De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja ook prikjes, deze eer heeft ze helemaal geen bijwerkingen!
    Het was ook een hele lieve vrouw die ze zette, heel rustig en vertelde aan Lila wat er ging gebeuren..
    Dankjewel voor je lieve reactie.. ik hoop ook zo dat ik hier over een poosje stralend nieuws kan vertellen. dat is me goedvoel en lekker kan gaan doen wat ik graag wil.. actief zijn!

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

We vergeten te vragen of ze er wel uit is gekomen, wie weet zit ze er nog steeds vast in.. :p

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

hahaha ze wou er niet uit, maar ging prima!! Als ik haar nu in bad doe, zegt ze die baby die (wijzend naar tummy) kleine grapjas!

Knuff!! Hoop echt dat het snel beter met je gaat!!
    Gelukkig heeft je meisje geen last van de prikjes! devin moet volgende week, ben benieuwd!! Mijn kleine boeda ;)

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mijn mannetje

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Jep ik ga stemmen op Devin. Karishma doet deze maand niet mee.;)
    En wat een leuke foto van Jaylinn in de tummytub hihi.Lekker meisje.

Lilalief fijn dat de prikjes goed gegaan zijn.;)

Even vergeten wie geen ander baan kreeg. Vervelend hoop dat het wel snel kan gaan gebeuren. Ergens werken waar je niet met plezier naar toe gaat lijkt me echt niet leuk. :(

De waterpokken baby :( Nu al. Hoop dat die snel opknapt.

Bellie fijn dat je een leuke dag hebt gehad.

Guppenkop veel plezier in Belgie en we horen je dan snel weer.;)

Nog iemand vergeten.Sorry alvast.

Evenstar vervelend dat je gepest bent als ik. Daar kan ik niet over mee praten. En ja als je iets als moeder hebt mee gemaakt. Probeer je, Je kind idd het te laten voorkomen.:( En idd als iemand mijn kind pest. Oo dan word ik helemaal grrr. Trouwens wat dan ook met me kind dan word ik een leeuwin. De meesten van ons denk is echt een oerkracht.

Rijstenbloem door de fles. Hier drie schepjes net zo als bellie doet met het schepje van de voeding die in de bussen zitten. En maak ook me eigen gaatjes speen. Tot nu toe niet een speen gevonden die gelijk perfect is. Heb de papspeen al geprobeerd. Maar die wil me vrouwtje niet. Die wil alleen de spenen van een bepaald merk. Gek meisje.

Bijvoeding ze vind het nog maar niks en ze zit het wat te herkouwen. Denk dat ze er dan nog niet zo helemaal aan toe is.

En bedankt voor de steun over mijn berichtje van Arun.

Idd ben heel trots op Arun daar ligt het niet aan. Hij zit nu gelukkig op een andere school waar het tot nu toe beter gaat.( Op dat weg lopen na dan) Hij heeft al een sprong voor waards gemaakt. Van idd geen letter kunnen lezen naar avi4 zeg maar dat is al een prestatie op zich voor een jongen dat totaal geen letter meer wilden lezen. Echt het helemaal gehad had met school. En nu redelijk het naar zijn zin heeft.

Hij heeft eerst op een montessori school gezeten.Achter af had ik hem daar nooit heen moet laten gaan. Is veel te vrij blijvend voor hem. Hij heeft gewoon stuctuur nodig zo als velen kinderen.;) Ach les voor het volgende kind Karishma dus. Als ze rond de derde jaar is ga ik me eens orienteren wat voor haar het beste zou passen. Kan wel kiezen voor de school in de straat( Waar Arun naar toe ging die montessori dus) Of voor Drie andere scholen die ook redelijk in de buurt zitten maar meer structuur zullen bieden. En blijkt dat ze het ook niet aan kan. Zal ik nog sneller zorgen dat ook zij naar het speciaal onderwijs kan.( Hoop natuurlijk niet) Maar als dat zo is, Is het gewoon niet anders.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand heeft afgelope donderdag ook helemaal geen last gehad van zijn prikjes. Misschien dat het toch met de samenstellingen te maken heeft van de prikjes. Al zei ze er wel bij dat hij koorst kon krijgen, maar ik moest proberen om alles gewoon zijn gang te laten gaan. Alleen als de koorts hoger dan 39 graden was, mocht ik wel een zetpil gebruiken. Mja kleine manneke heeft geeneens koorts gehad hihi:p. Wel heeft hij ontzettend lekker geslapen die ochtend/middag. Van 11 tot 15.30 hihi:p.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, zie het al voor me. Me man keek zo toen hij de foto zag: :$:D hihi:p.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik denk altijd maar zo: Als je kind daar gelukkig is, dan ben jij dat ook.

Moet denken aan mijn 1 na jongste zusje. Zit nu in groep 6. De dag voordat de school weer begon (toen ze naar groep 3 mocht) zat ze boven op haar kamer stilletjes te huilen. Toen ik vroeg wat er was zei zei: Bella (zo noemt ze mij, is gewoon een koosnaampje hihi) ik kan niet naar groep 3 hoor. Huh hoezo dan niet vroeg ik. Ja ik kan nog helemaal niet lezen (lagen 3 boekjes voor haar opengeslagen). Aaaah vond dat zo sneu voor haar. Ben toen met haar naar mijn moeder gegaan. Toen we eenmaal uitgelegd hadden dat als je naar groep 3 gaat nog helemaal niet hoeft te kunnen lezen, maar dat je dat juist leert in groep 3, was het goed. Al vond ze de eerste dag wel heel erg spannend.

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Pnirmal knuff!! Enn rustig aan hoor!!

@ Hier gewekt door mijn persoonlijke wekker. Mijn kleine mannetje ligt vrolijk te kletsen en te lachen, een kwartier voordat ik mijn wekker afgaat haha. Wel ontzettend schattig om zo gewekt te worden... :)Verder is Jaylinn ook net uit bed, en zit nu dora te kijken en pap te drinken. Mijn moeder komt zo en dan ga ik weer weg... wel leuk hoor! Maar de tijd gaat zo ontzettend snel pfffff!!

En wat is het al warm zeg!! sjonge jonge! Ben blij dat ik iig niet hoef te bevallen in de zomer ;)

Nou meiden geniet van het zonnetje en tot later!!

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Werkse. En idd lekker dat zonnetje. hihi

Hier ook gewekt door persoonlijk wekkertje. Weet je wel hoe laat. 5 uurrrrr... haha. Zo vroeg kwam ze al zeker drie maanden niet. Ze had honger. Heb haar daarna bijmij op de bank gelegd en daar is ze verder gaan slapen. Alleen ik natuurlijk niet haha. Moest er om zeven uur uit voor Arun. Die is naar school. De afwas gedaan. Droger aan gezet. Ramen open gedaan. En mevrouw ligt lekker op de bank nog te slapen. In plaats van haar bedje.;)

Ergens wist ik door dat ze de laatste dagen haar flessen minder dronk dat het een kwestie van tijd was dat ze een late nacht fles zou willen. Wat nu dus gebeurt is. Hoop alleen dat ze dit niet door gaat zetten. Slechter drinken overdag en s nachts terug halen. Ach als ze daarna nog lekker door tukt zal je mij ook niet horen klagen. volgende week vakantie en kan ik gezellig terug met haar. Arun hoeft er dan ook niet zo vroeg uit. En daar hoef ik niet speciaal meer wakker voor te worden als hij wakker word. Zet zelf de tv aan of gaat wii en. En maakt ook zelf een boterhammetje.

Fijne dag allemaal. Hij begon alleen wat vroeger haha.:(;)

11. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hello!

Even over de eerste rijstebloem ervaring van gisteren: ik heb de 3 standenspeen van avent gebruikt. Hij verslikte zich een paar keer bijna maar toen had ie de juiste techniek gevonden!
    Om 21.00 die fles en om 04.00 en om 06.00 wilde hij weer BV.
    Ik heb 1,5 eetlepel pap er in gedaan.
    Vanavond probeer ik 2,5 eetlepel.

@mama25, fijn dat je dag zo goed was! En wat een leuke foto van Jaylinn in de tummy!:)

@Bellie, weer lekker op dreef gisteren met reageren hahaha, 13 pagina's belliebel :D Maar bedankt voor je reactie op de rijstebloem vraag... ;)

@Pnirmal, mijn kids hebben ook op ander onderwijs gezeten eerst (vrije school) en hebben nu ook een achterstand van een jaar.
    Balen want ik weet niet of ze over zullen gaan naar het volgende jaar! :(
    Maar goed, met wat extra lessen en positieve ondersteuning (complimenten, een leuke activiteit doen als een werkboekje uit is ofzo) moet het wel gaan lukken uiteindelijk.
    Ook met Arun komt dat wel goed hoor! Hij mag dan misschien geen talenknobbel hebben maar ik weet zeker dat hij uitblinkt in andere vakken. Bedenk je maar eens waar hij allemaal wél goed in is!`Daar kan hij ook ver mee komen meid! Dat taal/ spelling komt wel goed.

@Hier, zometeen naar het CB voor de 3e prikken. Gezelliiiiig (NOT)

12. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
  13. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
  14. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
  15. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    En tuurlijk even zijn mooie shirt showen!!!

16. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Zo, en nu ga ik echt even met mijn neus in mijn studieboek hoor! Anders komt er niets van terecht...

Laters!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi leuk he zo'n wekker:D.

Werkse vandaag:D.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Opzich best netjes toch dat hij van 9 tot 4 slaapt. Of deed hij dat hiervoor ook al?:p. Je moet gewoon even aankijken hoe en wat. Je komt vanzelf de juiste samenstelling tegen. Ik denk dat als ik in eetlepels ga rekenen, het er ook 2,5 tot 3 zijn. Komt vast goed!:D

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goeiemorgen allemaal!

Hier een goede nacht gehad. Meneer werd om 5 uur een beetje wakker, maar na zijn speentje hebben gegeven was het goed en issie lekker gaan slapen. Hoelaat hij vanmorgen wakker werd, geen idee hihi:p. Manlief heeft hem gedaan. In ieder geval ligt hij nu net lekker te tukken. Kan ik zo mooi ffies douchen want ik zit nog in me badjas. Zal wel een warme dag worden vandaag, zit namelijk nu in het zonnetje, en vind hem al behoorlijk warm.

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Oke dan jou kinderen ook op andersoort onderwijs gezeten. Is je dat achter af mee gevallen of zo als bij mij tegen gevallen. Er zullen genoeg kinderen zijn die dat soort onderwijs wel aan kunnen maar een hoop kinderen niet. Opzich was de montessori wel leuk. Deden een hoop andere dingen die ze op een 'normale school" Zouden doen. Dat was er wel leuk aan. Arun moest zelf elke dag uitkiezen wat voor werkjes hij zou gaan doen. Nou dan raad je het al hij koos voor de blokken hoek. En zo is het van kwaad tot erger gegaan.

Nu zit hij dus op speciaal onderwijs dat betekend als hij groep 8 straks doet hij zeg maar groep 6 of 7 afgemaakt heeft. Geen probleem. En ja ben ook idd trots dan hij van niet lezen naar wel lezen is gegaan. Hij had z,n antipatie gekregen van alles wat met lezen, schrijven of wat dan ook te maken had. Ze dachten eerst licht aan zijn fijne motoriek. En nu heeft hij een heel mooi handschrift. Hij heeft op die andere school niet geleerd hoe hij wat hij wist op papier kon zetten. Montessori is vaak werken met matrialen. Op zich leuk maar bij hem werkte het dus duidelijk niet.

Maar hoop dat jou kindjes gewoon overgaan.;) Arun gaat ook gewoon over. Hij heeft dus dit jaar groep vier over gedaan en zit qua leren nu op eind groep drie maar gaat naar groep 5 van het speciaal onderwijs. Dus ben echt wel trots op me kleine man. Het is meer onmacht wat mij parte heeft gespeeld van wist al die tijd al dat het niet lekker liep op school en heb echt heel veel ondernomen om hem nu te krijgen waar hij nu zit. En denk dat hij elk jaar stap voor stap steeds beter zijn plekje gaat vinden. Ik mag niet vergeten dat hij het echt zwaar heeft gehad de laatste twee jaar. Voor dat hij naar het speciaal onderwijs ging.
    \

Sorry meiden van me lange berichtje. Als het om kinds gaat klets ik een eind weg. Haha.

Deel Deze Pagina