Aaaah das niet leuk, hopelijk is hij er snel vanaf. Kan me nog zo goed herinneren hoeveel jeuk ik had met de waterpokken, verschrikkelijk, bah. Gelukkig is hij klein en zal hij er later geen besef van hebben (gelukkig).
Hihi dan is hij niet heel veel aangekomen in 4 maanden tijd als hij nu 3281 gram weegt. Je zult vast 6280 gram bedoelen hihi.
Allereerst, wat goed dat lila zo goed groeit. Altijd fijn om te weten dat je kindje het goed doet. Ook weer prikjes gehad? Ten 2e: Wat goed van je dat je hebt gereageerd op een vacature. Hoop voor je dat het iets is. Ten 3e: Zuch, dikke knuff. Kan me voorstellen dat je het niet zo goed meer trekt. En kan me ook voorstellen dat je het liefste alles zelf wilt doen, maar misschien is hulp nu geen slecht idee. Ik hoop zo voor je dat ze er zeer binnekort achter komen wat het nou precies is, dat er een behandeling voor is en dat je ein-de-lijk mag gaan genieten van je gezinnetje! Je hebt het zo verdiend meid! Nogmaals hele dikke knuff!
Kan me voorstellen dat je onderhand wel toebent aan je nachtrust. Ik bewonder je enorm dat je nog steeds bv geeft en er 1/2 keer per nacht eruit gaat. Over de rijstebloem. Ik heb echt van die maatschepjes gebruikt die bij de flesvoeding zit. Ik begon met 2 schepjes, het wordt wel iets dikker, maar niet veel hoor. Nu gaan er 5 doorheen op 210 water en 7 schepjes melkpoeder (lijkt wel of het over koffiepoeder gaat whaha). Hij drinkt wat hij wilt (meestal de hele fles) maar als hij een keer 30 overlaat vind ik dat geen enkel probleem. Gewoon de eerste paar keren een beetje uitproberen. Doe er eerst 2 schepjes doorheen, even schudden en kijken hoe dik hij word als je hem 2 minuten laat staan (het dikt altijd nog wat in namelijk), als je het idee hebt dat het nog te dun is voor de papspeen doe je er gewoon nog een schepje bij. Laat hem gewoon drinken tot hij genoeg opheeft. Het valt een stuk zwaarder op de maag dan de BV. Hoop voor je dat jij een goede nachtrust hebt vannacht .
Kan me voorstellen dat je (ondanks zijn goede rapport) toch wel verdrietig bent. Het is nooit leuk om te zien dat je kind zo worstelt op de basisschool. Toen mijn broertje in groep 3 zat, hadden mijn ouders ooit een keer een gesprek met een maatschappelijk werkster. Mijn broertje was als kind zijnde zo verschrikkelijk druk, kon zich niet concentreren enz. enz. enz. Ze hadden het over bijzonder onderwijs. Mijn ouders (ze waren toen ook al eigenwijs) wilde hier niets van afweten. Ze hadden gezegd dat mijn broertje nooit goed zou kunnen leren, en al helemaal geen andere talen zou kunnen beheersen. Afijn, weet je wat er gebeurde? Mijn broertje sprak op 10 jarige leeftijd al vloeiend engel. Wat nou geen andere talen kunnen beheersen. Hij was beter dan elk ander kind in de klas. Oke het is nu niet echt een gozer waar je tegen moet zeggen dat hij overmorgen een boek uit zijn hoofd moet kennen, maar leerproblemen heeft hij niet. Laat het hem lekker op zijn eigen tempo doen, en blijf hem stimuleren met lezen, schrijven, rekenen, topografie, taal (en alle andere vakken die hij op school krijgt). Desnoods maak je er een spelletje van. Spelend leren onthouden ze vaak beter dan dat het een verplichting is om te leren. Komt vast goed meid. Knuff!
Aaah arm ventje. Hoelang staat er voor de waterpokken ook alweer? Een week of 2 in totaal ofzo? Ik weet nog wel dat als er eenmaar korstjes op de waterpokken komen, de jeuk meestal over gaat. Tja, daar krijgen wij ook allemaal nog mee te maken. Die o zo geweldige kinderziektes!
Whaaaahahaha ge-wel-dig. Goed gevoel voor humor heeft Jaylinn. Lekkerding dat het is hihi. Zo zie je maar dat als je zelf echt wilt, het nog best past allemaal hihi.
Zo anderhalve pagina met belliespam hihi. ooh eeeh GOOD EVENING allemaal, How are you doing today? Hier alles goed. Een erg drukke dag gehad, maaar tijd ging snel en heb alweer WEEKEND joepie. Afijn, wel wat dingen gehad waar ik me verschrikkelijk aan irriteerde, maargoed heb dan ook een klachtenmail naar de 1e medewerkster gestuurd. Ben benieuwd of ze er iets mee zal gaan doen. Dinand had het ook naar zijn zin op het KDV. Had alleen vanmiddag wat last van de warmte. Gelukkig was hij hartstikke vrolijk. Toen ik hem kwam halen, lag hij samen met nog meer kindjes lekker op het kleed in de schaduw te spelen. Hij had het echt super naar zijn zin. Ben echt blij dat het KDV zo goed gaat.
tja, ergens daaronder veel bijgelezen mama25: fijn dat het leuk was! waterpokken: niet leuk! dikke knuff voor allemaal! zijn vanaf morgen weer in belgie dus zal dan niet reageren tot we weer in het land zijn.
Hihi, hij is wel erg op rust gesteld he als hij de fles krijgt. Hier nog 1 hoor, moet die fles er vooral niet te snel uithalen, anders hoor je allemaal piepgeluidjes van GEEF DIE FLES TERUG, NU!! hihi.
Ook helemáál niet leuk allemaal En die medicijnen veroorzaken vaak ook weer een scala aan bijwerkingen!
Als mama zijnde hoop je altijd dat je eigenb moeilijkheden je kindjes bespaart blijft, helemaal niet raar! Hij doet het op zijn tempo en alles op zijn tijd, wie weet maakt hij straks ineens een sprong vooruit! En anders maar niet, hij is en blijft wie hij is, toch?