Nouja, als ik terug reken en op internet ga kijken zou ik 2 dagen later in zijn vruchtbare periode moeten zitten. Dus tricky is het wel. Mja het is wel welkom hoor, hoe graag we ook hadden willen wachten tot Dinand minstens een jaar zou zijn. Mja, vooralsnog wil ik er nog maar niet teveel over nadenken. Maar het heeft de hele dag al in mijn hoofd rond zitten spoken. We wachten (on)geduldig af.
Bij mij komt er ook pvv en cda uit op nummer 1. Maar ga denk ik niet stemmen. Heb me er ook totaal niet mee bezig gehouden eerlijk gezegd.
Bij mij pvda op 1, cda op 2... vorige keren stemde ik altijd op JPB, maar ik weet het nu zo zeker niet meer... zucht...
spannend hoor. Hopelijk heeft ie er niets aan overgehouden. Maar hij doet het toch heel goed he die dinand van jullie.
Ik zeg het altijd tegen bijde kinderen en karishma kan ik op moment haast wel opvreten. Zo veel hou ik van haar. En Arun die geef ik elke keer als die langs loop een knuffel. En daarna weer een uit brander haha. Ja idd jodelahti. Dat los laten. doods angste soms haha. Gelukkig kunnen karishma en oliver nog niet weg lopen of kruipen veilig bij de mama.s Ik ga ook sluiten welt en een fijne nacht iedereen bye
tja dames, nu ga ik echt. Wilde voor half 12 in bedje liggen, gaat niet meer lukken. Als ik ga douchen kom ik er de eerste 3 kwartier niet onderuit hihi.
Als je er veel aan denkt kan je ongesteldheid ook uit blijven he, van de spanning... kzou zoiezo volgend weekend een testje doen (tenzij je ongi bent geworden)... Ik weet nog niet wanneer wij weer aan een 2e beginnen. Of als Etienne 1,5 of 2 is of juist als hij richting de 3 gaat... gek genoeg ben ik nu allemaal weer met namen en geboortekaartjes bezig... stom he... haha... Ik zou wel stemmen als ik jouw was, al is het maar waar jij je goed bij voelt, anders gaat je stem misschien wel naar een partij waar je em niet graag had gewild...
mja als ik zie dat er 7 actieve gebruikers zijn nu, heb ik spontaan zin om te blijven whaha. Morgen nog 1 dagje werken, en dan weer weekend. Morgen blijf ik dus lekker wat langer plakken Voor nu, echt trusten
jodelahiti, jouw foto's krijg ik nooit geopend lila leuke foto's polo's: vind ik ook super! net als blousjes (tot dat ik moet gaan strijken) belliebel: bij mij zat er nu 5 weken tussen, miss dat dat je beetje gerust kan stellen? hier: ventje die absoluut niet wil gaan slapen, tot 2x toe heel zn wieg heeft onder gespuugd (matras heeft er zelfs van af gegeven) en een temp van 37,6 net. Straks nog meer x tempen als hij wakker blijft. En hij lag met zn voetje klem word nu toch echt tijd voor wat anders *zucht* dan moet hij van onze kamer af
Denk dat ik wel op CDA stem, maar dan op een ander ofzo... Moeilijk! Denk dat ik iet wiet waait is eerlijk weg ga doen hahaha...
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik zal morgen mijn stempas wel meenemen, misschien doe ik het wel even uit me werk. Als ik volgendeweek nog niet ongi ben doe ik ik wel een testje. Al kriebelt het wel om ze morgen al te kopen en morgenavond te testen whaha...Maar het mag niet, nog even geduld hebben nog.
Hihi, ja ik zit nu ook ergens tussen de 4,5 en de 5e week...we wachten geduldig af...Heb verder (op de pijn in me borsten na) geen vage klachten...dus het zal allemaal wel meevallen...
Vorig jaar op de 9de teste ik ook positief haha wat gaat de tijd toch snel he. Nu is ie alweer bijna 4 maanden