Spannend Donder.. ik wilde net vragen hoe het met Ylva en haar voeding is.. Ik heb overigens nog een onaangebroken bus pepti hier liggen. Ik weet niet of je het zelf moet betalen, maar als je verzendkosten zelf betaald stuur ik je de bus zo op! Tenzij je het vergoed krijgt van de verzekering natuurlijk..
OH! da's fijn om te weten ik pb je nog... momenteel word het nl niet vergoed. Ik weet nog niet of ik het verder nog nodig heb... moesten nl zelf thuis de provocatie-test doen... 2 weken pepti en wanneer de boel op is dan over naar oude voeding en dat is morgen of overmorgen.... ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan... wel eng...
zw Yoga en ik sport nu zelfs 2keer in de week. Maar daar doe ik niet rustig aan... hihi Onder begeleiding van een medisch trainer. Echt heerlijk! Nu nog gewicht er af dan zal ik helemaal blij zijn... maar momenteel heb ik het niet op lijnen.... ik staak even...
Ik reageer morgen weer, Lila wakker en vrolijk, ff liedjes zingen. Donder; knuf! Ik bel je zo even over die overstap!
@ Ladytiger, wat een leuke foto's! Wat zien jullie er leuk uit met z'n tweetjes!!! @ Donder, heb jij zin in vakantie? Wat gek! Ik niet hoor, volgens mij ben jij de enige... NOT IK OOK!!! IK WIL OOK WEG, lekker vakantie vieren. Heerlijk! @mama25, ben benieuwd of je inmiddels aan het mee-puffen bent met een bevallende vrouw waar jij het kraambed gaat verzorgen. @hier thuis: ben weer eenzaam en alleen Wel een leuk dagje met de kids gehad. Een 2e hands fiets voor Max gekocht in Breskens en gelijk maar even naar het strand gegaan. Met de camper, 5 kinderen! We stonden áán het strand! Lekker voetballen, in de zee golfje springen, zandkasteel bouwen en nog lekker soep gegeten in de camper. Om 20.00 waren we weer thuis. Lekker toch, dat is weer het voordeel van wonen bij de zee. Het nadeel is dat ik toch wel steeds vaker mijn familie en vrienden ga missen, vooral omdat ik zo vaak zonder man zit hier...
@ bel, je hebt nits gemist. Ik heb hier verder niets verteld. Het is gewoon niet leuk met de mensen waarmee ik samen moet werken (niet allemaal hoor!) die geven mij een niet zo´n prettig gevoel. En dat weten ze. Dat heb ik ze gezegd... Verder wil ik er niets over kwijt. Heeft toch geen zin... @ Mama truste!
Oh ja! ik was naar bed aan het gaan.... Ik geloof dat ik nu maar een sprintje onder de douche door ga nemen en dan dochterlief ga verrassen op een fleske. TRUSTE! Voor straks!
Hihi, ik doe de babyfoon alleen aan omdat ik anders bang ben dat ik hem in mijn slaap niet hoor. Mja dan denk ik 's morgens wel eens als ik hem hoor kletsen: Hier kun je eigenlijk niet doorheen slapen hihi.
Goedemorgen Hahaha bellie lekker gescrabbeld hahah Hier een redelijke nacht gehad, beetje onrustig. Volgens mijn begeleidster word de maand steeds voller en komt er dus een babyboom in babyland... hahha! Vannacht niet gebeld, maar wel wakker geweest. Was om 3 uur, Devin had een lol in zijn bed, dus speentje gegeven en toen weer geslapen tot 6 uur en toen vond hij het gewoon genoeg. Dus hem bij mij in bed genomen en flesje gemaakt ed. Nog eventjes geknuffeld en gespeeld en nu slaapt hij weer. Ik zit nu ff aan me ontbijtje, en moet, als ik niet gebeld wordt, om half 9 eventjes bellen om te kijken hoe of wat... ben benieuwd!! (Edit inmiddels gebeld en er is nog geen zorg, dus nu wachten en beschikbaar blijven, want er kunnen zomaar mensen uit het zkh komen die zorg nodig hebben... wachten dus!!) Fijne dag allemaal!!