@belliebel: hier maakte ik ook altijd fruit en groente zelf, deed dat 1 keer in de week en zette dan voor 2 dagen in de koelkast. De rest vroor ik in en haalde ik de avond ervoor eruit. Nog een maandje dan beginnen wij hier ook, heb er nu al zin in! Lila, balen dat het allemaal niet lekker loopt. Ik hoop echt dat uit de onderzoeken iets komt voor jouw gezondheid wat helpt, want uit je berichten lees ik dat dat weer deels de oorzaak is van de andere problemen.. Dikke knuf voor jullie! En super dat je gesolliciteerd hebt idd, ik hoop dat het wat wordt. Kun je je gedachten ook eens verzetten. Mooie foto ook! Mama25, leuk dat het zo goed gaat met werken. En gave foto van Jaylinn in de tummytub. Hier zat Jasmijn al eens in de maxicosi haha. Onze meisjes, ze zijn al zo groot maar willen soms nog zo graag zo klein zijn... Balen van je auto zeg! Pnirmal, ik snap je berichtje over Arun wel. Maar het is idd al een hele vooruitgang dat hij nu wel goed kan lezen. En dat hij misschien niet goed kan leren zegt verder niets over hem als persoon he! En schoolkeuze, wij moeten volgend jaar maar vind het nu al moeilijk.. pff. Zit een school vlakbij maar die hebben ook apart onderwijs, lijkt op montessori maar is het ook niet helemaal, wel heel vrij zeg maar, dus moet er wel een goed gevoel bij krijgen. En misschien heeft Karishma met slapen gewoon wel last van de warmte? Of idd een sprongetje, is er wel eentje met 19 weken. En jeetje, ook al tandjes. Daar kan ze natuurlijk ook last van hebben. Ladytijger, hoop dat snel beter wordt voor Bram met de waterpokken. En balen van de sollicitatie van je man. Ninja, hoop dat jij ook snel van de pijn afbent. Jodela, wat een lieve spam van Oli! Hoop dat hij snel gaat doorslapen zodat jij ook wat bij kunt tanken. En welke studie doe je ook alweer? Moet je nog lang?
Goedemiddag @ Bellie ja kids zaten ook in de auto, hadden gelukkig niks. @ Jode mijn auto rijd gewoon, alleen moet even een andere bumper op en motorkapje. @ Hier een rare ochtend gehad. Vanochtend was de kraamvrouw al helemaal van slag, en dat werd alleen maar erger. Ze wilde ook geen kraamzorg mee. Stuurde ons eigenlijk weg, degene met wie ik mee liep heeft haar over kunnen halen dat ze kon komen, maar ik mag niet meer terug. Heel erg balen vooral in de eerste zorg, maar ja het niet anders. Ligt iig niet aan mij. Nu wachten tot er weer iets voor mij is. Dus beetje vervelend... Maar ja ga nu even boodschapjes doen, en dan lekker op de bank liggen, ben kapot.
Ja dat is zeker balen van mijn auto, heb gewoon erg veel geluk gehad, en alleen een bumper en motorkapje nodig. Jaylinn gaat ook regelmatig in de maxi cosi zitten en zelfs in de wipper of de bumbo hahaha. Ze worden zeker groot... pfffff!! Jaylinn trekt nu ook steeds mijn slippers aan, dus net maar eventjes slippertjes voor d'r gekocht, zo schattig!!
Hoi hoi. zo wat een dag hier. Karishma wat er is weten we niet maar ze blijft maar huilen huilen en nog eens huilen. Kreeg haar vanmiddag niet meer getroost. Heb me ma gebeld die kreeg haar uit eindelijk rustig. Ze is dood moe. Steeds kleine slaapjes. Pff. Word er wat onrustig van. Maar het gaat verder wel goed. Ze heeft geen pijn voor zo ver ik heb kunnen ondekken wel natuurlijk dat kwijlen enz. Ze grijpt niet naar haar oortjes neusje is wel iets verkouden maar niet extreem. We zullen wel zien.
Hoi, hoi, @ Mama25, balen van je auto. Gelukkig heb jij en de kinderen niks, toch? Dat lijkt me toch nog het belangrijkste. @ Pnirmal, Britt drinkt haar fles de laatste dagen ook een stuk moeilijker. Helemaal bij anderen. Bij mij gaat het nog wel al liet ze vanmorgen idd ook best wel veel staan. Ben begonnen met potjes. Ze was gisteren helemaal oranje van de worteltjes!! Echt lachen alhoewel ik vanavond wel flink heb staan boenen op de vlekken in haar kleren en slabbers. Ach ja. Vandaag een handdoek voorgebonden en toen ging het beter. Morgen zal het wel weer een beetje beter gaan . Ga nog even bankhangen en dan lekker slapen. Moet morgen weer werken . Doei doei.
Idd herken baar. Bij andere drink karishma ook een stuk moeilijker. Volgens mij zitten en er een paar echt in een sprongetje of het is het weer. Ze hebben het ook warm. Ze krijgt ook wat hapjes. maar ga er denk even een maandje mee stoppen ze vind het wel lekker maar ze word er wat misselijk van kan ook zijn van wegen haar maag klepje wat niet goed is dat ze daar door het moeilijker heeft met bijvoeding. En lachen idd slabberjtes hihi. Heb al een paar winkels gezien waar je weg gooi slabbers kan halen. Denk dat ik dat maar eens gaat doen. hihi. Fijne avond.
hallo ben dr ook weer. Zijn weer weg uit belgie. Humeur is echt beneden peil. Mannetje flikte het vandaag 2x om te zeggen dat hij geen tijd had (voor mij, daniel, koffie) maar kon wel 2x aan de telefoon hangen met zus/broer:x Wiltie dat ik vroeg naar bed kom (hij moet sturen vannacht) wiltie niks, alleen slapen terwijl hij me eerst een tijd lekker gaat lopen maken maar ik kon niet eerder naar bed omdat daniel nog wakker was:x oke dan niet, dan ga ik dr wel weer uit en ga dr pas weer in als wim weg is. @jodela: weet ik ook niet. Bij de rest heb ik er geen problemen mee maar jouw foto;s lukt bijna nooit en leren... het gaat nog wel als het maar intressant is, maar al die regeltjes enzo boeien me echt helemaal niks! @meeting: op zondag kom ik sowiso niet... @bram al beterder? @mama25: dat is niet leuk zo een gezin te moeten afsluiten!:x weet wat het is, heb het ook 1x gehad. Was niet bepaald goed voor mn zelfvertrouwen
goedeavond, heb niet echt bijgelezen want ben net thuis van het werk. Morgen naar blijdorp toe met me ouders,broertjes heb er zit in. Moet wel veel meenemen haha. Oja donderdag heb ik al de MRI scan. Ik hoop eigenlijk dat er uitkomt dat er geen galstenen meer zitten want ik heb echt een trauma van de laaste opname gekregen dat ERCP onderzoek grrrr. Maar de med voor de darmen en maag lijken wel aan te slaan heb de laaste dagen aanzienlijk mider buikpijn. Alleen na het eten voel ik me nog wat rot. Nou ik ga lekker douchen geniet van het weer morgen meiden tot later!!!
@ Gup, Dat is jammer, ik heb en zondag uitgekozen omdat de meeste mensen dan kunnen. @ hier: Ik wordt een beetje gek van mijn buikdraaier! Ze ligt om de minuut op d'r buik, en dan huilen dat ze niet meer terug kan! Ben gestopt met de rijstebloem, de arme schat zit verstopt
Hoi! sorry ben tikje van slag. Vriend heeft te horen gekregen dat hij leukemie heeft. Hopelijk is het goed te behandelen. En verder ben ik onwijs druk. Wilde even laten weten dat ik aan jullie denk! Maar even geen tijd heb om uitgebreid te schrijven. Knuffel allemaal!
Jouw vriend of een vriend? sterkte in ieder geval! buikdraaien: ik wou dat daniel het deed. die gaat dus huilen als hij op zn rug draait
Hello, Daar ben ik ook weer eens. Heb jullie veel te lang verwaarloosd. Kan dus ook niet alles teruglezen! Heb ik iets belangrijks gemist? Hier alles goed. Tygo rolt sinds gisteren naar zijn buik, maar nog niet terug. Dus dat leidt tot frustraties! Met de andere boys is ook alles goed. Levi is over naar groep 2 en Sven begint echt heel goed te kletsen. Zo leuk! Mijn contract is inderdaad niet verlengd, dus ik ben druk aan het solliciteren. Per 1 aug ben ik werkloos, dus ik hoop dat het voor die tijd lukt! De oorzaak van mijn buikpijn is nog altijd onbekend. En het is niet minder (ook niet erger) geworden. Maandag naar de internist. En volgende week zaterdag: op vakantie!
Hoi gezellig dat je er weer even bent. en leuk dat levi naar groep2 gaat sven begint te praten en tygo begint te draaien. Jammer van je werk. en leuk op vakantie. We zijn regio midden zijn als eerste vrij dit jaar. Donder/ jou vriend of een vriend. In elk geval heel veel sterkte gewents. Mama idd erg vervelend dat je zo weg moest. Kraamvrouwen ja we zijn het zelf ook allemaal geweest. Niet je hoofd laten hangen. Het is in elk geval al een ervaaring. Guppen kop. ja mannen soms. En leer ze. Ninja succes met de mri. En dat er snel wat uit komt. En veel plezier in blijdorp. Lilalief. Vervelend dat ze niet af kan. Is even wennen nieuwe voeding. En kan wel zeggen even door zetten. Maar ik heb geen kind met een allergie. Dus laat het helemaal over aan jou Wel succes er verdermee. Hier een goedenacht gehad. Heb de uitslaap ochtend gehad. En Karishma kwam gewoon rond zeven uur Gelukkig. Maar ik mocht ook uit slapen. Vriendlief vandaag papa dag en ik morgen mama dag. Zo alle bij een dag je rust. Vanmiddag ga ik met Karishma naar me tante. Die viert de verjaardag van mijn oma die gisteren 80 werd we hebben een soort buffet. Van de chinees. Lijkt me erg leuk. Als het goed is zie ik dan ook me nichtje en die heeft een baby van zes weken jonger. volgens mijn ma is dat al een dikkertje hihi. Weegt al over de zeven kilo. En was maar vijfhonderd gram zwaarder dan karishma na zijn geboorte. Die eet dus goed Fijne dag allemaal en wat is het warmm
Goedemiddag Hier vanochtend eventjes naar een rommelmarkt geweest, en nog een onwijs leuk jurkje voor Jaylinn gekocht en een tuinpakje met korte pijpjes zo schattig!! Ze is nu eventjes met opa boodschappen doen. Ook heeft ze een babypop/stofzuigertje/boek gekregen van mijn oma wel lief. Devin ligt nu eventjes in bed, had ook de grootste lol! Hahaha de schat, maar wat wordt hij groot!! Toen ik op die rommelmarkt liep, ging mijn tel. morgen mag ik weer naar een ander gezin, dit keer een eerste kindje, een meisje. Mijn collega die daar al is, is verkouden en de mensen willen dat ze geen handelingen doet en afstand houd, dus ik kreeg de vraag of ik een baby in bad kon doen. Nou dat kan ik wel van mijn eigen kids. Dus dat was helemaal goed ik mag morgen de controles dus doen, en wordt op afstand begeleid, wel weer spannend!! Maar ook heel erg leuk!! @ Donder jeetje meis wat vreselijk! Heel erg veel sterkte!! Knufff @ Pnirmal ja idd ervaring, gebeurd gelukkig niet veel! Maar ja op dat moment niet leuk om te horen. Ik weet iig dat het niet aan mij gelegen heeft. Gefeli met je oma en veel plezier!! @ Angel balen van die soll. maar ja hopelijk lukt het voor aug. En wat goed van Tygo, Levi en wat leuk dat Sven meer kletst. Gezellig he?!! Jaylinn gaat ook steeds meer praten en dingen na zeggen zo leuk! Heeft ook hele verhalen hahah. Hoewel ik er soms niks van snap hiihihih Fijne dag allemaal!!
GElukkig dat Jaylinn en Devin niks hadden. En inderdaad vreemd dat ze opeens geen kraamzorg meer wilde hebben. Komt misschien ook wel door de welbekende kraamtranen. Je wilt alles zo graag zelf doen (dat wilde ik dan graag).
Hopelijk gaat het snel weer wat beter met karishma. Misschien heeft ze wel last van de warmte. Dinand ligt op dit moment alleen in zijn luier op bed hihi. Superschattig.
Fijn dat de med. wel aanslaat. Ik zal voor je meeduimen dat er geen galstenen meer zitten. Dikke knuff voor jou!
Inderdaad vervelend, maar denk ook de hormonen. Wat die toch niet doen met je.. pff. Balen dat het net in je eerste zorg was, maar gelukkig heb je al wat anders las ik op hyves.