De februari 2010 mama's, deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door LiLaLief, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

en je ID/Paspoort, anders mag je niet stemmen...

Is morgen je NOD al dan? Anders test je veels te vroeg???

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Wat schattig! Ze lijken ook op elkaar vind ik..

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Beterschap met je ventje en slaapt hij nu nog in een wiegje dan?

ooo die arme daniel. Hopelijk valt ie dadelijk toch nog lekker in slaap

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ja echt wel!

Als er iets met een kindje gebeurd krijg ik ook een brok in mijn keel, kan dan ZO meevoelen hoe het zou zijn als het Lila betrof..
    kan niets meer hebben wat kinderleed betreft hoor!

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Hey.. die dingen kan je nu ook gewoon doen hoor.. zijn middeltjes voor.. eh.. tegen.. eh.. jeweetwel.. gewoon losgaan!
    Hahahaha!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Het is hier echt losgegaan. Effe de raam op sem zijn kamertje dicht gedaan ben altijd bang dat ie dan wakker word he haha maar hij tukt gewoon door hoor haha

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    foutje toenet, ben net helrmaal helder:)

ja hij slaapt nog in de wieg. Behalve nu. Hij wil niet. het is huilen spugen krijsen en oplopende temp. Hij heeft me net helemaal onder gespuugd:(

stemmen: ben in duitsland dus doe het niet deze x

8. mammamia

Tijd voor een ledikantje;)

Veel plezier in Duitsland...

Ich gehe ins bed...

Weltrusten en tot morgen!

XxX

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Stemmen doe ik denk wel.

En ik twijvelde meestal pvda. En denk nu weer geen zin in vvd. en vind jop wel wat sterks uit stralen. haha. En heeft vrouw en kinderen heeft bij mij ook iets meer voorkeur, waarom, nou dan heb je iets anders mee gekregen al wat weet ik ook niet op te nomen maar laten we het op wijsheid houden hihi.

en nu ga ik ook echt slapen. Weltr:D

10. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Gestemt!

11. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Echt te gek voor woorden, wat een zielig gedoe voor deze persoon zonder leven!! Meissie, ik wens jou en Lily al het moois van de wereld toe!

12. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Hé wat is dat voor een verkleiner oid in de bloom? Wij hebben de groene maar zonder dat dig, wat is dat??

oja, heerlijk kindje is het toch!

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Jaylinn heeft heerlijk geslapen in d'r grote bed. Ook Devin heeft lekker geslapen.
    Alleen ik ben vannacht ziek geworden, buikgriep denk ik, blehhhh! Ga dus zo ook maar weer mijn bed in.
    Mijn moeder komt zometeen helpen met de kids... voel me echt klote!!

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Beterschap.

Hier geeft Arun Karishma de fles. Zo lief om te zien straks volgen foto.s . Hij is vrij vandaag studie dag.

Ze heeft ook lekker geslapen van 9 tot half negen. wel wat problemen gisterenavond met gaan slapen maar ze is haar bedje niet meer uit geweest. Ik ga te tot straks.

15. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Benthe heeft dadelijk haar tweede prikje, maar eerst even overleggen aangezien mijn neefje kort geleden (paar daagjes) terug nog samen met Benthe in de box heeft gelegen.
    Morgen werken dan is manlief thuis en aankomend weekend moeten we beide zondags werken dus dan passen mijn ouders op. Wel prettig voor Benthe zo met twee ouders die wisselend werken al is het een hoop geregel hoor, continu in conclaaf met de roosteraars. Gister was ik om 17.00 uur klaar en mijn man begon bv om 18 .00 uur. Nog meer mensen hier die onregelmatig werken en partner ook?

16. mammamia

Goedemorgen dames,

@mama: beterschap voor je! en fijn dat Jaylinn in het grote bed heeft geslapen en dat je moeder je komt helpen met de kids. Kun jij ff uitzieken. Sterkte!

@tonka: geen ervaring met onregelmatige werktijden van mij en mijn man

@pnirmal: ik ga vandaag ook stemmen, maar weet nog steeds niet op wie. Op stemwijzer.nl kwam er wel 2x pvda uit maar Cohen heeft een paar domme opmerkingen gemaakt, dus weet niet of em dat gaat worden. Ik blijf denk ik gewoon bij het CDA, maar dan niet JP maar nummer 2 of 3 van de lijst ofzo...

Succes voor de stemmers onder ons...:D

17. mammamia

Sterkte met de prikjes...

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

goede morgen allemaal,

mamamia bram is idd van 24 januari:D

lilalief die pasfoto so cute!!!:p

belliebel spannend zeg. wel weer moeilijk om dan weer even te moeten wachten voordat je weet of je wel of niet ongi word.

mamastarlight het lijkt me wel moeilijk in de situatie waarin je nu zit.
    dikke knuf voor jouw

mama25 veel beterschap toegewenst. hopelijk knap je weer snel op. wel fijn dat jaylinn lekker heeft geslapen in haar nieuwe bedje.

19. mammamia

@ladytiger: en wanneer was jij uitgerekend?

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mogguh!

hier een niet uitgeslapen gupje. Daniel is tot kwart voor 12 bezig geweest en kwam vanochtend om kwart voor8 weer, maar ben toch niet uitgerust:(

mn ma mailde dat ze met mn zusje naar ziekenhuis is geweest. Is verstandelijk gehandicapt en kletst echt altijd, word je soms helemaal knetter van. Nou was ze vorige week op kamp geweest met school, kwam helemaal apathisch terug, kletste niet, vergat haar konijnen die echt ALTIJD stipt om 5u moeten eten, kan zelfs geen 5 minuten eerder;) (alleen van de winter een paar keer) en zei dat ze hele erge hoofdpijn had gehad. Bij onderzoeken kwam er uit dat ze iets verhoogde ontstekingswaarde heeft, maar niet verontrustend, net zoiets als bij verkoudheid. Nu moeten ze over 2 weken naar de neuroloog. Was wel ff schrikken toen ik het las.

mama25: beterschap

jippie voor jaylinn

CB: moet ook weer van de week of volgende week. ff kijken wanneer het makkelijkste is.

tonka: ik werk niet meer

Deel Deze Pagina