hey meiden. nou met bram gaat het nog steeds niet lekker hij had afgelopen nacht het best wel zwaar en zijn koorts was toen ook opgelopen na 39.3. en lag steeds aan het kreunen. ik heb eigenlijk letterlijk geen oog dicht gedaan. ook vandaag heeft hij nog behoorlijk koorts ondanks de zetpil komt hij niet onder de 38.3 en zodra de zetpil is uitgewerkt stijgt het weer erg snel. ook zit zijn gezicht nu helemaal vol met de waterpokken. heb manlief vandaag ook even naar de huisarts gestuurd met hem. en nu moeten we hem iedere 2 uur wat te drinken aanbieden ipv een fles om de 4 uur. ook mogen we even doorgaan met de zetpillen tot de koorts weg is. helaas mogen die kleintjes er maar 3 per 24 uur of te wel ben je 18 uur onder de pannen. ik hoop zo dat de koorts wat minder word. sorry dat ik verder even niet reageer.
@ Pnirmal ja idd hoop geld, maar ik zat achterop dus ik ben fout, volgens verzekering ed. Er word voor mijn auto andere bumper gehaald en motorkap en gaat er het weekend op, dus dan kan ik weer lekkerder rijden als nu hahah. Ben de schrik alweer te boven, en de auto is gelukkig verder in orde behalve de deuk in de bumper en motorkap. Meneer had een trekhaak dus is het net alsof ik een paal mee had willen nemen.
Goedenmorgen. Hier weer een kort nachtje. Had ik toch maar gelijk me bed in gegaan rond tien uur. Want Karishma was weer vroeg wakker. Weer vijf uur. Mijn meisje, heeft al die tijd lekker geslapen maar nu al dag twee dat ze zo vroeg is. Ze heeft honger en is dan klaar wakker. Uurtje later valt ze wel in slaap. Maar dan kan ik niet meer terughaha. Arun moet ook naar school. Zou het een sprongetje kunnen zijn? Of omdat ze overdag slechter is gaan drinken ik denk een combinatie van bijde. Hoe drinken jullie kleintjes gewoon de flesjes/borst zo als normaal. Of gaan ze ook meer meuten met drinken. Ze drinkt wel maar laat bijna elke fles wel wat zitten. sorry voor me geklaar. Weet dat er hier moeders zijn die al van af de geboorte met nachtvoedingen zitten. Maar kortom hoop dat ze snel weer gaat slapen tot minimaal rond zeven uur in de ochtend
Renske heeft ook wel eens dagen dat ze opeens wat weinig lijkt te drinken. Het is moeilijk meten aan de borst, maar ik voel wel of hij nog voller is dan normaal. Die is trouwens 's ochtends ook vroeg van de partij, maar op dagen dat ik zelf thuis ben probeer ik haar aan de borst bij de ochtendvoeding lekker in slaap te tutten, dan slapen we samen. Lukt maar zelden. Dag = leuk spelen, niet slapen! Ze doet overdag ook echt maar heel korte slaapjes, zucht. Maar ja, is verder erg vrolijk dus ik heb geen klagen Zucht, is het WK al voorbij? Ik slaap nog slechter dan anders met die K*T vuvuzela's. :x
Goedemorgen allemaal! Zit lekker buiten van de zon te genieten. schrik me net het apelazerus. Ik hoor dicht bij me hoofd vogelgefladder, zit er op 50 cm van me hoofd een poepig klein musje op de plank. Hihi, vond het wel schattig, maar dat dat beestje zo dichtbij kwam! Kga eerst ff een bak koffie halen en gtst kijken en dan teruglezen.
Aaah bah bah bah, Hopelijk zak de koorts snel. Heb het er nooit zo op als die kleintje hoge koorts hebben. Vind het altijd maar een beetje tricky. Hou het maar goed in de gaten, en als je het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken hoor! Dikke knuff voor jullie!
Pfff das balen zeg, maargoed het had nog erger af kunnen lopen, zaten jaylinn en Devin ook in de auto?
Oh hou op schei uit. Hier was dat vorigeweek ook zo. Voetbal vind ik leuk, maar die rotherrie er omheen vind ik minder!
Het kan misschien ook wel met de warmte te maken hebben. Moet zeggen dat dinand goed slaapt en lekker drinkt met de warmte. Ook overdag slaapt hij lekker, dus heb en mag niet klagen. Misschien is het wel een combinatie van alles. Warmte en sprongetje. Hoelaat krijgt ze haar laatste fles, hoeveel en hoeveel schepjes rijstebloem gaan erdoor heen? (vraag vraag vraag hihi.)
Nog een 2 weken, dan is het WK weer voorbij. Al denk ik niet dat nederland het zover zal schoppen hoor. Misschien 1/4 finales, maar verder niet denk ik. Hoop voor je dat het eerder is afgelopen hihi.
Zo, daar ben ik weer even onder het kolven . Wat een lekker weertje is het vandaag, jammer dat ik moet werken. Maar goed, het is bijna weekend! Hier drukke week verder gehad, had mijn werkweek anders verdeeld ivm vakantie van collega. Moest dus de afgelopen drie dagen werken, dat heb ik anders nooit, drie volle dagen achter elkaar. Was dus even wennen. En nog een heel gedoe om de oppas rond te krijgen, daar hebben we ook weer van geleerd. Nooit toezeggen om te gaan werken voordat de oppas rond is haha. Heb nog ff bij te lezen, ga ik eerst ff doen.
voeding zo als altijd. drie schepjes rijstenbloem. kwart fruit potje. Er bij nu elke dag. Maar ze drinkt echt wel wat minder en denk dat ze daarom snachts komt. En ja ik keek gisteren in haar mondje. Zie ik z,n vijf zes witten puntjes onder in haar kaak bobbeltjes. En je ziet echt duidelijk dat er tandjes zitten. Voor al twee hoektanden. Dus me vermoede is ook dat ze met haar tandjes bezig is.Ik weet is erg vroeg en kan ook nog een tijd duren voor ze door komen. Maar het kan wel. Daar bij kwijlt ze echt als een gek. Kan er zo wat een emmertje onderzetten en ze zit de hele dag op haar vingers te bijten. Doe ik mijn vinger in haar mond dan zet ze me toch een kracht. Ze is dus ook duidelijk haar kaak spieren aan het trainen hihi. Als ze staat is het rond uit kletsen trots kijken. En lachen. Ze lijkt zo in eens wat verder ook in haar ontwikkeling haha. Maar ze is verder wel vrolijk niet sjaggo of zo. En nu ligt ze gelukkig op bedje. Hoop dat ze even blijft slapen. Wilden ook nog even terug maar kan nu de slaap niet vatten.Vanaaf maar vroeg naar me bedje. Jaja weet weer lang gekletst haha. Ja dat voedbal heb er ook niet zo veel mee. Ja de mannen hier in huis wel. Maar wat je ook zeg die herrie is niet nodig na een wetstrijd ja misschien een kwartiertje maar daarna gewoon weer de avond rust in de wijk graag. woon tegen over studenten en haat echt geen studenten maar die van mij aan de overkant heb er nu wel een hekel aan.
Helleuw! @mama25, balen! Fijn dat je autootje dit weekend weer rijdt maar je schrikt je rot! @Ladytiger, pff ik hoop dat Bram snel opknapt! Snap dat je niet slaapt als je kindje zo ziek is... beterschap! @Boni, ja, dat heb ik ook wel geleerd! Je kunt zo in de stress schieten als je oppas moet regelen en het lukt niet helemaal...! @Hier: Gisteren geen rijstebloem meer gebruikt. Ik denk toch dat ik nog even wacht. Zometeen naar de fysio weer. Ik ga nu weer 2 x in de week voor mijn bekken Ik hoop dat de pijn een keer op gaat houden, niet dat het niet te verdragen is hoor!! Maar het is gewoon lastig en fijn als het weer in orde is straks. Fijne dag