De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Stil was ze niet, maar het bleef beperkt tot èèèèèh en dan vooral als je samen zat en 'terugpraatte'. Dit was vandaag de eerste keer dat ze het uit zichzelf in de box deed tegen haar mobiel. En het waren ook andere geluidjes opeens. Zou je wel een filmpje willen laten zien om het uit te leggen, maar tja... dat is dus niet gelukt ;)

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goeieavond allemaal!

Pff hier een hele drukke dag achter de rug gehad. Ben wel een klein beetje gesloopt, maargoed de tijd ging dan ook wel supersnel vandaag.

Is even kijken wat ik heb onthouden van het bijlezen:

Evenstar: Jippie, wat oed dat je een positief vooruitzicht hebt op het werk:D. Dat geeft vast een goed gevoel:D.

Mama25: Joeehoe morgen je eerste werkdag:D. Leuk, leuk. Heb toevallig van de week is gekeken naar werkend leren tot kraamverzorgster. Lijkt me echt leuk om te doen, alleen is dat nu nog een beetje te vroeg. Ik zou niet weten waar ik met Dinand naartoe zou moeten als ik opeens gebeld wordt. Ach, misschien voor in de toekomst leuk:D.

Boni: Jeeeeej mirthe kletst:D. En als ze enmaal beginnen, dan houden ze niet meer op hoor hihi:D. Dan gaat het brabbelen over in gillen.

Pnir: fijn dat het gesprek goed gegaan is. Hoop voor je dat er wat uit komt. Vind het goed van je dat je dit gesprek bent aangegaan.

How de plicht roept, meneer heeft een volle stinkluier:D. Ffies verschonen hihi:p.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Bellie ja nu gaat het echt beginnen! Ik doe ook werkend leren hoor!! Normaal is de opleiding 3 jaar en ik doe het in 16 maanden... maar komt goed!! Hoewel het best erg spannend wordt nu.... :)

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kan me best voorstellen dat je het spannend vind:D, dat zou ik ook hebben hoor:D. Soms zit ik wel eens te twijfelen of ik de stap nu niet zal maken. Mja ben nog zo moe en heb het nog best naar mijn zin op mijn werk. Ach wie zien wel wat de toekomst ons brengt:D.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    waar is iedereen?

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

hier!!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik zie je!
    al veel zenuwen vor morgen? 1ste 2de 3de kindje?

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja best wel, 2de kindje

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk! van hoelaat tot hoelaat moet je morge?
    ik mag het zeker niet dagje overnemen van je:D

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

hahah begin net :p
    Moet er tussen 8 en half 9 zijn en denk tot ong. half 3, maar dat weet ik morgen pas. Heb de kraamverzorgende met wie ik mee loop al eventjes gesproken, toevallig woont ze vlakbij mij alleen gaat ze op de fiets... en mijn fiets is kapot dus ga ik met de auto!

Hoop iig dat ik snel me kleding krijg... want moet nu gewoon een witte broek met shirtje aantrekken...

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

maare ik ga nu mijn kleine mannetje nog ff flesje geven en dan ook slapen... en morgen vroeg op!!

AAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH sorry moest ff!!

Komt vast goed!

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    okej. Veel plezier he morgen! komt helemaal goed!
    Kzit nog ver weg dus gil maar raak hoor:D

weltruste! ik wacht nog ff tot wim terug is van sturen, misschien dat er potje rummicub nog in zit:D

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O is erg leuk he hihi. Dat kletsen hihi.

Ja karishma doet het ook. Tegen van alles en nog wat.,

En Evenstar. mama dit mama dat ja is leuk maar na een tijd kan je dat ook goed zat zijn. En ik spreek uit ervaaring hihi. En vaak op momenten dat het niet uit komt haha. Zit je te eten mama. Hoe worden kindjes gemaakt. Mama waarom moet je wel eens spugen. haha mama hoe is de aarde gemaakt. Mama mamamamamama ga zo de hele dag maar door maar het is wel leuk. En zeker de eerste keer als ze echt mama zeggen. Dat is zo mooiiii.;)

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mama heel veel succes morgen. Met je eerste werk/leren. Ook spannend lijkt me maar je kunt het. Succes meis.

Zo ben net thuis. Was na het eten even naar me zusje gevlucht hihi. Kreeg het op me heupen, Zeg tegen vriend lief ik moet er even uit dus ben een bakkie wezen doen bij me zusje.

Nog ander halve week dan begint de grote vakantie. En zie er een beetje tegen op haha. Arun zes weken thuis:(:D;)8):(:(:$:x:);):):p Dat denk ik daar bij haha. Ach ja.

Hoorde van m,n zusje dat ook me neefje bij Arun op school gaat. Spannend en ook wel leuk misschien komen die twee samen in de klas. Waar ik gemengde gevoelens bij hebt,. Aan de ene kant leuk voor Arun en me neefje maar aan de andere kant. Is het misschien ook wel fijn als ze in een aparte klas samen zitten. Het zijn net broertjes en die maken wel eens ruzie natuurlijk.:( Ach ja de tijd zal het leren. Kan wel over al van een mug een olifant maken.:D

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi dames,

Ben de laatste dagen wat druk om overal op te reageren. Ben sinds deze week ook weer 3 hele dagen aan het werk, dus even een nieuw ritme vinden... komt goed! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie kleintjes! Zag al leuke/lieve foto's voorbij komen. Wat worden ze toch allemaal groot he? De tijd gaat erg snel. Morgen word ik alweer 28:$ HELLUP! Haha... manlief heeft een daggie vrij, dus we zijn lekker met zen drietjes. Ben nu bijna een week van 1 pilletje af en heb nog geen afkick verschijnselen, daar ben ik heel blij om!

Iedereen alvast weltrusten en tot spreeks...

Liefs, mammamia

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Fijn dat het zo goed gaat. En alvast gefeliciteerd;)

17. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He hallo,

Hier is alles goed. Over werk gesproken. Mijn vriend heeft morgen een sollicitatiegesprek. O ik hoop echt dat ie aangenomen wordt met de voorwaarde dat hij op woensdag vrij kan zijn!!! Hij heeft woensdag papa dag en ik moet altijd werken dan behalve morgen dan want dan heeft ie dat gesprek.
    Britt doet het erg goed. Is al een paar keer omgerold zowel van de buik naar de rug en andersom. Echt leuk. Vond haar van de week dwars op haar buik in bed aan het protesteren. Nu durf ik haar niet meer te laten liggen als ze aan het mopperen is. Ach ja. Ga nu richting bed.

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Pnirmal thnx meis!! En tis soms echt wel goed om eventjes eruit te gaan zonder de kids... Hoop dat ze snel erachter komen waar het vandaan komt ed. Komt vast wel goed!! We blijven positief he?!!

Mammamia Gefeliciteerd!!! Het zonnetje schijnt dus word vast een mooie dag!!

Hier redelijk goed geslapen, en over vanalles gedroomd haha. Toch best spannend een eerste werkdag in de kraam. Nu eventjes rustig eten/drinken, daarna douchen en dan met klein uurtje weg.

Nou meiden wens jullie allemaal een fijne dag met veel zon toe! Enne tot vanmiddag/vanavond!!

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    happy birthday mamamia!

mama25, en, hoe was het vandaag?

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Spannend en we horen het wel hoe het is gegaan toch???

Hier goed geslapen. Karishma was wakker om half acht. En ligt nu lekker in de box te spelen.

Nu zijn er wat werkmannen in huis om wat klusjes van de woningbouw te doen.;)

Dus vanmiddag peun ruimen. O en wat kom ik er dan weer achter wat voor een rotzooi het hier nog is. Spinrag en me keuken wil ik toch nodig eens een super sopje geven.;)

Fijne dag allemaal en tot tikkens.;)

Deel Deze Pagina