Ik doe de opleiding via een kraambureau, ga dus nu al werken dus krijg nu al betaald. In sept. begint de school en krijg ik een zakgeld regeling, na 10 weken ga ik weer werken en krijg ik weer salaris. De opleiding word gegeven op Nova college (of ROC)
Hee allemaal...! Ben een paar dagen niet geweest. Voel me niet helemaal okeeeeee..... Mannetje is weer de hele week weg, ben ik alleen met de 3 kids. Ik moet nog veel studeren (in okt. 3 examens), ik doe de administratie voor zijn bedrijf en dan natuurlijk het huishouden erbij. Vanochtend uitbrander gehad omdat hij zoveel weg is, maar hij moet wel omdat ik geen baan heb. En ik loop over omdat alles moet moet moet en ik eigenlijk nergens helemaal in slaag momenteel... Én daarnaast heb ik niet voor niets tips nodig zoals die van Lilalief (... duik onder de dekens) omdat onze relatie op dat gebied nogal wat te wensen over laat. Soms zit 't nie meej!!!!
Goedenavond allemaal, Hier alle okidoki. Druk, heel druk dagje gehad, dus ben bekaf. Mannetje is verder lief geweest. Ga nu even bijlezen.
Heel veel succes en strkte de komende tijd. Ik hoop (net als alle andere hier) dat jullie snel een mooi klein wondertje vast mogen houden! Dikke knuff.
Aaaah devin wordt ook echt een grote jongen al. Hoe gaat het trouwens met zijn oogjes. Je vertelde laatst dat het CB zijn oogjes in de gaten wilde houden omdat hij soms niet kon corrigeren ofzo?
Grrr zo gaat dat hier ook altijd. Als je ze nodig hebt zijn ze er niet of kun je pas laat terecht. Gek wordt je ervan...
Hihi hier is gisteravond ook gerummicubt whahaha. Tja het voordeel als je maar 3 dagen ongi bent. Kun je er ook snel weer tegenaan hihihi. Heb je gewoon de normale speen gebruikt. Heb namelijk een öude"speen gepakt die hij niet meer gebruikt (van 1 tot 3 maanden) en heb daar met en mes een sleufje in gemaakt.
ZOO Super, ik zit er ook steeds meer over na te denken om is te kijken voor een opleiding tot kraamverzorgster. Ik vind het werk wat ik nu doe prima hoor, het verdient super, dus daar hoor je mij niet over klagen. Maar om dit nu mijn hele leven te blijven doen, dat zie ik mezelf niet doen. Toch maar eens om me heen kijken dus.
Hmmm nee het zit soms inderdaad niet mee. Maar ik snap je ook wel hoor. Hier was manlief vorige week ook 4 avonden weg. Donderdagavond moet hij naar de vereniging toe voor zijn schiethobby. Prima, maar hij kwam pas over 12ven thuis. Hij had het gezellig gehad met mijn vader en de rest die er zat. Prima, wil hem zijn vrijheid ook niet ontnemen, maar heb wel tegen hem gezegd dat hij toch wel een klein beetje rekening kon houden met mij en dat hij toch wel iets eerder thuis mocht komen. Ik was echt helemaal gesloopt. Gelukkig snapte hij dat wel en heeft toen (hoe moe hij ook was) de laatste voeding gegeven. Dat waardeer ik dan wel weer van hem. Mja ik denk dat jou mannetje toch nog vaker weg is als die van mij, dus moet eigenlijk niet klagen. Maar soms is het gewoon zwaar!
Hier vanmiddag btw ook nog de 1e helft van voetbal gekeken op mijn werk. Was slim om mijn pauze ervoor te gebruiken. 2e helft helaas niet kunnen zien omdat cheffie een geweldige vergadering had ingepland. Fijn, zo'n mee denenkende chef. Hoevaak gebeurd het dat het EK of WK onder werktijd plaatsvind? Bijna nooit. Mja goed, NEDERLAND HEEFT GEWONNNNNNEEEEEE JOOOEHOEEEEE. En hoe, ze moeten echt beter gaan voetballen hoor. Vond het gene leuke wedstrijd. Denk dat de wedstrijd van a.s. zaterdag ook nog wel moeilijk wordt. Afijn, we wachten af.
Zo ik heb jullie weer gevonden. Ik was even niet geweest en kreeg maar geen mail in mijn mailbox en kon me al niet voorstellen dat er niks geschreven was. Dus gevonden!! Ik lees dat er mensen met rijstebloem begonnen zijn. Dat wil ik ook maar Britt heeft al 3.5 week diarree dus ik wacht eerst maar totdat dat over is en dan ga ik maar over op iets anders als de fles. Gelukkig is ze er niet ziek van. Ze is nu ook wat verkouden. Hier heeft ze gelukkig ook niet veel last van. Ze wordt steeds wilder. Lag vanmiddag op met haar hoofd aan bij het voeteneind van haar bedje en ze slaapt nog wel in een slaapzak die ik achter onder het matrasje stop. Heel apart. Maar wel leuk. Wij moeten ook nog een nieuwe balans gaan vinden nu we met z'n 3tjes zijn en ik weer ben begonnen met werken. Nog 4 weken en dan heb ik weer lekker een weekje vakantie!! Heerlijk, heb er nu al zin in!!!
@ melek Heb jij ondertussen al onderzoeken in het ziekenhuis gehad voor je hart? @ loontje Wij lullen wel door hoor hihi. Mij viel het ook zwaar hoor de eerste paar weken met het weer beginnen met werken. Ben van 40 naar 24 uur gegaan, maar het valt me nog best wel zwaar hoor. Ben altijd blij als het woensdagmiddag 16.30 uur is, dan is het weer weekend voor mij. En Britt aan de diaree, jek, wordt je niet vrolijk van. Maar misschien helpt rijstebloem juist om het weer wat dikker te maken. Ze drinkt verder wel voldoende? Met diaree moet je altijd wel uitkijken bij die kleintjes.
hallo ik heb kleertjes gevonden joepie eronder komt nog een witte stoere broek wat vinden jullie ervan?
He Belliebel, Ik ben al met haar naar de huisarts geweest toen ze iets minder dronk maar dat is nu gelukkig weer goed. Ze is ook vrolijk en gelukkig niet uitgedroogd. Ben hier echt heel alert op zeg maar. Ik ga morgen maar weer even met de huisarts bellen voor een telefonisch consult. Ze zei dat het wel 2 weken kon duren maar we zitten nu al bijna op het dubbele. Ook morgen even naar het CB om te wegen. Ben benieuwd. Ze groeit wel goed al blijft ze klein. Ik ben net aan maatje 62 begonnen. Maar ja het kan ook niet anders. Ik ben ook maar 1.59 m en mijn vriend iets van 1.78 m. Dus dan is het niet zo gek.