Bellie, jullie heben een breed scala aan gezelschapsspelletjes zeg! Wij ook hoor, maar hij is er steeds niet en als ie er wel is, is ie moe Mama25, nou dat wordt dus nog eventjes wachten! @Hier: een redelijk nachtje, Olivier kwam weer (zoals gewoonlijk) 2 keer voor voeding. Ik merk dat het steeds moeilijker wordt als hij af en toe een nachtje doorslaapt. Ik ben dan 10 keer zo moe als hij daarna dan weer wél 2 x voor voeding komt. Als je standaard 2x per nacht eruit moet dan went dat gek genoeg wel. Maar ja, gewoon elke nacht sláápen lijkt me nóg beter
Helleuuuu!!! Mama25, hoe doe je dat met de kindjes als je opgeroepen wordt? Of is vriend er nu 's nachts? Spannend, je wordt echt meteen in het diepe gegooid! Gelukkig heb je al veel persoonlijke ervaring. Dat zal ongetwijfeld helpen. Ik vond het zelf altijd erg apart om geholpen te worden door een vk die zelf geen kinderen had, ook al slaat dat nergens op. Bij kraamzorg vind ik het ook een fijn idee als iemand ECHT weet hoe het is! Dondersteen, het blijft dus ge-emmer op je werk Kut zeg. Is het erg moeilijk om van school te veranderen? Is het een structurele clash van persoonlijkheden? Sterkte iig!! Bijna vakantie!! Hier even bijkomen van een dag van alle uitersten (gisteren). Ik moest gisteren werken, en kreeg vreselijk veel op mijn bord. Allemaal wel leuk, maar ik had moeite om mijn kolfmomenten goed in te lassen, en kolfde opeens ook iets minder. Nu kolf ik superveel dus dat is geen probleem. Maar het leidde wel tot meer stuwing, en een lektiet, bleh. Ik kan er nog niet veel over loslaten, maar ik heb carriere-matig heel, HEEEEL goed nieuws gehad gisteren. Helaas is het nog niet helemaal zeker, dus my lips are officially sealed, maar laten we zeggen dat ik zonder al te veel zorgen me kan richten op de toekomst, ondanks mijn aflopende contract
Jodelahiti, ik ken het gevoel. Ik heb ook liever gewoon elke nacht hetzelfde. Nu eens een nacht met 2 keer, dan weer 1 keer (geen keer bestaat niet), het put me best uit. Ben je eigenlijk alweer aan het werk? Ik ben niet enorm goed bijgelezen
hoihoi hier gaat het niet echt lekker. Ben aan de rees. Denk door de chinees van gisteraaf. Vind dat superlekker maar mn buik iets minder beessies: 3, aan de spijlen van ledikant lijnen: ben ik gister mee begonnen. Was wel ff lastig in de winkel! vakantie: goed idee! mama25: hoop voor je dat je snel gezin heb, slopend dat wachten!
@ Evenstar mijn moeder is bereikbaar, en komt hier naar toe zodra ik weg moet. En idd scheelt al wel dat ik wat ervaring heb, mijn vk heeft ook geen kinderen maar toch een hele goede. Al vind ik dat als je het eenmaal zelf meegemaakt heb, je echt weet hoe het is... @ Gup ja hoop het ook... maar ja tis nu afwachten! Ben gewoon thuis dus lekker rustig... en hopen dat er snel een gezin is of een bevalling waar ik naar toe mag...
Guppekop, beterschap! Evenstar, goed nieuws lees ik tussen de regels! Gefeliciteerd dan maar alvast... lekker. Mama25, hopelijk wordt je snel gebeld Jodela, het is idd lekkerder als ze òf elke nacht komen òf nooit 's nachts. Heb er nu ook meer moeite mee 's nachts dan toen ze elke nacht wakker was. Donder, balen dat het op je werk niet lekker loopt! En welkom terug! (heb je trouwens zin in vakantie of zo? Las zoiets tussen de regels door ). Jodela, lekker dat je zo dicht bij het strand woont zeg.. jaloers! Lilalief, hier geen last van fybriomalgie, maar ben het wel met je berichtje eens. Wie zegt dat we alle ziektes/aandoeningen/oorzaken hebben ontdekt en dat er niet nog meer is waar het aan kan liggen? Gillende baby's: hier nog niet.. maar wel volop glimlachen, zo lief! *smelt* Pnirmal, hoe is het met Karishma nu? En ben jezelf en Arun ook weer opgeknapt? Zag nog mooie spam van verschillende mensen...
Hier weer eens een rustige dag waarop ik niets hoef. Ook wel weer héél lekker. Nou ja, moet nog wel een paar wasjes wegwerken maar zijn handdoeken, dat is altijd snel klaar met opvouwen gelukkig. Zit nu ff wat te backuppen, laptop doet af en toe raar dus leek me niet verkeerd om ff te doen, vooral voor de foto's. Binnenkort windows er maar eens opnieuw opzetten..
Hallo goedemiddag allemaal. Kom net van het cb met Karishma ze heeft toch haar prikjes gehad. Alles is goed en ze is goed gegroeit. Even voor wie het lijstje bij werkt. Derde maand was gewicht 5380 Lengte 57.2 Was op 25 mei 2010 Die stond er nog niet op. Maand drie. En hieronder maand vier. Maand vier nu. Gewicht 6200 lengte 62.0 Nu 22 juni 2010. Verder een goede nacht gehad. Gesprek gehad bij ggz. We gaan wat dingen uit zoeken waar mijn angst van daan komt ivb werken met kinderen, IQ test en nog wat testen. Kijken of het idd bordeline is of toch iets anders. Heb nog niet bij gelezen ga dat zo doen. Groetjes en tot tikkens.
Lekker een rustig dagje. Hier de was ook nog opvouwen vier wasten van af gisteren. hihi plus stofzuigen als karishma wakker word en dweilen en de wc ach en als ik dit zo lees zien we wel wat het word vandaag haha. Ze ligt hier bij mij op de bank even te slapen. viel pardoes in slaap te laat voor bedje ach wel gezellig even zo naast me.
Beterschap., Weet wat is gisteren een buik virus of ook voedselvergifteging mee gemaakt arun en ik. Gelukkig nu weer opgeknapt.
Vervelend meis hoop dat je werk situwatie snel verbeterd. Lijkt me niet leuk werken zo. En idd geen moord kuil maken van je hart. Zeggen als het je dwars zit. Stekte.
Hier geen babyfoon. Karishma ligt bij mij op de kamer. Vanancht ben ik de bank op gegaan. Kan er soms niet meer tegen als ik haar de halve nacht hoor baby geluidjes maken. Je word er steeds wakker van. terwijl ze zelf gewoon slaapt. De bank lag heerlijk hihi vaders lag wel in mijn bed. Die ligt al een paar weken op de bank. In verband zijn snurken. Hij wil niet omdraaien in zijn slaap en ik stop echt niet met aan tikken als hij slaapt.
Vervelend idd dat je zo vaak zonder man zit. En leuk een fiets voor Max. Brenskens ben er een keer geweest. Het is er idd stil. Zeker als je uit de randstad komt zo als ik. Maar aan de andere kant wat je schrijft je zit wel lekker dicht bij het strand en bij Belgie is ook mooi.
Zo ben weer terug, was eventjes boodschappen gaan doen en ja hoor toen ook gebeld Morgen heb ik mijn eerste zorg, tot zaterdag! Spannend!! Heb er wel zin in maar vind het toch ook beetje eng... hahah
Jippie mama25! Het begint nu echt! Heel erg veel succes ermee. Hier een blije mama, Mirthe is zo vanuit het niets begonnen met kletsen. Ze ligt lekker in de box te praten tegen haar mobiel, haha. Heerlijk geluid weer. Ga zo maar eens een klein stukje op video zetten.
Hahahaha Mirthe neemt mama in de maling . Ze was dus héél druk aan het kletsen, dus ik dacht, mooi even een stukje opnemen (das leuk, dan heb je dat op video vanaf de allereerste keer dat ze het deed). Nou, mama kwam met de camera aan en mevrouw was stil. Heb er een paar minuten boven gehangen, maar er kwam niets meer uit. En zoals te verwachten viel, heb de video weggelegd en er wordt weer volop gekletst in de box . De ondeugd!
Hihi dat doet Renske ook als ze lacht. Toch hebben we erg veel foto's met een lachebek, maar dat zegt meer over hoeveel foto's er in totaal zijn Kletste Mirte eerder niet? Was ze dan stil? Renske kletst ons al een hele tijd de oren van het hoofd. Die heeft ook na de nachtvoeding verhalen, en sowieso als ze aan het spelen is. Dat wordt nog wat als ze echt gaan praten, hihi. Mama... waarom dit, waarom dat? Heerlijk, ik zie er ook wel naar uit