De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmiddag allemaal.

Ja weet ben laat. Nou ja hoe komt dat. Vertel zo.

Eerst Lilalief. Wat een naar bericht over dat kindje. Heel veel sterkte en dat ze ondanks alles er toch boven opkomt, en we idd blij mogen zijn met onze gezonde kinderen.

Arun en ik hebben buik griep of wat verkeerd gegeten. We zijn beiden de halve nacht op de wc te vinden geweest. spugen en diaree. En buik krampen. Heb net een koppie koffie op hoop dat dat blijft zitten en Arun is door zijn vader naar bed gestuurd. IK heb vanacht gesmeekt melt je ziek vriendlief. Gelukkig heeft die dat gedaan en kon ik vanmorgen nog wat verder slapen, Was helemaal kapot en ja als je ziek ben dan voel je je al lam lendig. Ik zeg tegen hem heb geen zin om steeds Karishma van schoot te gooien. Omdat mama zo nodig naar de wc moet, word ze ook niet vrolijker van. Maar twee zieken in een nacht is wondelijk. en hoop zo dat het eigenlijk wat verkeerds gegeten geweest is. Anders straks nog kans dat we Karishma nog aan steken. en spugen en diaree met baby.s is gewoon geen goede combinatie dan heb ik het liever de hele week dubbel.

Sorry echo bericht. En tot tikkens. O ja Evenstar kijk straks even naar de baby.s in concert of zo iets grappig. ;)

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee ben bang van niet, voelde de draadjes en onder stukje van mirena. Dus straks ff laten checken!

Mijn praktijkopleider is net weg, ze vind het ook heel erg spannend hahaha!! Ze is alleen mijn uniform vergeten, dus moet ff witte broek aantrekken met een shirtje en dan krijg ik als ik in zorg ben, een uniform. Ik kan nu dus elk moment gebeld worden voor een zorg, die morgen voor mij begint.
    Werd vanochtend gebeld dat de gene met wie ik mee zou lopen ziek is dus dat ze even een andere gaan zoeken... even afwachten dus maar het gaat nu echt beginnen!! :D

3. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Wauw spannend!!!!

Enneeeeh, opletten hé als je nog vloeit met die mirena... :D Met zo'n wit pakje zou ik toch wat extra maandverband meenemen! ;):p

Succes!

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jullie waren niet te missen :D! Leuk stukje!

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeej, een papadag zou lekker zijn voor jou! En voor papa, hier vindt boniman het ook geweldig om 1 dag in de week met de kinderen thuis te zijn.

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hoop voor je dat ie toch goed blijkt te zitten!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Inderdaad, het is toch maar een wonder dat je een gezond kindje hebt. Pff. Zet je even met beide benen op de grond idd.

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier doen ze dat standaard, dus ben laatst geweest. Gelukkig zat hij helemaal goed. Ze keken ook nog even naar de eierstokken, of die goed qua grootte waren (zal wel met de hormonen te maken hebben). Vond het wel fijn dat ze er nog even goed naar keken iig.

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Beterschap Pnir. Ik hoop dat je snel weer opknapt en Karishma niets meekrijgt.

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zeker spannend ja! En ja zal idd opletten en extra maandverband in me tas stoppen... tot nu toe alleen na inbrengen gevloeit daarna niks meer dus hoop eigenlijk dat hij toch goed zit...
    En als het heel erg is hoef ik geen witte broek aan ;)

@ Boni thnx!! Ik hoop ook dat hij toch gewoon goed blijkt te zitten en anders idd maar even een echo'tje laten maken

11. mammamia

mammamia Niet meer actief

@boni: jep, heb een gezellige verjaardag gehad en ben weer lekker verwend met cadeautjes!

@ninja: gefeliciteerd met jullie aanstaand huwelijkd:D

@iedereen: heb wel wat bijgelezen, maar niet alles... hoop dat alles goed gaat!

@hier: vanochtend weer naar het CB geweest. Etienne weegt nu 7730 gram en is 68 cm. lang (kan degene die de lijst bijhoudt dit er even opzetten? Alvast bedankt!)... Verder was alles prima met em. Ze vonden het een lekker bewegelijk en vrolijk ventje. De voedingen gingen goed en daar hadden ze geen op of aanmerkingen over. Hij zat netjes boven het gemiddelde op de curve en hij kreeg nog ff 2 gemene prikjes. Heel eventjes huilen, maar was ook snel weer over. Toen de fles en daarna 2 uur geslapen. Heerlijk!

Fijne dag allemaal!

XxX

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lekker dat die zo goed gegroeit is.

Morgen mogen wij weer ben benieuwd. Weet niet of ik de prikjes laat zetten. A ze is verkouden En B denk dat ze toch ook iets van een buikgriep gaat krijgen. Was er al bang voor. Alles komt meestal in een:(.

Had de assistente van de ha al gebeld en uit gelegd wat we al denken. ivb verkoudheid. Begon ze geef haar wat extra water. Terwijl ik al honderd keer heb gezegt als ik gewoon puur water geeft het er meteen weer gelijk uit komt zijn ze daarnu zo dom of lezen ze weer hun standaard praatje op:x. Had haar vanmiddag de fles gegeven met alleen wat rijstenbloem en jawel halve voeding er uit. Daarna wat fruit hap gegeven. Wat er nu dus ook uit komt :( . Ze laat ook de helft van haar fles staan. Duidelijk dus dat ze niet lekker in haar hum zit.:(.. en net de tempt genomen en gaat richting de 38. Het was 37.8 :( Dus. Als dit zo door gaat zit ik vanaaf bij de hap.:( Ziekenkinderen vind zo grrr.

Sorry van mij geklaag.;)

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo ben bij de ha geweest, en ze heeft even gekeken, en ziet 2 touwtjes, ook even inwendig gevoelt en voelt niks geks. Naar haar mening zit hij dus goed, maar om het zeker te weten moet ik volgende week eventjes een echo laten maken. Dus tot die tijd eventjes geen onveilige sex.
    Als hij niet goed mocht zitten, wordt hij verwijdert en krijg ik als ik hem nog wil een verwijzing naar de gyn om hem daar te laten plaatsen. :(:(:(

Nu wachten tot ik gebeld word voor werk :) Hopelijk wel, maar tis echt zo spannend nu!! Ben er gewoon zenuwachtig van...

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jemig, dat is niet niks. 26 weken, zo verschrikkelijk klein zijn ze dan nog. Ik hoop echt dat ze er zo goed mogelijk uitkomt. Maar toch ga je wel zitten denken en zitten malen, hoe zal de toekomst van het kindje zijn? Zal ze ooit een besef hebben dat ze leeft? Erg heftig. Kan me voorstellen dat dat er behoorlijk inhakt.

En inderdaad we mogen van geluk spreken dat we allemaal gezonde kindjes hebben. Dikke knuff meis!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Beterschap meid, ook voor Arun. Hoe is het met karishma? Al minder verkouden aan het worden?

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ja dat besef heeft ze (gehad) want ze is er al 3 maanden nu.. 3 maanden vol operaties en ziekenhuisgedoe, maar met besef; ze reageerde al op haar papa en mama..
    De vader spreekt over "bijna fataal" dus ik heb het idee dat de overlevingskans héél miniem is.
    Arm kind, 3 maanden ellende en dan is het ineens over.
    Als ze dan al mag blijven, wat voor leven gaat ze dan tegemoet?

En de ouders, 3 maanden stress, zenuwen, heen en weer naar het Ronald Mc Donald huis en je kleintje dan verliezen op een punt dat het eigenlijk heel goed ging ineens!

Bah bah bah..

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Beterschap Patricia en Arun!

@ hier;

Naar de internist geweest.
    Ze denkt met de pijn ook aan fibromyalgie :)() maar gaat voor de overige klachten bloed en ontlastingonderzoek doen.
    Ook de hormonen gaat ze nakijken.

Afwachten maar weer!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn dat alles goed was:D. Ennuh de meeste kindjes zij in vergelijking met mij kleine apekoppie behoorlijk lang. Dinand is pas 63,5 cm. Geloof dat mirthe hier de kleinste is met haar 61cm?

En prikjes, ja nooit leuk, maar het is ook zo weer over:D.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hou het maar goed in de gaten, ook qua hoeveelheden die ze drinkt. Die kleintjes zijn zo snel uitgedroogd. Dikke knuff!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Met 3 maanden met je al zo gehecht aan een kindje. Je bent er al aan gehecht als het nog in je buiik zit, maar als je eenmaal bevallen bent, kun je helemaal niet meer zonder je kindje. Zo verschrikkelijk ooneerlijk is het leven soms, bah.

Deel Deze Pagina