Goedemorgen! Hier een goede nacht gehad. kwart over 8 werd ik wakker gemaakt door manlief en de kleine hummel. Die ging naar zijn werk, dus kon ik nog mooi even kroelen in bed met het kleine ventje. Oooh heerlijk is dat. Toen eruit, gedouched, aangekleed, gestaubzaugt en gedweild. Kleine man ligt op bed, en nu zit ik te wachten op mijn nieuwe bank. Ze kunnen tussen 10.00 uur en 14.00 komen. Ooooh ben zo benieuwd. Vooral hoe manlief hem vind, want ik heb het uitgezocht (hij was er nieteens bij toen ik hem kocht hihi). Dus hij staat voor een raadsel hoe die bank eruit zal zien. Maar denk wel mooi hoor. Hij had al wel een foto gezien van de bank. Dussuh, nu zit ik of op een stoel of op de grond. Mja mijn vloertje is lekker fris. Normaal schuif ik echt niet elke week mijn bank opzij om daar onder/achter te stofzuigen, maar nu dat ding weg is, heb ik mooi de gelegenheid om lekker te soppen. Nu even bijlezen.
De februari 2010 mama's Boni001 ------- Mirthe -- 09 februari - 2.730 gram - 47 cm Belliebel ----- Dinand -- 03 februari - 2.850 gram - 48 cm Ninja2 ---------Sem ----- 17 februari - 2.920 gram - 46 cm Jodelahiti ---- Olivier - 06 maart ---- 2.990 gram - 49 cm Pnirmal ------- Karishma- 21 februari - 3.002 gram - ?? cm Knorretje84 --- Aidan --- 14 februari - 3.320 gram - 50 cm Ladytijger ---- Bram ---- 24 januari -- 3.330 gram - 48 cm Angelsfire ---- Tygo ---- 27 januari -- 3.330 gram - ?? cm Troeltje ------ Maribel - 05 februari - 3.470 gram - ?? cm BWtje --------- Bas ----- 02 februari - 3.720 gram - 49 cm mammamia ------ Etienne - 27 januari -- 3.800 gram - 53 cm Mama25 -------- Devin --- 17 februari - 3.840 gram - ?? cm Evenstar ------ Renske -- 08 februari - 3.840 gram - 50 cm 1Dondersteen -- Ylva ---- 11 februari - 3.900 gram - 50 cm dennismartine - Steyn --- 12 februari - 3.940 gram - 51 cm Bhappy -------- Jorinde - 20 februari - 4.000 gram - 52 cm Guppekop ------ Daniël -- 11 februari - 4.120 gram - 51 cm Bloempje83----- Sam------ 18 februari - 4.000 gram - 51 cm Agenda Mei 18 - Mama25 CB met Devin 19 - Troeltje met Maribel naar CB (10.30) 20 - Knorretje 84 CB en inenting Aidan 25 - Pnirmal met Karishma naar CB (11:15) 26 - Ninja2 naar CB met Sem (2e prikjes) 31 - Angelsfire CB met Tygo Juni 02 - Angelsfire 35 jaar 10 - Boni001 CB met Mirthe 29 - Mama25 CB met Devin Maten en gewichten Gewicht/Lengte met 1 maand Belliebel Dinand ---------- 3.185 gram - 51 cm Ninja2 - Sem ---------------- 3.760 gram - 49,8 cm Jodelahiti - Olivier -------- 3.800 gram - 51,5 cm Pnirmal - Karishma ---------- 3.810 gram - 52 cm Boni001 Mirthe ------------ 3.910 gram - 51,5 cm Troeltje - Maribel ---------- 4.115 gram - 54 cm Lilalief - Lila ------------- 4.214 gram - 53,5 cm Angelsfire - Tygo ----------- 4.280 gram - 54 cm Knorretje84 Aidan --------- 4.290 gram - 55 cm bwtje Bas ----------------- 4.370 gram - 56,5 cm 1Dondersteen - Ylva --------- 4.380 gram - 54,6 cm Ladytijger - Bram ------------4.420 gram - ?? cm Bhappy Jorinde ------------ 4.430 gram - ?? cm Mama25 Devin -------------- 4.510 gram - 53,5 cm mammamia - Etienne ---------- 4.650 gram - 57 cm Guppekop - Daniël ----------- 4.900 gram - 56,5 cm dennismartine Steyn ------- 5.120 gram - 57 cm Evenstar Renske ----------- 5.480 gram - 56,5 cm Bloempje83 - Sam ------------ 4.350 gram - 57 cm Gewicht/Lengte met 2 maand Pnirmal - Karishma ---------- 4.540 gram - 55 cm Ninja2 - Sem ---------------- 4.570 gram - 53 cm bwtje - Bas ----------------- 4.610 gram - 58,5 cm Belliebel - Dinand ---------- 4.710 gram - 55,5 cm Troeltje - Maribel ---------- 4.945 gram - 59 cm Ladytijger - Bram ----------- 4.990 gram - 59 cm Boni001 Mirthe ------------ 5.030 gram - 55 cm Angelsfire - Tygo ----------- 5.160 gram - 57 cm Knorretje84 Aidan --------- 5.185 gram - 59 cm 1Dondersteen - Ylva --------- 5.340 gram - 59,5 cm mammamia - Etienne ---------- 5.600 gram - 60,5 cm Guppekop - Daniël ----------- 5.610 gram - 61,5 cm mama25 - Devin -------------- 5.690 gram - 57 cm Evenstar - Renske ----------- 6.410 gram - 59,5 cm Bloempje83 - Sam ------------ 5.150 gram - 61,5 cm Gewicht/Lengte met 3 maand Boni001 Mirthe ------------ 5.735 gram - 59,5 cm Angelsfire - Tygo ----------- 5.780 gram - 60 cm 1Dondersteen - Ylva --------- 5.990 gram - 61,4 cm Belliebel - Dinand ---------- 6.235 gram - 60,5 cm Guppekop - Daniël ----------- 6.330 gram - 63 cm mammamia - Etienne ---------- 6.750 gram - 65,5 cm Evenstar - Renske ----------- 7.220 gram - 62,5 cm Bloempje83 - Sam ------------ 5.850 gram - 65 cm Mama25 - Devin -------------- 6.370 gram - 61,5 cm Gewicht/Lengte met 4 maand Bloempje83 - Sam ------------ 6.775 gram - 68 cm Belliebel - Dinand ---------- 7.155 gram - 63,5 cm Evenstar - Renske ----------- 7.690 gram - 65 cm Ladytijger - Bram ----------- 6.780 gram - 64 cm
Over slaapjes. Je zegt dat Karishma rond 8 uur vaak al jengelig wordt en graag haar flesje wilt. Dat is wel een teken dat ze echt moe is denk ik. Is het niet een idee om haar dan rond half 8 in bad te stoppen en dan meteen daar achteraan de fles al te geven? Als ze haar flesje op heeft hop, naar bed. Ik doe het zo altijd bij Dinand, en ik weet, dat als hij zijn flesje leeg heeft en rond 19.45/20.00 uur, en daarna op bed leg. Dan slaapt hij zo en hoor ik hem niet meer. Ik snap dat je haar ritme niet zomaar wilt veranderen, maar misschien wel eens goed om uit te proberen. Heb jij een uurtje langer de tijd voor jezelf 's avonds. Echt, ik vind het heerlijk dat ik de avond zo goed als voor mezelf heb. Over werk. Ik snap dat je met borderline goed aan jezelf moet denken. Misschien inderdaad een leuk idee om het bejaardencentrum weer op te pakken. Al is het maar voor een dagje, je bent in ieder geval weer een dag onder de mensen. Sociale contacten zijn ook erg belangrijk voor jezelf. En met wie kun je nou beter een praatje maken dan met de oude van dagen hihi.
Zo ben weer thuis en de mirena zit... Helaas ging het mis met afknippen en trok ze hem er weer uit, dus moest andere ha gebeld worden of hij er nog eentje had. Gelukkig had hij er nog eentje dus is hij er even bijgebleven, toen ging het wel goed gelukkig. Al met al viel het wel mee, tis vooral een vervelend gevoel. Nu ff lekker op de bank liggen, de kids liggen al in bed. @ hier niet echt een vast schema, kwa voeden/slapen/spelen. Devin gaat meestal na de voeding naar bed, en slaapt meestal 1 a 2 uur tussen de voedingen in, soms wat korter en soms wat langer. Maar hij slaapt iig beter als Jaylinn toen ze baby was.
Hier gisteravond ook een heeeeele dunne luier. Het was gewoon net als een plasje, in de luier getrokken. Afijn, hij sliep, dus kon hem zo verschonen. In het ziekenhuis had ik een tube met zalf tegen kapotte/schrale billetjes. Heb hem mee naar huis genomen (stiekem) omdat het echt geweldig spul is. Orabase heet het. 1 dag smeren, de volgende dag was het over. Het is een gelige zalf met kleine korreltjes erin. Heb gevraagd in het zikenhuis of ik dit zomaar kan krijgen bij de dokter. Dit kon gewoon. Maar zielig is het wel, vooral als je ziet dat ze er last van heeft. HEEEELP ONZE KINDJES WORDEN GROOOT!
Succes. Gaat vast goekomen. Ik ben ook wel eens benieuwd dat als ik Dinand na zijn fles van 19.45 gewoon laat liggen en hem zelf laat komen, hoelaat hij dan komt. Ga het maar niet uitproberen. Ben veel te bang dat hij het klokje rond slaapt. Maak hem liever nog een keertje extra wakker en dat ik gewoon lekker de nacht kan doorslapen.
Een net schema heeft die dame van jullie hoor. Hihi, en het journaal, dinand vind alles wat beweegt leuk momenteel. Zelf voetbal heeft hij vol interesse zitten kijken. Nu hebben we ook wel een leuke tv om op te kijken hihi. Maare, ze kunnen er niet vroeg genoeg mee beginnen met het journaal. Kunnen ze zien wat voor bende het hier af en toe is in dit kleine kikkerlandje.
ja heel wakker. Hij slaapt snachts wel lang. van 10 tot 10 ongeveer met rond 7u een fles en dan weer verder maffen. Vanochtend sloeg hij zelfs die fles over en werd pas 5 voor 10 wakker dus heb herlijk uitgeslapen en op de rest van de dag is het meestal 2x 3kwartier/uur
JOEEEPIEEEE, de nieuwe bank is er. En hij is groot. Hihi, nouja met het oogpunt dat we hier niet voor eeuwig blijven wonen. Zal zo ffies spammen.
lilalief! fijn dat je er weer bent. Ennuh... goed dat jullie in therapie gaan en dat je weer aan de gang gaat.En leuke foto's! flessen: hoeveel cc krijgt jullie kind per 24u? word beetje gek van de CB's. De 1 zegt flessen van ong 200cc klaarmaken maar dan spuugt daniel heel veel omdat het teveel is. Dus ik zei van de week dat ik eerst fles van 120cc maak en dan evt nog meer als hij er niet genoeg aan heeft en dat ik liever x extra voedt dan dat hij zoveel spuugt. Zegt ze dat dat geen probleem is. Maar ben vergeten te vragen hoeveel hij per 24u moet krijgen arm reuske mama25, fijn dat hij erin zit bank: zoiets wil ik ook! topic voeding: ook even gereageerd fotowedstrijd van Benthe?: ook gestemd
Mooi bankstel bellie geniet er maar van. En hoe zit hij of ligt hij. haha. Ja de tijden, Even er op terug koment Karishma gaat rond 8 uur in bad. En gelijk daarna de fles en ligt meestal rond negen op bed. We hebben het wel geprobeerd om eerder te doen maar dan wil ze echt niet slapen. Denk rond dat de dagen weer korter worden het makkelijker is om haar steeds iets eerder in bed te doen. Maar ze slaapt wel van 9 tot tussen de 7.9 in de ochtend. Echt niet slecht. Ja idd het is wel lekker om de avond voor je zelf te hebben. Maar heb er nog een rond lopen. Die gaat ook rond half negen naar bed. Maar die is ook vaak lastig dan weer drinken dan plassen, Ma heb verstopte neus, En o ja ma wil dit nog vertellen hihi. Dus voor het hier echt stil is, is het vaak rond 10. Maar ja dat is zo met oudere kinderen, Die gaan er steeds meer een sport van maken om te rekken qua tijd. ( Ook al moet die plassen voor die gaat liggen. Drinken en neus snuiten., Bekertje drinken bij ze bed wc papier voor zijn neus.) En de waarschuwing dat hij er niet steeds uit mag komen. En ga als hij gaat slapen vaak nog een min of tien lezen of praten met hem dag door nemen. Vriendlief geeft dan Karishma de fles. Ja tien jaar thuis zitten is een hele poos. Daar voor werkte ik wel. Van af me 18 tot 25.Voornaamlijk productie werke en schoonmaak. wel verschillende banen. En vond het leuk. Daarna is de ellende begonnen. Uitkomen bordeline/ postnatale problemen relatie. Wat nu dus de lat is geworden. Grr lastig he het leven soms. Ach een ding heb ik wel geleerd ben rustiger geworden. Denk eerst na voor ik wat doe. En heb geleerd me grensen te kennen en te bewaken.
Ik denk dat je dan wel een fles of 6 kan geven. 6x 135=810 cc. Ze moeten tussen de 600 en 1000 cc per dag zitten. Dan is 810 best mooi.
Och was sneu. En vervelend dat ze er zo last van heeft. Zelf gebruik ik scudocreme. En misschien als ze lekker thuis is lekker in haar blote kond even op een malton matje leggen lucht te drogen zeg maar. Koelt af en vaak vinden baby.s dat heerlijk. O ja borstvoeding geven met een baby. Ja heb het ook gedaan drie weken maar. Maar kan je nog herinderen dat hij met een tand geboren is. Kan je wel vertellen dat was soms auw. Net spelde prikjes. (Gelukkig verloor hij hem met drie weken)
dan zit ik goed afgelopen 2dagen was het tussen 700 en 900 cc. Moest het bij gaan houden omdat ik niet wist hoeveel hij per dag kreeg