Hij komt uit Surinamen. Hij is surinaams/hindoestaans. En lekker een eitje hier nu tonijn op een puntje/toosje.
Nou, de musical was dus super. Heb echt genoten. Mooi decor, leuke liedjes... kga de film nog maar eens kopen en bekijken. Goeie herinneringen aan Daarna nog lekker met mams bij een mexicaans restaurantje gegeten op het Kurhausplein en daarna weer terug met de trein naar huis. Et was een gezellig dagje uit en mam wilde nog een keertje met me naar het strand van de zomer, ook gezellig! Ik heb vanmiddag een leuke middag met manlief gehad toen kleintje op bed lag en heb een appeltaart gebakken, want zometeen ga ik weer naar de zangavond van de kerk en dat wordt voor de 50e keer georganiseerd, vandaar de taart erbij mjammie, hij rook heerlijk in ieder geval... Ik heb nog niet alles teruggelezen, dus ik kom er hier weer bij... ik ga nog ff een leuke foto spammen van Etiènne, net gemaakt toen hij in badje ging... Fijne avond allemaal! Liefs, mij
SLOPEND! Hihi Trouwens wat een leuke foto's van BRAM met zijn fruithapje! Geweldig! Mwaa nog steeds niet helemaal op en top. Maar ondertussen steeds beter. Ze hoest minder en lacht steeds meer. ZO LEUK! En ze is ook steeds weer meer wakker. Dat is een teken dat het de goede kant op gaat. Gelukkig. En! Ze eet weer heel erg goed! We zijn momenteel met Pepti bezig. Misschien is ze allergisch voor koemelk. Nog een week Pepti en dan weer over op normaal. @ Belliebel en Pnirmal, leuke foto's ook van jullie schatjes! Ik hoop dat jullie een heerlijke vakantiehebben gehad! En wat ben ik blij om te lezen dat je een lief vrolijk meisje weer hebt! JOEPIE! En ik hoop dat het snel beter met je zal gaan! AH! jij ook al zo lekker druk... NOT! Hihi Blij om te lezen dat het goed gaat met Melle! Heerlijk! Hier ook eentje om op te vreten..hihi Herkenbaar! Gewoon lekker er uit gooien.
Nou dan ga ik ook maar ff spammen... (heb trouwens niet alles terug gelezen. En vast over belangrijke zaken heen gelezen. Bij deze dan mijn excuses)
nog een... vind je m niet geweldig? Moest zo lachen dat ik net op het moment van een beweging van haar handje dit als resultaat kreeg. hihi
Bolle toet he? hihi Die foto's waar ze dat rode pyjamaatje aan heeft heb ik net genomen. En deze is van gister. Toen hebben we heerlijk met z'n 3e gewandeld en hebben we geluncht bij de visboer. Heerlijk. En kleurtjes zijn LEUK! hihi
@ Mammamia leuke foto!! @ donder leuke spam!! Gelukkig gaat het eten ook wat beter!! @ hier een redelijk druk dagje gehad, vanochtend commode van Jaylinn leeggehaald en alles in dr kast gedaan. Daarna kamertje van Devin beetje opgeruimd... volgende week even gordijnen laten maken, dan kan hij lekker op zijn eigen kamer slapen ook ivm de opleiding enzo. Verder ga ik samen met vriend naar Derek 16 juli heb er nu al zin in!!
Whaaaaaa ik wil ook naar derekkkkk, waar kan je die kaartjes kopen? Zit het me net af te vragen hihi.
Wij hebben ze besteld bij: Derek Ogilvie Kaarten Derek Ogilvie Tickets 2010! Je kan ze ook via rtl krijgen geloof ik. Maar wij zitten 1e rang... hahha
Hoihoi Donder wat fijn dat Ylva weer wat is opgeknapt. En wat een leuke foto. waar op ze wijst naar haar borst hihi. I am 20 in 2030 of zo iets haha. Echt grappig Mama bellie Derek heb er niet zo veel mee. Maar veel plezier. Mamamia leuk dat Mary popings zo leuk was. Idd ook die film maar weer eens bestellen. Erg leuk om te zien. Karishma ligt net op bed. De schat. Arun ook Ardjoen dat is vriend lief zit voetbal te kijken. en dus zit ik weer hier haah. Groetjes weer en tot tikkens.
@ Dames die naar Derik gaan. Veel plezier. @ Gek he? maar ik vind het een eng mannetje... kan er niets aan doen. @ Allemaal voetbal aan het kijken... Bleeegh! hou ik echt niet van. hihi. (Niet tegen manlief zeggen maar morgen ga ik echt naar nl kijken... hij is toch niet thuis. hihi)