@dondersteen: no hard feelings? hihi... leuke foto weer van Ylva! Ik ga nog ff bankhangen naast manlief, die heeft een behoorlijk eind gejogt, de kanjer... We worden nog wel sportief hier Weltrusten allemaal en tot morgen maar weer... XxX
ooo ik heb z,n honger maar durf niets te eten ben zo bang dat ik weer een aanval ga krijgen(het komt vaak na het eten)
Weekeindjes weg en beesies. en verhuizen oei oei... volg niets meer. Mijn hoofd is een groot snotfestijn.... sorry voor de details... Maar wel bedankt voor de complimenten over mijn stoere chickie. hihi. Ik vind de andere foto 's hier ook zó geweldig! Trouwens Renske ligt op het zelfde ikea kleedje als dat ik voor mijn meisje heb... hihi Geweldig kleed he? Renske trouwens lief! Oh ja, hoofdje van meisje vandaag opgemeten door fysio. volgende week wodag weten we of helmpie door gaat of neit.
ja heb gisteren weer een hele(3) aanval gehad. Naar HAP geweest spuit in me bil tegen de pijn weer aan de diclofinac enz de elende houd niet op lijkt het wel.Zucht.... morgen om 8.30 weer naar de ha arts en ga nu echt boos worden dat ik verder onderzoek wil en laat me niet meer afschepen met een bleodprik briefje
We merken het wel. Ik ga me er niet druk om maken. De kindjes die ik ondertussen heb leren kennen hebben er echt geen last van. En binnen 2 weken blijk je al resultaat te zien. Dus... ik sta er niet negatief tegenover. Jullie zullen het zekerst horen! Even nog een andere foto. Had ik m nou al geplaatst? Ik weet het echt niet meer... ben echt... zucht! Oh! moet meisje gaan voeden!
Mmm spannend!! Hier nog even een spammetje van mijn 2 mannen. Ze lijken maar een bééétje op elkaar Bekijk bijlage 78869
Weer een stoere foto Donder! In 2030 misschien een leuke match met vrolijke Olivier? Bekijk bijlage 78870
Oeh! Er wordt nu al om haar hand gedingt. hihi Wie weet... hihi zal me rot lachen als het echt zo is. hihi Meiden ik moet mijn skatje uit haar bedje gaan lichten. Ze moet nl echt wat eten. Mocht ze nog wat langer willen worden... Laten we het anders zeggen... ik wil dat ze nog wat langer wordt dan dit. hihi
o je moet idd niet negatief er tegen over staan me peetkindje heeft ook een helmpje gehad en had er echt geen last van maar nu wel een mooi rond bolletje