meiden ik ga ook lekker slapen eerst effe lekker in bad. Morgen staat ons mam alweer vroeg voor de deur. Heerlijk dat ik zoveel terug kan vallen op me ouders. ZOu niet weten wat ik zonder ze moest
Hee geinig Leuk gemaakt! @ Ninja, geniet van je bad! En je ouders, ja ik heb ook hele lieve ouders maar ook die zie ik bijna niet meer! (ja, 2 keer per maand wel maar eerst bijna elke dag wel!) @ Donder, truste! Ik hoor wat piepen door de babyfoon.... ben benieuwd wat ie gaat doen. Wakker worden of blijven slapen???
Ik ga ook lekker mijn bed inrollen. Eerst nog even een klein manneke voeden en me brood smeren. Tot morgen allemaal!
Goedemorgen @ Hier redelijke nacht gehad. Devin heeft lekker doorgeslapen dus dat scheelt, was alleen half 7 wakker . Verder zo ff de ha bellen want ben gisteravond al ongi geworden, en dacht pas woensdag, moet de afspraak van maandag dus verzetten, anders is het te laat. Maar goed... plannen vandaag: uhhh opruimen, wassen/drogen/vouwen en beetje relaxen, miss nog ff wandelen met de kids ofzo vanmiddag.
Goedemorgen, hier ook een goede nacht gehad sem was om half 7 wakker. Maar mijn nachten zijn gelukkig altijd wel goed. Sem slaapt altijd van 21/7 uur ongeveer. Heerlijk haha Nu ligt meneer weer lekker te slapen denk tot een uurtje of 11 ofzo. Dadelijk naar de HA en vanmiddag misschien effe met ons mam naar de stad ofzo.
Mogguh... Ooooh kleine oogjes hihi heb bijna zelfmedelij... Renske komt 1 of 2 keer per nacht. Nu we haar 'uitgebakerd' hebben (armpjes uit de puckababy, ivm rollen) komt ze ietsjes vroeger lijkt het, maar het maakt niet zo veel uit met hoe het hiervoor was. Ze is gewoon erg gesteld op haar nachtvoeding. Slaat er eerder overdag een over dan 's nachts, helaas pindakaas voor mama. Vannacht 22:30-1:00-5:45. Tja. Even voor Jodelahiti, ik woon dan wel in het 'stadse', maar ik weet wel hoe je je voelt. Ik ben alleen voor mijn werk verhuisd, en mijn man is later ook hier aangesteld aan de uni. Import groningers, ik heb niks met die stad en had er ook geen vrienden. Zeker in het begin was ik idioot eenzaam, het enige dat ik deed was werken. En nogsteeds is Groningen niet mijn thuis. Ik woon er, werk er, heb er wat vrienden nu maar ik wil over een paar jaar weer heeeeeel graag naar de Randstad ('daar waar het leven is'). Vlaanderen is wel heel leeg (Groningen buiten de stad ook hoor, en net zo plat en klei-achtig), en ook geisoleerd... is het de bedoeling dat jullie daar echt gevestigd blijven? Kop op meid! Succes met het studeren!!! Verder lees ik over mama25 die al snel ingeroosterd staat, wat onwijs spannend! En bellie, jij ook interesse in kraamverzorging... hihi wat leuk. Ik heb me al eens bedacht dat ik me ooit wil laten omscholen tot lactatiekundige. Meteen een mooie reden om weer in Utrecht te gaan wonen Leuke spam van Ylva, Etienne, Daniel en Sem, wat worden ze al groot he!! Etienne is al een hele man, volgens mij wel een mooie partij voor Reuske, eh? 2030 weer een reunietje doen. Oh god dan ben ik 50 - nee laten we het daar maar niet over hebben Nou, ik moet opschieten, pfff. Renske heeft haar eerste verkoudheidje te pakken (snottert voornamelijk 's nachts) en kon niet super drinken vanmorgen door het snot. Dus ging het even in drie delen, en na deel 3 lagen we allebei weer te snurken, oops. Gebeurt me steeds vaker. Zzz. Verder moet ik even heel goed opletten, want ik heb in mijn linkerborst een stekende pijn. Als het maar geen spruw is Heb het gelukkig nog niet hoeven meemaken, en had gehoopt om een jaar lang spruwloos te kunnen voeden. Als het aanhoudt (het is stekende pijn in de zijkant van mijn borst)... dan moet ik naar de dokter, bleh.
Goedenmorgen. Hier ook een rustig nachtje. Karishma wel gelijk twee poepbroeken. Haha vind ze nou niet zo leuk gelijk van uit bed helemaal omkleden. Maar moest wel liep zo haar romper uit . Ze wil liever gelijk haar fles. Ja dat snap ik hihi. En tijdens de fles weer een poep broek.8) Nu ligt ze koekeloer hier te kijken op ned 3. Gisteren een klein fruithapje gemaakt voor Karishma. Zelf gedaan. Appeltje en een heel klein stukje banaan om het smeuiger te maken. En ze vond het maar niks hihi. Ja wel wat er van gegeten. Maar of ze het lekker vond Veel gelezen. Mama 25 Leuk dat je opleiding/ werk volgende week begint succes. Is zeker tot een bepaalde leeftijd werken/en leren te gelijk.?? Ninja fijn dat Sam ook zulke nachten maakt. Dat doet een moeder goed. Evenstar hoop idd geen speuw of wat. En idd dat ze nog twee keer per nacht komt hoopt dat ze snel door heeft dat het s nachts slapen betekend. En respect voor jou dat je dat volhoud. Bellie leuk dat je ook een opleiding overleeft. Grotere wordende kinderen. Hihi zal haar van de week eens spammen/ straks misschien. Maar karishma is qua breedte aan het ontploffen haha. Ze is dik over de zes kilo. Stond gisteren met haar op de weegschaal. Die papflessen( Niet elke.) En dikkere voeding. Waar door ze zo veel minder spugt hebben effect. Ze groeit gelijk dubbel8). Maar dat spugen is zooooo veel minder. Foto,s ook gezien leuke foto.s Over 2030 Ja dan ben ik al weer 56. En dan dochter van 20 en zoon van bijna 30 dan dat is dan wel weer leuk. Ook benieuwd wat voor mensen ze worden. Van Arun weet ik het al een beetje. Maar wat hij echt gaat doen in het leven natuurlijk niet. Groetjes en tot tikkens
goeiemorgen! hier weer goede nacht gehad. daniel kwam weer tegen 8e We hoorden eerst allemaal tikken maar wisten niet wat het was. Lag daniel met zn speen tegen ledikantje te slaan Die lag dus lekker te spelen totdat hij mij zag, toen wilde hij denk laten zien dat hij vooruit kan komen en knalde toen keihard met zn koppie tegen het bed aan, tegen een hoek aan, maar er is gelukkig niks van te zien. CB: kwart over 11 mogen we weer. Ben benieuwd hoe zwaar/lang hij nu is over 20 jaar... dan ben ik net 40 dus volgens mn zus kan ik dr nog makkelijk 10 krijgen ooh ik droomde raar joh! mn ma was weer in verwachting tja, had zou nog kunnen maar ik hoop het eigenlijk toch niet dat er nog 1 bij komt Nee ze moet het maar bij 8x houden, vind ik genoeg poepbroeken: vond jij het wel fijn dan pnir, zo vroeg al gaan verschonen jodelahiti: bleeftie slapen? ik ga kleertjes opzoeken voor de kleine man want moet ook nog boodschappen gaan doen, in een nederlandse supermarkt. JUK! geef mij de duitse maar, gewoon Kaufhof ofzo ow, nog iets ergs! ik zat gister paar uur zonder melk voor daniel ik was er ineens doorheen en ik kon niet naar de winkel want wim had de auto en kga daarvoor geen uur lopen en de schipper en vrouw waren er ook niet dus daar kon ik het ook niet aan vragen. Toen maar 2x fruit gegeven en wim heeft melk meegenomen. Die is echt verroest duur in belgie 13euro voor een blik (nutrilon) en dat was de goedkoopste die hij zag in duitsland is het 5euro, zit wel iets minder in maar dan nog....
Misschien een stomme tip. Maar waarom koop je niet gelijk voor een maandje baby voeding. Ik heb er een open en meestal twee op voorraad. En hoop ook neit dat je ma zwanger is. Hoe oud is je ma dan. En idd poepbroek verschonen. Ik was er al eerder uit dan Karishma die sliep nog ik ging eruit voor Arun. Dus had al een bakkie koffie op. Dus ja haha.
poepbroek haha had er vanochtend om half 7 ook al 1 hoor!! whahaha. Devin slaapt nu lekker en Jaylinn hangt opschoot. Owja... vrijdag wordt mirena geplaatst brrrrrrrrrrrrr best beetje eng hoor!