De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ja ze huilt enorm.. ze is nu een klont harde klei kwijt.. :(

Ik mag niet aan haar buikje zitten dan maar beentjes fietsen vind ze wel fijn, of even spartelen in badje.

Hoeveel olie gebruikte je, en hoe lang?

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi ben je wel verzekerd van werk hihihi:p.

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    * Go Tygo, Levi en Sven! Leuk dat ze het zo goed doen!
    * Succes met solliciteren!
    * Succes bij de internist!
    * En heel veel plezier op vakantie. Waar gaan jullie naartoe?

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jullie hebben het goed verdeeld samen! Lekker beiden wat rust idd.
    En veel plezier bij je tante!

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ach wat een rotnieuws sterkte meis. Bah. Het leven is idd oneerlijk.

Rust in vreden mooi lief sterk meisje. kusje

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ga afsluiten, lees straks wel even bij..

Laten jullie even wat van je horen met betrekking tot de meeting?
    Dan kan ik wat dingetjes regelen en op een rijtje zetten.

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dat klinkt bekend, gisteren riep ze ook van alles bij het naar bed brengen wat ik niet verstond, pas bij de 10e keer ofzo snapte ik dat ze bedoelde dat ze haar tanden nog moest poetsen haha. Ik dacht dat papa dat al gedaan had maar nog niet dus.

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ach, wat een rotbericht. Heel veel sterkte gewenst ...

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik gebruik de olie van natusan bedtime oil. Is heerlijk zacht, niet alleen voor zijn huidje, maar ook voor jou handen. Je handen glijden gewoon over dat babyhuidje heen, heerlijk hihi:p.

Ik doe altijd een kuiltje maken van me hand en daar een laagje olie in. Met masseren zelf ben ik altijd wel een minuut of 5 bezig, maar dan doe ik ook zijn beentjes en armpjes. Dinand vind zijn buik ook minder fijn, dat kriebelt nogal geloof ik hihi. Maar al zou het voor lila bij wijze van maar een minuut of 2 zijn, misschien net genoeg om het even een zetje in de goede richting te geven en geeft het ook verlichting bij de krampjes.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo weer bij!

Hier gisteren een lekker dagje gehad. Wezen bbq-en bij vrienden waarvan hun meisje geboren is met 28 weken en 4 dagen. Ze hebben samen in de box gelegen, dat was zo enorm kjoet om te zien. heb er een filmpje van gemaakt. Vandaag een drukke dag. We krijgen (ahum) verlaate kraamvisite whuaawhahaha. Dusss hihi. Mijn tante belde op. Die waren nog niet geweest. Of het goed was als ze langskwamen. Prima.

Straks naar de verjaardag van me neefje, en vanavond de verjaardag van me schoonmama. Druuuuk druk druk.

Nou ga nu eerst even cadeautjes kopen hihi:p. Toedels en tot later.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @alyssa: je zal je kindje maar moeten verliezen...:(
    @kraamvisite: mijn ouders moeten nog bij meisje wat in okt is geboren;)
    @lila: heb gemaild
    @mama25: erg hoor, zo'n kraamverzorgster:D

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Gup ja heel vervelend!!

13. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey meiden,

nou het lijkt iets beter te gaan met bram. en de afgelopen nacht hebben we alle drie een beetje kunnen slapen (na 2 nachten van niet slapen). maar de nacht van donderdag op vrijdag was echt een hel. bram was echt aan het gillen en schreeuwen, ik kon het echt op een gegeven moment niet meer aanzien en heb ik s nachts de huisartsenpost gebeld ook omdat hij flink koorts bleef houden. hij had met zetpil gewoon om 4 uur s nachts 39.3 graden koorts. gelukkig had onze eigen huisarts dienst en is bram toen nog even helemaal nagekeken. en we mochten voor 2 dagen 4 zetpillen geven. nu is zijn koorts al iets gezakt en blijft hij een beetje rond de 38.5 zitten. ik denk en hoop ook dat we het ergste hebben gehad:(

lilalief wat vreslijk dat die kleine meid na zo hard vechten haar leventje hier niet mocht houden. heel veel sterkte.

over de meeting ik ben de 25ste juli vrij. maar lilalief waar woon jij ook alweer?

mama25 wat raar dat de kraamvrouw geen hulp wilde en dat jij uiteindelijk ook niet bij hun gezin mocht blijven.
    wel leuk dat je bij het nieuwe gezin gelijk aan de slaag mag onder begeleiding.:D

angelfire geweldig dat de kids het goed doen.

gup wat vervelend dat manlief weinig tijd voor jouw en de kleine heeft.

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoop idd ook dat bram het ergste gehad hebt. Sterkte meis.

Pff ben weer thuis. Was gezellig bij me tante om de verjaar van me oma te vieren ze werd 80. Mooie leeftijd. Gezellig chinees gegeten met elkaar. Maar wat was het warmm. Karishma had het ook zo warm.Denk idd dat de meeste baby.s er wel opreageren die warmte.

Arun slaapt vanacht bij me zusje. Leuk voor hem en ook leuk voor ons een dagje.;)

Groetjes weer en een fijne avond.

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @ dondersteen heel veel sterkte meid. Weer slecht nieuws bahhhh(een vriend van jou is kortgeleden toch ook overleden of niet???)

@lilalief jeetje zeg je zal je kindje maar af moeten staan na z,n strijd. Het leven is idd niet eerlijk he.
    Sterkte!!

@meeting ik heb het deze maand eigenlijk best druk dus denk niet dat ik het ga redden moetb ook nog eens vaak werken in het weekend en krijg me rooster pas 1 week van te voren9heel vervelend)Jammer want had er wel onwijs veel zin in.

@angel balen dat je contract niet verlengt is. Hopelijk vind je snel iets nieuws.
    Fijn dat de kids het zo goed doen.
    En suc6 bij de internist hopelijk vinden ze bij jou ook snel wat het is.

@ ladytijger hopelijk knapt jullie bram snel op. Ik heb gelukkig nog geen ervaring met een ziek kind(ben wel al tig x naar de HAP gegaan haha) alleen heeft ie last gehad van de 5de ziekte maar dat was ook snel over gelukkig

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @ hier een super leuke dag gehad en sem was zo ontzettend lief haha hij heeft helemaal niet gehuild alleen als ie honger had ook sliep ie netjes een paar uurtjes in de wagen heerlijk.
    Heeft me weekje verplicht thuis zitten toch nut gehad haha.
    Maar wat is het warm zeg vind het zo zielig voor sem. Al lijkt ie er niet zo veel last van te hebben.
    Het is nu 25 graden op zijn kamer.

Oja vandaag haast geen last gehad van me buik!~!!! zal het toch nog eens goedkomen??

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier erg vroeg op, was om half 6 klaar wakker dus ben er maar uitgegaan. De kindjes liggen beide nog lekker te slapen, en zometeen zal ik ze dus wakker moeten maken :(. Breng ze zometeen naar mijn ouders, die krijgen straks ook bezoek en gaan dan met de kids naar een braderie ofzo... Wel leuk! Lekker naar buiten!
    Manmanman wat is het warm zeg!!
    Het is hier gewoon nu al warm, ik moet 8.00 uur beginnen en tot 16.00 uur dus word een lange dag vandaag!!

@ Ladytijger hopelijk knapt Bram snel op!! Knufff
    Enne gewoon bellen hoor, als je het niet vertrouwd!!

@ Ninja hopelijk komen er nu eens meer van die betere dagen, zonder buikpijn! Knufff

@ All: Allemaal een hele fijne zondag, geniet lekker van het weer!!

Tot later!

18. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Leukemie bij vriend...jee schrikken zeg!! Heel veel sterkte komende tijd voor jullie beide!

Overleden kindje,....zo triest..weer een helder sterretje erbij helaas.

Brammetje zo ziek, wordt gauw beter ventje!!

Uitje, het is echt stervensdruk op mijn werk door de resessie waar de zorg een jaar later de klap van krijgt...Contracten zijn niet verlengt waardoor ik mijn werk van twee mensen in 1 baan moet proppen, werk ook al vaak meer dan was afgesproken helaas, vaak van 8 tot 17.00 uur of een dagje extra... Ben dus in mijn vrije tijd aan het uitrusten en Benthe tijd. Ik werk ook om het weekend een extra dag. Jammer maar het is niet anders!

Oma van 80! van harte!

Benthe gaat morgen naar de dokter, ze heeft een loopoor! Verder weer nieuw schemaatje. Ze had meer honger maar mag eigenlijk niet heel veel meer. Nu dus overdags iedere vier uur een fles en de laatste fles is om 1900 uur, een papfles. Meisje slaapt dan van 7 tot 7!!!! overdags slaapt ze erg weinig hoor, bij elkaar misschien een keer 3 uurtjes, helemaal niet erg vind het altijd welprettig haar gezellig erbij te hebben.:D

19. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede morgen dames

ben in een mega slecht bui slaapt eindelijk meneertje door word je door een of adere gekken wakker gemaakt die de auto om half7 voor je huis parkeren en dan gaan fietsen of wandelen totaal niet nadenken van goh zullen er ook nog mensen slapen of op zondat willen uitslapen lijkt wel of niemand meer respect voor elkaar meer heeft.

zit niet zo lekker in mijn velletje op moment Elise die zo graag wil lopen maar nog steeds niet lukt ook het praten doet ze nog steeds niet maak me er zo onwijs veel zorgen over en dan fam die doodleuk zegd van jah straks loopt ze en dan denk je van wou dat je het nog niet kon. Ik zou een gat in de lucht springen wanneer ze gaat lopen en geen moment aan ergeren dat ik er achter aan moet rennen zou juist blij zijn. Dinsdag moeten we met haar naar de neuroloog en hebben een brief gekregen voor het revalidatiecentrum sorry schiet nu gewoon weer vol als ik het type wil zo graag het woordje mama of papa van haar horen

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hallo, daar ben ik weer even. Heb niet veel bijgelezen, behalve van Lila dat dat kindje is overleden. Vreselijk meid! Dat moet echt heel moeilijk zijn voor haar ouders. Sterkte!

Ook voor donder met (een) vriend? Hopelijk is het snel te genezen, sterkte!

Ook weer een aantal foto's voorbij zien komen, super leuk:D

Verder is het even allemaal langs me heen gegaan. Nog 3 dagen werken en dan weer 3 weken vakantie, heerlijk!

Vandaag gaan we met een rondvaart boot varen op de Linge, hier in de omgeving. Prachtig weer natuurlijk, dus dat wordt genieten!

Iedereen een hele fijne dag vandaag!

Liefs, Steph

Deel Deze Pagina