Neem een zaklamp mee, dan zie je oogjes oplichten onder auto's en in struiken.Soms zijn ze zo geschrokken en durven ze niet te komen. Ook een tip is wat gebruikt katenbakgrit als spoor uit te zetten als je een idee hebt waar hij zit, zo 'ruikt' hij de weg weer terug. In angst worden zicht en gehoor op een zijspoor gezet.
@ Dennismartine, wow jij hebt veel met Steyn mee gemaakt. (belachelijke opmerking! Verdient een schop die persoon!) Jammer van de baby tijd maar nu is hij thuis en jullie kunnen nu heerlijk van elkaar gaan genieten en van alle nieuwe dingen die hij aan het ontdekken is. Dubbel en dwars genieten! @ Lilalief, echt naar dat jullie poezewoes nog niet terug is. Ik hoop dat ze snel terug is. Bij ons is de oudste 5 dagen weg geweest. Toen al nierpatient... MAger en uitgehonger terug. Door een telefoontje van een oplettende buurtgenoot n.a.v. de poostertjes en brieven met foto's die ik samen met manlief in de wijk verspreid had in de brievenbussen. Succes en sterkte er mee! (het is ook een kindje van je hè? Zo'n naar gevoel... liefs.) @ Tonka goede tips.
Wanneer gaat dit ding dicht? Ah! Ik sluit m af bij deze. Op naar 4! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/227579-de-februari-2010-mamas-deel-4-d-2.html#post8099155