De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zit zeker in de lucht als ze rond vijf uur wakker worden. zo als me eerste berichtje van vandaag al vertelde ze was ook zo vroeg wakker en ze had honger.

Ze is echt aan het meute met haar flessen op het moment. Misschien toch eens het boekje oei ik groei aan schaffen, Kijken of het met de leeftijd te maken heeft. haha. Ze is niet meer verkouden en heeft niks onder de leden dus het is madam zelf die moeilijk doet. ;)

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorgen!

gister toch beetje te gek gedaan of te weinig gegeten. Was ff naar vriendin geweest met daniel en daarna naar mn ouders (mn vader ontmoet bij de auto, die kwam thuis toen ik ging;)) en toen in gorinchem weer aan boord.
    We liggen nu nog stil want de mannen moesten verven.

Kindjes op speciaal onderwijs: hoef je je toch niet voor te schamen? als ze zich daar nu beter op de plek voelen en er ook nog wat leren is het toch goed? Leuk is het niet maar ze KUNNEN leren. Mijn zusje komt qua lezen etc ook niet echt meer vooruit maar daar zijn ze nu meer op het huishouden gericht enzo, zelfredzaamheid.

jodela: kreeg je foto's weer niet geopend:(

wekkers: ik had wim als wekker, om half 8

leren: ik moet ook weer aan de gang. Gister 2 examens aangevraagt dus zal wel moeten nu:( Daarna nog 1 vak die ik voor dec moet hebben

3. Goeiemorgen!

4. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Jammer! Hoe kan dat dan? Ik weet niet hoe ik ze anders moet plaatsen...??:(

Succes met je studie... heftig he, leren en zorgen en huishouden enzzzz

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Lila kreeg gisteravond wel koorts, ze was helemaal heet.
    Wilde ook niet eten.. heb haar 'n zetpilletje gegeven en toen ging het goed, lekker geslapen!
    Vandaag jengelig, ik ga haar zo in badje stoppen..

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo dat was me een dag zeg!! Vanochtend op tijd begonnen, en om 12 uur alweer klaar. Was er leuk weer, heb vandaag ook de stand van baarmoeder gecontroleerd, krijg er steeds een beetje bij hahah wel leuk zo leer ik ook nog eens wat. Ook hebben we met de kraamvrouw even buiten gezeten, kopje thee gedronken enzo.

Toen ik mijn moeder naar huis bracht heb ik een aanrijding gehad :$, ben me dood geschrokken, de auto waar ik op zat, had klein deukje en wat lakschade, maar mijn bumper is helemaal ingedeukt en kost volgens mijn vader 2200 euro :$ Ik zat er op dus ben ik fout, de auto voor de auto waar ik tegen aan reed, remde heel plosteling heel hard, die voor mij remde hard en stond net optijd stil, ik stond ook vol op me rem, maar kon niet meer optijd stoppen. :$:$:$:x:(

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    :$:$:$:$:$:x:x:x:x:x Grrr heb een hekel aan zulke mensen die opeens boven op de rem gaan staan.

Fijn dat je deze dag ook weer leuk heb gevonden. Ben stiekem wel een beetje jaloers op je hoor hihi:D.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo hier vanmiddag even de stad in geweest. Dinand moest echt korte broekjes hebben. Had er wel geteld 1. Maare ben geslaagd hoor, ook voor een hoop andere kleren hihi. Oooh heb echt weer teveel kleertjes gekocht voor dat kleine mannetje, maargoed, het is allemaal een maatje groter dan dat hij nu heeft, dus komt goed. Maat 68 heb ik vrijwel niets van.

Scores: 4 t-shirtjes, 4 korte broekjes, 2 kruip pakjes met korte mauwen en pijpen en een slaapzakje. oh en een erg spannend lingeriesetje voor mij hihi. Zal manlief vast wel leuk vinden. Ze hebben uitverkoop bij hunkemöller:D, altijd leuk hihi:D.

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Welke heb je gekocht? :)

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    BEdoel je van lingeriesetje?

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Yesss... foto!

*lol*

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dames, over de volgende meeting:

Ik stel voor: zondag 25 juli.

Wanneer je je wilt aanmelden/vragen hebt, graag een email naar mirandaisonline@hotmail.com

Liever niet via een forumbericht en/of pb, ik wil straks de adresgegevens etc. per mail doorsturen aan degenen die komen!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heb gekeken of ik een foto kan vinden op de site van hunkemöller, maar staat er niet op:S.

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ja daag, ik bedoel een foto van jezelf, hahahaha!

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ben je nou van schrik achter de bank gaan zitten?? :(

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, nee probeerde er onder te gaan liggen, maar poging mislukt het lukte me niet hihi:p.

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kga de frituur vast aangooien, we eten namelijk slecht vanavond hihi:D.

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Belliebel achter de bank:

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihihi:p

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zo ben ook weer thuis. Eeeeeeeeeeen wat is het heeettt.

Karishma had het ook zo warm vandaag bah. Ze lag al bijna bloot. Voor het eerst zonder jas en sokken buiten geweest met haar. Alleen voor nood een dekentje mee genomen. Kind zweten als een otter in de bus.

Verder is ze flink aan het kwekken. Nu tegen haar pa. We waren laat terug dus ook wij eten makkelijk. Geen frituur. Maar van de chinees.;)

Mama dat is zeker schrikken zeg.
    En zo veel geld:(. Neem aan dat je wel goed verzekerd bent.

Leuk het dat shoppen voor de kids;).En spannend dat setje.

Lilalief. Ik zie wel of ik kan de 25 ste denk het wel maar. moet zo even een mail naar je zenden. Dan.

Groetjes en alvast veel plezier met voedbal kijken.;)

Trouwens we hebben hier sterk het vermoeden dat Karishma met haar tandjes bezig is. Ze heeft onder allemaal bobbels en ze is zo aan het kwijlen en bijten op alles., Je ziet al echt de hoek tanden en zo zitten. Ben benieuwd?

Deel Deze Pagina