen fouten maken (nou kan ik me dat ook moeilijk veroorloven), maar ben echt wel bang om te falen. Dit zijn allemaal van die dingen die ook bij meniére horen. Ben ook een typisch gevalletje van te snel te veel hooi op de vork nemen. Dar ben ik tijdens mijn zwangerschap mee gestopt, kon het niet aan.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier speelt dinand vaak 's morgens in zijn bedje. Behalve als meneer zijn broek heeft vol gescheten hihi. Dan is het jengelen (begrijpelijk).

Hihi, vroeg naar bed en laat gaan slapen, heeeeeeul herkenbaar:p. Ben echt blij voor je dat het zo goed gaat tussen jullie:D. Mja heb nog een 4 dagen pauze want ben ongi whaha:p.

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi dames,

Ik kom ff weltrusten zeggen.
    De musical was heel gaaf.
    Vertel morgen wel verder!

Doei doei

XxX mammamia

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, me man wordt GEK van die toeters. Wij hebben hierachter ons huis de scouting zitten. Die waren vanmiddag dus bezig, met jawel, de welbekende vuvuzela's. Gestoord werd hij ervan whaha. Hij heeft de deur dicht gedaan.

Aaaah Elise buisjes. Heb ze vroeger ook gehad. Denk dat ik een jaar of 6 was. Heb het dus ook eht beleefd. Vre-se-lijk vond ik die masker met dat roesje.

Hihi, Dinand is hier ook behoorlijk aan het schuiven. Lag van de week ondersteboven in bed. Vanavond toen ik hem in bad wilde doen, lag hij zo met zijn beentjes te trappen dat hij elke keer een stukje omhoog schoof. EN in bad gaan, men hij maakt er een heel waterballet van. Hoe harder hoe beter hihi:p.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn dat je het leuk hebt gehad:D

Slaap lekker!

8. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    GOedemorgen allemaal, zo ontbijdje binnen, fris en aangekleed, hondjes gedaan. Dochterlief zo aankleden en een flesje geven en weer werken...Fijne dag allemaal!

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Herkenbaar hoor. Devin speelt ook altijd 's morgens in zijn bed, heeft hij lol in z'n eentje hahah. Tegen z'n knuffie, zo schattig...

Hij gaf trouwens toe dat hij er wel uit wilde gaan, maar hoorde hem niet hahah. De aap is uit de mouw... hzhah

Tja idd vroeg naar bed maar laat gaan slapen, gister weer niet vroeg gaan slapen... hahah. Nog maar paar daagjes dan heheheh... Ik moet komende week ongi worden... en daarna wordt de mirena geplaatst...

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gelukkig gaat het beter met Elise!! En ze loopt jeeeejjjj!!!! Schattig he!! Als ze lopen!!
    Devin kruipt ook omhoog in zn bedje, zelfs met puckababy aan!! De kleine grapjas!!

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier wel een goede nacht gehad, laat gaan slapen... maar gelukkig heeft Devin doorgeslapen en kwam om half 7... Daarna bleef hij wakker, helaas... hihih. Nu ligt hij lekker in z'n bedje.
    Jaylinn is lekker aan het spelen en ik ga hier zometeen ff flink opruimen!! Pffff word al moe als ik er aan denk, maar ja moet ff gebeuren.

Fijne dag allemaal!!

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorge

vandaag maar iets eerder uit bed gegaan, 10uur ipv 11u zoals gister:D

angst heb ik er niet echt voor als ik thuis ben. Vaak gebeurd het in drukke ruimtes zoals winkels, op verjaardagen etc. Heb jij later niet meer dan dat het zwart voor je ogen wordt? Ik heb dat wel elke keer, heel even en daarvoor en erna net of ze iets zwart dicht bij mn ogen houden zodat ik alleen randjes zie.
    Perfectionist... ben ik niet echt, al vond ik het wel vreselijk dat ik buiten mee moest werken afgelopen zomer. Schipper kijkt zoooo nauw en ik kon niet alles perfect (en nog niet!) dus was echt zo bang dat hij mn werk zou afkeuren en het weer over moest. Gelukkig meost ik vaak samen met wim werken en die controleerde het dan. Ik ben meer van de "een 7 is ook voldoende, het hoeft geen 10 te zijn". TEveel hooi op mn vork, herken dat wel ja:)

mamamia: mooi dat het mooi was!

buisjes: geen ervaring mee

Elise: leuk dat ze loopt!

vroeg slapen, wat is dat?:) uitslapen weet ik wel, maar VROEG! nee niet echt:D

vaderdag: jullie allemaal al wat geregeld? die stomme k*tvlag krijg ik niet voor elkaar, foto op puzzel vindt wim ook leuk (dan kan ik hem maken:D) maar lukt ook al niet:x what's wrong!:x

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heb nu geen last meer van dat het zwart wordt voor mijn ogen. Heb ik alleen 1 van de eerste keren gehad. Werd daar zo verschrikkelijk naar van. Het is nu alleen die draaiduizelingen en oorsuizen (en die hartkloppingen dan).

Vaderdagcadeautje heeft hij hier al gehad een paar weken terug. Hij wilde graag een rayban zonnebril hebben. Hij heeft hem zelf uitgekozen en ik betaald hihi. Nouja hou maar gelijk op je neus, dan heb je er tenminste nu al wat aan. Heb nog wel een shirtje besteld voor Dinand met: vandaag mag ik de hele dag bij papa op schoot, want het is papadag! Zal hij leuk vinden hihi. Hij zat vrijdag al te vissen. Kan ik het aantrekken? Eeeeh nee. Maar het is wel voor mij? JAAAA de hele dag:D. Ben benieuwd, heb hem alleen nog niet binnen.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goeiemorgen allemaal,

Hier een perfecte nacht gehad. Dinand heeft supergoed geslapen. Jawel tot 09.45 uur vanmorgen hihi:D:D:D. Hij was toen nog stil, maar manlief vertrouwde het niet hihi. Hij lag heerlijk te spelen in bed. Mja hij zat ondertussen ook ruim 10 uur zonder voeding, dus dat flesje ging er ook wel in:D. Nu ligt hij nog lekker op het ikea speelkleed te spelen en gaat zo lekker naar bed toe. Goh alsc 09.45 uur zijn nieuwe tijd is om wakker te worden, hoor je mij niet klagen:D:D.

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik moet nog even hard nadenken. Wil hem ook nog wat geven omdat hij schipper is geworden maar ik vind dat altijd zo moeilijk om kadootjes te verzinnen:(

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmiddag. Hier ook een goedenacht gehad.

Karishma kwam rond half negen. En het was papa ochtend ben daarna heerlijk terug gegaan me bedje in;) tot half 12.

Vriend lief is aan het stofzuigen. Karishma lig in de box en Arun moet zijn kamer opruimen. Man o man wat maakt die er elke keer een troep van. sokken beker.s ggggrrr elke dag week weer haha. Dat is zo met grote kinderen, je moet ze achter hun kont blijven aan lopen.

Heb nog niet veel terug gelezen maar zie dat het allemaal goed gaat met iedereen. O ja vaderdag heb al een fles bacardi gehaald voor vriendlief. Lekker voor onder de voetbal.

Groetjes en tot tikkens.;)

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi ook lekker uitgeslapen dus:D. Hier nog 1:D. Hij ligt nu weer lekker in zijn bedje te slapen. Heerlijk:D. Zo even lekker gebakken eitje klaarmaken.

Waar komt jou vriend trouwens vandaan?

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pff wat is het rustig hier dan:p.

Nou krijg ik nu mooi de gelegenheid om even lekker te strijken:D.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo strijk is gedaan:D.

20. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Jongens jongens, hele werkdag erop zitten, kind alweer opgehaald bij mijn ouders nu ff een glaasje drinken en checken...jawel een hele pagina!! hahahaha Ik ga een flesje klaarmaken voor mijn allerliefste dochter!! Toedeloe

Deel Deze Pagina