Mamamie leuke foto.s mama25 werkse erg warm idd. ninja lekker dat het zo lekker gaat met sem en dat je vandaag wat minder buikpijn hebt. Hier toch een ziek kindje. Ze was vanmorgen om 5 uur wakker. En had een poepbroek. En heeft een halve fles gedronken.Daarna nog een uurtje geslapen. En werd ze weer wakker en ze was wat aan het jammeren. Op een gegeven moment loop ik langs de box en denk wat is ze toch heet. Ga toch maar eens de temp doen. En ja wel 39.4. Zetpilletje gegeven. Ze ligt nu helemaal bloot op de bank met natte was handjes. En zonder luier. Een matje van de kraam er onder handoekje en een hydrofielluiertje er over heen. Nu slaapt ze. Hap gebeld goed in de gaten houden en als ik het niet vertouwd mochten we langs komen. Dat doen we zeker als ik het niet vertrouwd. Hoop dat ze straks nog een lekker fles drinkt zo niet dan ga ik me echt zorgen maken. Doe ik al maar dan nog een tikkeltje erger je weet niet wat er aan de hand is met z.n kleintje ze ziet er niet ziek uit allert en dat soort dingen. wel dat jammeren. Dus er is wel iets. maar denk niet dat het pijn is. Sorry voor het geklaag. Fijne dag allemaal en wat is het heet. Dat maakt het met een koortsig kind al lastiger die warmte
Mama25, leuke werkdag gehad vandaag? En hoe ging het badje?? Ladytijger, hoe is het vandaag met Bram, knapt hij al wat op? @ meeting: 24/25 juli kan ik niet, hebben dat weekend al 2 verjaardagen. Ninja, fijn dat het gisteren zo goed ging met Sem en met je buik! Tonka, succes morgen bij de dokter! Mir, dikke knuf voor jullie! Mammamia, veel plezier op het water. En leuke foto's! Pnirmal, beterschap voor Karishma! Inderdaad lastig met het warme weer... Hier gistermiddag naar een fair in Aalten geweest, zijn wat later op de middag gegaan zodat het iets koeler was. Jasmijn vond het helemaal geweldig, er waren veel dieren en ze moest ze allemaal aaien en voeren haha. Mirthe lag lekker in de wagen en heeft zich prima gedragen. Heb haar daar ook nog gevoed, gewoon op een rustig plekje gaan zitten met een hydrofiel luier over haar heen. Denk dat niemand het in de gaten heeft gehad..
Leuk z.n fair. grappig die dieren en zo hihi echt een leuke leeftijd met dieren ondekken, prettige dag verder.
goedemiddag Ben net thuis... pffff vermoeiend! Hahah maar wel ontzettend leuk, morgen gaat ze in badje, dus vandaag niet. Maar heb wel controles gedaan en getempt, en luiertje verschoont, wat een klein poppetje zeg!! Ook controles kraamvrouw heb ik gedaan, en hebben we de borstkolf uitgelegd, want melkproductie is nog niet helemaal opgang, begint nu echt te komen. Ook hebben we haar een beetje kv gegeven, zodat ze konden slapen en ze rustiger is tijdens de bv. Ontzettend leuk dus, en kreeg een groot compliment! Ik ben een hele goede kraamverzorgster, volgens de kraamvrouw En verder is mijn begeleider geweeest en heb ik mijn broek en shirt en een short en handschoenen gekregen. Ben nu wel erg moe... morgen nog 1 dagje en dan lekker vrij.
Leuk dat het zo leuk geweest is bij je kraam gezin. Morgen nog een dagje sterkte alvast met die warmte bah. bye
Hallo dames, Ht lijkt nog geen geschikt moment te zijn om een meeting te plannen. Misschien dan maar beter net na de zomer, eind augustus/begin september. Ik zal dan wel via pb contact opnemen met alle vaste forummers en dan spreken we het op die manier af.. Pnirmal; beterschap met Karishma!
Ben net terug van de hap. Gelukkig is alles goed met Karishma. Ze heeft nog steeds koorts. Ze heeft al drie zetpillen gehad vandaag en zit aan haar max. Morgen mag ze weer. De hap vermoed of reactie op prikken in combinatie/verkoudheid week ervoor. Of toch een oorontsteking hij kon het niet zo goed zien. Zat oorsmeer voor. Anders morgen even naar mijn eigen ha. Groetjes Lilalief idd jammer van het uitje. Er komt vast wel een andere datum.
Goedemorgen @ Pnirmal wat vervelend!! Beterschap met je meisje!! Hoop dat ze snel opknapt!! @ Lila ja miss een beter plan mbt uitje. Hoe is het verder met jullie? @ Hier redelijk geslapen, alleen was het echt ontzettend warm pfffffff!! En dat is het nu ook al... De kids liggen nog lekker op bed, dus heb ik even tijd voor een kopje koffie en een broodje. Zo even douchen en dan mijn laatste dagje werken, en dan even een weekje vrij! Fijne dag allemaal!!
Werkse. En een fijne dag. Hier best wel een nachtje gehad. Waar bij dochterlief behoorlijk van streek/koorts/huilen. Heb haar bij me in bed genomen. Ze leek het prettig te vinden om papa of mama aan te kunnen raken. En zo heeft ze iets geslapen. Ze werd wel steeds iets wakker. Arme meid heeft vannacht nog wat gedronken god zij dan.En net ook de ochtendfles goed gedronken. Nu ligt ze op papa.s borst te slapen.En durf haar niet over te leggen. Dan is ze meteen wakker en van streek.Ze heeft net ook nog een paracetamol gehad. Ze had met tempen nog 38.5. Hoop dat we er snel achter komen wat ze heeft of dat ze gewoon rustig opknapt. Met deze warmte is het maar niks. Ach ja (Gelukkig is vriendlief vier weken vrij) Ik moet alleen oppassen dat we elkaar niet in de weg gaan zitten. Hij is wat sjaggo. Ach ja kan ook na een gebroken nachtje.
goede morgen hier gelukkig een goede nacht meneer werd wakker om 7 uur en dat is goed te doen die voeding voor hongerige baby werkt dus echt wel goed. ga maar eens aan het opruimen en stofzuigen voordat het echt te warm gaat worden nu al 23 gr hier
Goedemorgen! @mammamia leuke foto's Hier wilde mannetje vanmorgen niet slapen terwijl hij wel ontzettend moe was, gewoon de warmte denk ik. Ik heb hem nu in de kinderwagen buiten in de schaduw gelegd en nu slaapt hij wel. Kan ik tenminste ook iets gaan doen, loop nog in m'n ochtendjas.
@ Lila, goed plan weer een uitje! En ik stem ook voor aug of sept.! Leuk leuk leuk. Hoe gaat het met jou en je meisie? Hoop goed. De warmte zal alleen niet veel helpen... zucht! @ Pnirmal beterschap voor je kleine meid! Hoop dat ze snel weer opknapt! @ Mama werk ze! En ik wist wel dat jij goed zou zijn! TOPPIE! Applaus voor MAMA!!! ZE IS GOED IN WAT ZE DOET!!! @ Mir, gelukkig dat die voeding helpt! @ Mammamia, leuke foto's! En ... wat wilde ik nou zeggen? Jakkes vergeten. Oh ja! Wat is je mannetje lang! WOw! Word zeker een lange mooie knul! hihi @ Boni, Fair... leuk leuk leuk! @ Bloempje, goed bedacht om je schatje zo lekker buiten in zijn bakje neer te leggen. Wij gister ook gedaan. Verschrikkelijk die hitte he? Meisje hier onder de hitte uitslag. @ Iets bizars mee gemaakt! Gister avond zag ik op de camera dat dochterlief opeens gedraaid was in bed. Niet zo van op d'r zij.... maar ze lag opeens dwars in haar bedje. (ik wist wel dat zij een dwarsligger was. hihi) En vanmorgen schrok ik mij rot. Ligt die dame met haar hoofd onder haar lakentje! OMG! En ze blijkt al zeker v.a. 4 uur vannacht onder het lakentje te hebben gelegen met haar hoofdje. Ik moet zeggen dat je echt even vreemd uit je hoofd kijkt als je een stel voetjes onder het lakentje uit ziet komen ipv een hoofdje. @ De 9e gaan we met dochterlief naar het ziekenhuis ivm confrontatie voeding enzow... @ Site Ylva heb ik weer bijgewerkt. Leuke foto's...
Meiden... over ongeveer 1 maand zijn de eerste van onze kleintjes alweer een half jaar! Snel gaat het he?