@ mammamia LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN!! LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIAAAAAAA!! IN DE GLORIAAAAAA!!! IN DE GLORIAAAAAA!!! GEFELICITEEERD!!! geniet van je dag samen met je schatjes!
@ Mama hoe was het? @ Pnirmal, al weer allemaal wat beter? Hope so! @ Bonni, whahaha! dat met die camera ken ik ook zo goed! Gister avond wilde manlief meisjelief laten zien aan zijn ouders via skype. De hele tijd was ze aan het kleppen en aan het lachen.... en toen... dus niet. Whahaha! @ eh... moet zo snel weg naar werk. KUS!
Ach, het gaat allemaal wel. Maar wil het hier niet vertellen. Ben bang dat wk mee kan lezen. Vandaar ook dat ik v.a. wk niet hier mee kijk en schrijf... Gister b.v. veel lol gehad. Maar vnl doordat ik zelf lekker hard en veel werk heb verzet. Ik maak het gewoon gezellig.
Zo.... dag lieverds! ik ga weer aan de slag. Ben weg! Later! p.s. Lilalief heb afspraak gemaakt met ziekenhuis. Ben toch wel pissed op de ha... Later meer! Doegie!
hey allemaal. hier heeft bram waarschijnlijk de watterpokken hij zit helemaal onder ik laat het voor de zekerheid even zien aan de assistente van de huisarts. ik had de huisarts namelijk gebeld of ik iets tegen de jeuk kon doen. maar ze willen eerst zeker weten of het de waterpokken zijn. ik vind het prima dus vanmiddag ga ik even langs. hopelijk gaat bram zich snel wat beter voelen want hij is de laatste 3 dagen al hangerig en hij wil niks en is steeds aan het huilen. echt zo zielig
Mammamia, van harte gefeliciteerd! Mama25, veel succes vandaag! Man van Loontje, succes bij je sollicitatie.
@ mammamia gefeliciteerd met je verjaardag!!!! geniet ervan meid. En wat fijn dat het goed gaat met het afbouwen van de medicijnen. @mama25 veel suc6 vandaag. @man van loontje duim duim duim dat ie aangenomen word suc6!!! @ donder vervelend dat het zo gaat en pissed op de ha?? @ hier net naar de cb geweest en sem woog nu 3280 en is 60 cm lang volgens mij de kleinste hier in lengte ofnie. Maar hij deed het uitstekend nu ligt ie lekker te slapen. Ik mag bij 5 maand met 4 flessen gaan maar ga daar vandaag al mee beginnen hoor want die laaste fles moet ik altijd proppen. Het was wel oke dat ik al gegonnen was met fruit met 6 maanden mag ie ook groentes. Ik ga het toch zelf maken fruit en groente en als we weg gaan een potje ik merk dat sem banaan zelfgemaakt wel lekkerer vind haha. en het is wel gezonder want je weet wat je je kindje geeft en vind die potjes ook wel duur nu eet ie maar 2 leppels en het is maar 24 uur houdbaar dus kan ik de rest weggooien en nu eet ik zelf ook meer fruit haha
Goedemorgen dames, Bedankt voor de felicitaties! Manlief en ik zijn vandaag een dagje samen vrij en we gaan straks lekker een wandelingetje maken met de kleine. Ik heb mijn mooiste jurk al uit de kast getrokken en het zonnetje schijnt heerlijk, dus we maken er een leuke dag van! Kga nu mijn tosti opeten, gemaakt door manlief en krijg zometeen nog mijn cadeautje wiehoeee Fijne dag allemaal en tot snel... Liefs, Steph
Wat eerst.. goed nieuws.. slecht nieuws.. geen nieuws.. *zucht* Oké.. Net met Lila bij CB geweest, ze weegt 7,2 kilo en is 64 cm lang. Ze heeft ook volgens hun de motoriek en spierkrach van een kindje van 6 maanden. Ze pakt haar voetjes, en rolt zelf van rug naar buik toe. Het lijkt er ook op dat ze meer wil dan dat ze kan! Minder leuk nieuws; ik trek het niet zo goed meer.. Alles lijdt onder mijn slechte gezondheid; mijn humeur, onze relatie, tijd en geld zijn een probleem.. Het CB wil dat we nadenken over gezinshulp en/of begeleiding. Omdat we al zo lang worstelen.. zware zwangerschap, slechte start met Lila, veel geworstel met voeding en dan mijn klachten er nog bij.. Mijn gewicht gaat ook razendsnel, er zit al 8 kilo bij zonder duidelijke oorzaak. Ik wil zoveel maar kan zo weinig, dat is zo frustrerend! Steeds moeten er mensen helpen en het is fijn dat dat zo kan maar ik wil het zelf doen! Ik heb vanmorgen op een vacature gereageerd.. 13 uur per week financiële administratie.. wat ik thuis ook voor Frank doe. Aan de ene kant is er de pijn, aan de andere kant; of ik nou thuis pijn heb of ergens anders, daar heb ik afleiding. Ik wordt vandaag of morgen teruggebeld.. Wat een gedoe zeg.. wanneer mag ik genieten? Wanneer mag ik me lekker voelen? Wanneer mag ik leuke dingen gaan doen met Lila? Wanneer mag het eens spoepel gaan allemaal? Ik vecht er hard genoeg voor! *zucht*
jeetje lilalief wat een verhaal ja misschien toch maar eens met je man over hebben over begleiding want je moet zelf ook nog sterk blijven voor de kleine. Echt klote voor je dat je niet kan genieten van de kleine meid. En dat je zo blijft worstelen met je gezondheid. Helaas weet ik wel een beetje hoe je jezelf voelt i.v.m je gezondheid ik heb steeds het idee dat het me niet gegunt word om lekker te kunnen genieten van de kleine zonder pijn. En dat ik geen goede moeder kan zijn voor sem(wat grote onzin is natuurlijk) er zijn dagen dat ik liever heel de dag in bed blijf liggen. Ik hoop dat er iets uitkomt met je solicitatie. Gelukkig groeit lila wel goed he